Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

N11 para iadesi yapmıyor

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

unalyesilyurt

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
23 Ocak 2024
Mesajlar
3
[BGCOLOR=rgb(255, 255, 255)]N11 den ürün aldım ve üründen memnun kalmadım iade başlattım. İade'yi Sürat Kargo ya da Aras Kargo ile gönderi iade kodu ile değil de kendim Yurtiçi Kargo ile gönderdim. Bunun sebebi adrese gelmeyen Aras Kargo ve Sürat Kargo'dur. Bende işten fırsat bulamıyordum akşam 17.00'da gidiyorum iadeleri almıyorlardı. Mecbur bende çalıştığım firmanın anlaşmalı olduğu Yurtiçi Kargo firması ile gönderdim. Her gün farklı lokasyonlarda çalıştığım içinde hangi Yurtiçi Kargo şubesi ile gönderdiğimi hatırlamıyorum. 15 ile 29 Aralık arası bir durum. Tabi Yurtiçi kargosu ile göndermeden önce satıcıya bu durumu belirttim satıcıda gönderebilirsiniz dedi, bende gönderdim. Satıcı ürününü iade aldığını ve iade için onay verdiğini belirtiyor gerisini N11 yapacak dedi. Şimdi N11 benden kargo takip numarası istiyor Yurtiçi kargosunda sorgulama yaptırdım alıcı adı soyadı, adres ve telefonunda sistemde çıkmıyor ama alıcı ürünü teslim aldığını onaylıyor. Bu durumda N11 paramı iade etmiyor durumu anlatıyorum bana yalancı muamelesi yaparcasına paranı veremeyiz kargo takip numarası gönder diyor. Satıcı ürünü aldığını beyan ediyor. Eğer n11 parayı iade etmezse icra takibi başlatabilirmiyim.[/BGCOLOR]
 
Online alışverişlerde satıcı kabul edip onaylasa bile, siz harici bir kargo ile ürünü gönderdiğiniz için N11 üzerinde iadenin satıcıya ulaştığı görünmez. Ki e-ticaret siteleri de harici gönderim yapmayın diye söyler.
 
Online alışverişlerde satıcı kabul edip onaylasa bile, siz harici bir kargo ile ürünü gönderdiğiniz için N11 üzerinde iadenin satıcıya ulaştığı görünmez. Ki e-ticaret siteleri de harici gönderim yapmayın diye söyler.
Tamam öyle ama kargoya 16.00 17.00 gibi gidebiliyorum ozamanda alım saatimiz kapalı diye almıyorlar. Adrese çağırıyorum gelmiyorlar bende çaresizim. Yurtiçini ariyorum ama sistemde gönderi kodunu görmüyorlar eeee en nihayetinde satıcı ürünü almış ama alıcı parasını alamıyor.
 
Tamam öyle ama kargoya 16.00 17.00 gibi gidebiliyorum ozamanda alım saatimiz kapalı diye almıyorlar. Adrese çağırıyorum gelmiyorlar bende çaresizim. Yurtiçini ariyorum ama sistemde gönderi kodunu görmüyorlar eeee en nihayetinde satıcı ürünü almış ama alıcı parasını alamıyor.
Kargolar konusunda haklısınız, ne gelip adresten alırlar ne de göndermek istediğinizde şube açık olur. Ancak N11 tarafından bakınca dahili giden bir kargo yok. Yurtiçi de gönderi kodunu göremiyor.

Yapılacak tek şey satıcının N11 ile görüşmesi ve bunu çözmesi ya da harici bir şekilde size N11 komisyonunu düşerek para iadesi yapması.
 
[BGCOLOR=rgb(255, 255, 255)]N11 den ürün aldım ve üründen memnun kalmadım iade başlattım. İade'yi Sürat Kargo ya da Aras Kargo ile gönderi iade kodu ile değil de kendim Yurtiçi Kargo ile gönderdim. Bunun sebebi adrese gelmeyen Aras Kargo ve Sürat Kargo'dur. Bende işten fırsat bulamıyordum akşam 17.00'da gidiyorum iadeleri almıyorlardı. Mecbur bende çalıştığım firmanın anlaşmalı olduğu Yurtiçi Kargo firması ile gönderdim. Her gün farklı lokasyonlarda çalıştığım içinde hangi Yurtiçi Kargo şubesi ile gönderdiğimi hatırlamıyorum. 15 ile 29 Aralık arası bir durum. Tabi Yurtiçi kargosu ile göndermeden önce satıcıya bu durumu belirttim satıcıda gönderebilirsiniz dedi, bende gönderdim. Satıcı ürününü iade aldığını ve iade için onay verdiğini belirtiyor gerisini N11 yapacak dedi. Şimdi N11 benden kargo takip numarası istiyor Yurtiçi kargosunda sorgulama yaptırdım alıcı adı soyadı, adres ve telefonunda sistemde çıkmıyor ama alıcı ürünü teslim aldığını onaylıyor. Bu durumda N11 paramı iade etmiyor durumu anlatıyorum bana yalancı muamelesi yaparcasına paranı veremeyiz kargo takip numarası gönder diyor. Satıcı ürünü aldığını beyan ediyor. Eğer n11 parayı iade etmezse icra takibi başlatabilirmiyim.[/BGCOLOR]
n11 in resmi Twitter hesabından yaz bunu oradakiler daha yetkili Max 10 dk sonra geri arayıp sorunu çözerler.
 
n11 in resmi Twitter hesabından yaz bunu oradakiler daha yetkili Max 10 dk sonra geri arayıp sorunu çözerler.
Şikayetvar'a yazdim ordan dönmezse yazarim ordanda. Satıcı 28 aralıkta aldığını söylüyor hemen yurtiçini aradım tekrarda yine gönderi koduna ulaşamadım. Anlamadım gitti ürün kargo ile ulaşmış gönderi kodu yok. Ama her halükarda eğerki parayı alamazsam haciz başlatabilme hakkım olurmu acaba
 
Şikayetvar'a yazdim ordan dönmezse yazarim ordanda. Satıcı 28 aralıkta aldığını söylüyor hemen yurtiçini aradım tekrarda yine gönderi koduna ulaşamadım. Anlamadım gitti ürün kargo ile ulaşmış gönderi kodu yok. Ama her halükarda eğerki parayı alamazsam haciz başlatabilme hakkım olurmu acaba
Haczi kime başlatacaksınız? Satıcı derseniz sizin satıcıyla doğrudan resmi bir bağınız yok. N11'e haciz ile gitseniz alıcı ürünü iade etmemiş, sistemde ürün alıcıda görünüyor der. Kargoya işlem başlatmak isteseniz elinizdeki gönderi kodunun karşılığı yok.

Ya N11 ile iletişimi ilerletip çözmeye çalışacaksınız ki bunun için ürünün satıcıda olduğunu kanıtlamanız gerekecek, ya da satıcı size haricen para iadesi yapacak.
 
Şikayetvar'a yazdim ordan dönmezse yazarim ordanda. Satıcı 28 aralıkta aldığını söylüyor hemen yurtiçini aradım tekrarda yine gönderi koduna ulaşamadım. Anlamadım gitti ürün kargo ile ulaşmış gönderi kodu yok. Ama her halükarda eğerki parayı alamazsam haciz başlatabilme hakkım olurmu acaba
Siz direk Twitter a yazın dinleyin beni çok sorun çözdük oradan.

Son olarak kaç TL lik ürün?
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri