Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Altus Yetkili Servis Garanti Uzatma Yapmamış

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan muslaf
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

muslaf

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
19 Mar 2023
Mesajlar
154
Herkese merhaba, yaklasik 2 bucuk ay once altus al709 nf derin dondurucu aldim anneme. Kurulum esnasinda yetkili servise +4 yil garanti uzatma yaptirdim ve 750 tl kredi kartindan cektiler. Fakat bugun sans eseri ogrendim ki parasini odedigim +4 yil garantiyi yetkili servis yapmamis. Kredi karti ekstremde Tahir Göçmen olarak gorunuyor. Hemen musteri hizmetlerini aradim ve kontrol edecegini, sisteme yansimamis olabilecegini soyledi. Ben de 2 bucuk aydir yansimamis olamaz dedim ve kontrol ettiginde gercekten de garantinin uzatilmamis oldugunu teyit etti. Konuyu yetkili birime aktardigini ve incelenip bana donus yapilacagi soylendi. Simdi sorum su; bunu yetkili servis neden yapti? Amaci neydi? Bunu erken farketmemis olsam ve 3 yilin ardindan herhangi bir sorun/ariza ciksa hicbir sekilde hak iddia edemeyecektim. Simdi ben bu servis icin ne yapabilirim? Nitelikli dolandiriciliktan dava acabilirim. O denli sinirlendim. Bu yapilan resmen dolandiricilik degil de nedir?
 
Durum böyleyse gerçekten vahim servisçilik bitiyor
Usta Arçelik Genel Müdürünün Servis dünyasına dair açıklamalarını gördün mü?
Bizim yıllardır dile getirdiğimiz konular nihayet kafalarına dak etmiş.

''Karşımızda çok ciddi bir servis çetesi var'' diyor adam.
 
Usta Arçelik Genel Müdürünün Servis dünyasına dair açıklamalarını gördün mü?
Bizim yıllardır dile getirdiğimiz konular nihayet kafalarına dak etmiş.

''Karşımızda çok ciddi bir servis çetesi var'' diyor adam.
Aslında yetkili servis dediğimiz adamlar bir taraftan özel servis. Çünkü şirket açıyor yanına eleman alıyor sonra Arçelik'le Vestel'le anlaşıp onların yetkili servisliğini yapıyor. Bunun yerine firma direkt İl İlçe bazında kendi dükkanlarını açsa kiralayıp kendi maaşlı gerçek iş bilen teknisyenlerini eğitip işe alsa oralarda çalıştırsa hizmet açısından daha kaliteli hizmet veremez mi? Tabi maaliyeti arttırır ama gerekli gereksiz yere atölyeye alınıp evlere götürülen ürünleri, vakumsuz takılan klimaların 10 gün sonra tekrardan değiştirildiği saçma durumların maaliyetlerini çekeceğine baştan sağlam bir sistem kurulsa daha mantıklı olmaz mı?
 
Aslında yetkili servis dediğimiz adamlar bir taraftan özel servis. Çünkü şirket açıyor yanına eleman alıyor sonra Arçelik'le Vestel'le anlaşıp onların yetkili servisliğini yapıyor. Bunun yerine firma direkt İl İlçe bazında kendi dükkanlarını açsa kiralayıp kendi maaşlı gerçek iş bilen teknisyenlerini eğitip işe alsa oralarda çalıştırsa hizmet açısından daha kaliteli hizmet veremez mi? Tabi maaliyeti arttırır ama gerekli gereksiz yere atölyeye alınıp evlere götürülen ürünleri, vakumsuz takılan klimaların 10 gün sonra tekrardan değiştirildiği saçma durumların maaliyetlerini çekeceğine baştan sağlam bir sistem kurulsa daha mantıklı olmaz mı?
Sorumluluk ve maliyet altına girmek istemiyorlar.
Vestel ülke genelinde 15 Merkez servis kurdu. Merkez serviste görevli tüm personel temelde Vestel A.Ş personeliydi. Yetkili servislerdi ancak yetkili servisin pzoisyonolarak üstündelerdi
Sabah 9 akşam 6 çalıştılar, öyle normal servis gibi çalışmadılar VIP hizmet gibi düşün ona benzer bir yapı kurdular, normal servislerin çözemediği işlere müdahale ettiler vs
Ne oldu?
2 senede o zamanın paraı ile 15 Milyon zarar yazdılar.

Tabi zarar yazarlar, Sözleşmeli iş ortağı olarak kendisine bağladığı servislere bütün sorumluluğu yıkıyor kendisi keyfine bakıyor firmalar, neden sorumlulukalsın ki?

Haaa dersen ki ''Yapmasınlar o zaman'' inan ki şu an 81 vilayette bir servis başarısız olsun da kendisi servislik alsın diye bekleyen en az 10.000 kişi bekliyordur sırada.
 
Vestelde +4 yıl garanti belgesi uygulamasında nice teknisyenler yıllarca ne paralarını çaldılar insanların bir bilseniz.
Normal montaj formuna ''+4 yıl garanti yapılmıştır'' yazıp geçmişler, tabi dolabın normal garantisi bitene kadar bunlar işten çıkıp gideceklerini bildikleri için ülke Genelinde Vestel de servisler de çok para ödediler ceplerinden.
Bana yapilanin da bu sekilde art niyetli bir davranis oldugunu dusunuyorum Adem hocam. Ve eminim bu konuda tek de degilimdir. Kimsenin acip da garantisininin uzatilip uzatilmadigini kontrol edecegini sanmiyorum. O da cok nadirdir ve servise ulasip bir sekilde hallettirmistir. Ama ben bu yapilanin bununla kalmamasini istiyorum. Bir sekilde benim de ek garantimi sisteme girecekler evet ama bu zamana kadar yaptiklari yanlarina kar mi kalacak?
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri