Merhaba arçelikten bir kaç beyaz eşya almıştım. Bugün geldi montaj yapıldı. Buzdolabı kapağını açıp kaparken ses geliyor. Fırın ise tam kapanmıyor. Montaj yapılırken söyledim ama öyle bir psikolojik baskı yapılıyor ki bu ürünler böyle gibi cevaplar, türlü türlü dolambaçlı cevaplar aldım. Neden böyle savunmaya geçiyorlar anlamadım? İkna etmeye çalıştım ürünlerde sorun olduğuna dair. Sonunda talep oluşturcaz dediler baktım, talep yok. Müşteri hizmetlerini arayıp bizzat ben oluşturdum sonradan. Kurutma makinesi çamşır makinesinin üstüne kurulacaktı, üstüne kurma aparatı yokmuş. Kurutma makinesi bıraktılar sonra yapacaklarmış, ama garantiyi o gün başlatmışlar kurmuş gibi. Forumda okumuştum vakum dikkat edin diye, Klimaya vakum yapıyorlardı ısrar ederek yaptılar sonunda
burdan size ayrıca teşekkürler. Şimdi ben ne yapabilirim ürünler daha 0 alınmış. Bunlar şimdi tamire kalkışırlar, ayıplı ürün istemiyorum değişim isticem. Değişim yapmazlar da Yine bir şey yok gibisine baskı yaparlarsa diye haklarımı bilmek istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
