Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Arçelik hatalı gelen ürünler

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan alihancnc
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

alihancnc

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
29 Eki 2024
Mesajlar
11
Merhaba arçelikten bir kaç beyaz eşya almıştım. Bugün geldi montaj yapıldı. Buzdolabı kapağını açıp kaparken ses geliyor. Fırın ise tam kapanmıyor. Montaj yapılırken söyledim ama öyle bir psikolojik baskı yapılıyor ki bu ürünler böyle gibi cevaplar, türlü türlü dolambaçlı cevaplar aldım. Neden böyle savunmaya geçiyorlar anlamadım? İkna etmeye çalıştım ürünlerde sorun olduğuna dair. Sonunda talep oluşturcaz dediler baktım, talep yok. Müşteri hizmetlerini arayıp bizzat ben oluşturdum sonradan. Kurutma makinesi çamşır makinesinin üstüne kurulacaktı, üstüne kurma aparatı yokmuş. Kurutma makinesi bıraktılar sonra yapacaklarmış, ama garantiyi o gün başlatmışlar kurmuş gibi. Forumda okumuştum vakum dikkat edin diye, Klimaya vakum yapıyorlardı ısrar ederek yaptılar sonunda :D burdan size ayrıca teşekkürler. Şimdi ben ne yapabilirim ürünler daha 0 alınmış. Bunlar şimdi tamire kalkışırlar, ayıplı ürün istemiyorum değişim isticem. Değişim yapmazlar da Yine bir şey yok gibisine baskı yaparlarsa diye haklarımı bilmek istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
 
Ürünlerde gerçekten sorun varsa değişim yerine tamir edelim diyebilirler. Siz ben değişim istiyorum diyeceksiniz. Kabul etmezlerse THH'ye verirsiniz. Dolabınızın ve fırınınızın arızasını anlamadım mesela tam olarak neyi var? Video görebilirsek güzel olur.
 
Arçelik böyle durumlarda benim karşılaştığım kadarıyla diğer markalara göre en çok destek veren marka. Bölgenizdeki yetkili/teknik servisler tabi bu konulardan biraz uzak, şurası arızalı gibi dersiniz o normal derler hep. Bir problem olduğunu düşünüyorsanız genel merkez müşteri hizmetlerini ısrarla arayıp üründe bir problem olduğunu ancak gelen servis ekibinin bu konuda yardımcı olmadığını, bölgeden mühendis talep ettiğinizi iletin. Aynı durum başımıza kaldı 2-3 kere servis geldi gitti normal diyip gittiler tek yaptıkları o oldu. Genel merkeze biraz baskı yaptığımızda bölge ekibi geldi ürün arızalı diyip değişim istiyorsanız değişelim dediler ve ürün değişti .
 
Ürünlerde gerçekten sorun varsa değişim yerine tamir edelim diyebilirler. Siz ben değişim istiyorum diyeceksiniz. Kabul etmezlerse THH'ye verirsiniz. Dolabınızın ve fırınınızın arızasını anlamadım mesela tam olarak neyi var? Video görebilirsek güzel olur.
Video ekledim fırın kapağı biraz fazla oynuyor gibi geldi ama sanırım fotoğrafını çektiğim mekanizmadan dolayı böyle bunlarda. Servis baktı bunlar böyle dedi. Sizin yorumunuz nedir?
 

Ekli dosyalar

  • 20241209_161709.mp4
    5.5 MB
  • 17337502985685519153867047712201.jpg
    17337502985685519153867047712201.jpg
    212.8 KB · Görüntüleme: 17
Video dosya boyutu yüksek olduğu için eklenmiyordu kısa çekmek zorunda kaldım. Bir şey daha danışacağım, çamaşır makinesi kurarken dengelememişler, çok fazla sallanıyordu biraz ayar yaptım ayaklarından sallanması azaldı ama hala biraz sallanıyor.. Video yüklenmediği için linke upload ettim bakabilirsiniz. Bu kadar sallanması normal mi yoksa ayarı yapması için servisi çağırmalı mıyım? Video linki https://streamable.com/fmqci2
 
Açıkçası servisler illallah ettirdi her şeye karşı savunmaları var forumda okumasak internette araştırmasak bir çok şeyi eksik yapacaklar. Klimanın vakumunu biraz zorlamayla yaptırdım mesela. Ustalara bir şey diyince trip yiyoruz bir de. Çamaşır makinesi kurarken normalde su terazisi gerekmiyor mu ayaklarının ayarını yapmak için. Söyleyince gerek yok diyorlar yüzleri değişiyor iş öğretiyormuş gibi olduğumuz için. Ama ayar yapmadıkları için şimdi sallanıyor makine zarar veriyor. Yani ucuz bir şey olsa neyse de baya para veriyoruz günümüz koşullarında şu makinelere bir de usta gibi her şeyi bilmek zorunda kalıyoruz yanlış iş yapmasınlar diye.
Diğer bir konuda kurutma makinesini gidere bağlamadı mesela, nedeni de bir süre sonra koku yapıyormuş. Hazneyi doldukça sen boşalt dedi. Manuel olarak sen yap yani koku yapmasın makinen dedi. Bu doğru mu cidden yoksa bağlantıylq uğraşmamak için sıktı mı? Kurutma makinesi 900 kmp ı model.
 
Video ekledim fırın kapağı biraz fazla oynuyor gibi geldi ama sanırım fotoğrafını çektiğim mekanizmadan dolayı böyle bunlarda. Servis baktı bunlar böyle dedi. Sizin yorumunuz nedir?
Menteşe boşluğu var gibi geldi bana. @Tesla ustaya soralım bakalım.
Video dosya boyutu yüksek olduğu için eklenmiyordu kısa çekmek zorunda kaldım. Bir şey daha danışacağım, çamaşır makinesi kurarken dengelememişler, çok fazla sallanıyordu biraz ayar yaptım ayaklarından sallanması azaldı ama hala biraz sallanıyor.. Video yüklenmediği için linke upload ettim bakabilirsiniz. Bu kadar sallanması normal mi yoksa ayarı yapması için servisi çağırmalı mıyım? Video linki https://streamable.com/fmqci2
Arka ayakları sonuna kadar basıp ön ayaklardan ayarlayın. Ayarlarken terazi kullanırsanız güzel olur. Yine düzelmezse arıza kaydı açtırırız.
 
Menteşe boşluğu var gibi geldi bana. @Tesla ustaya soralım bakalım.

Arka ayakları sonuna kadar basıp ön ayaklardan ayarlayın. Ayarlarken terazi kullanırsanız güzel olur. Yine düzelmezse arıza kaydı açtırırız.
İlginiz için teşekkürler, daha fazla sallanıyordu kendim ayarlayarak videodaki son hali kadar yapabildim. Üstünde kurutma olduğundan hareket ettirmem kısıtlı. Bir de kuran servisi açıkçası beğenmedim. İstanbulda hep böyle mi servisler bilmiyorum.. Bu makineyi dengelemeleri için müşteri hizmetlerinden mi istemeliyim ekstra para isterler mi acaba?
 
Dolap kaynaklıda olabilir sonuçta ankastre fırın
 

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri