Evet. Başlıkta belirttiğim gibi bu iki firma Türkiye kurallarını ve haklarını hiçe sayarak insanları mağdur eden iki firmadan bir kaçı. İnsanlarımızı kandırarak mağdur ediyorlar. Bu kural eskiden 2010 öncesi vardı fakat bu firmalar TSE'nin 2010'da standart olayını kaldırdığını bildikleri halde tüketiciye bunu söylemiyor. Türkiye de bu prosedür geçerli değil herhangi bir standart belirtmeksizin bir ölü piksel dahil olsa değişim/iade hakkımıza sahibiz, resmen ayıplı mala girerken ve elektronik arıza olarak sayılan ölü piksel bu firmalara normal geliyor. Ekranın ortasında ölü piksel olduğunu ve her renkte göründüğü söyleyip malı kabul etmeyip bunlara kanunları haklarımızı ve şikayet edeceğimizi söylesek bile bir kelime ezberlemişler aşağı görseli paylaşıyorum sadece bunu tekrarlayıp duruyor. 5 ölü piksel olmadan da değişim sağlanmazmış. Bu iki firma devletimiz ceza veremez mi veya bu kuralı kafalarına göre belirlemiş bir kaldırma hükmü yok mu? Bende bu firmaların rezilleklerini göstermek için haksız yere müşteriyi uğraştırıyor ve müşteri memnuniyetini hiçe sayıyor. Bunların bir yerlerini kim kaldırıyor acaba da bu kadar gevşek tavırla kendileri haklıymış gibi konuşma hükmüne nasıl sahipler? Bu konuyu bir kaç teknoloji forum sitesine de açacağım araştırsın millet görüp bilgilensin yetti artık bu firmaları devamlı Tüketici Hakem Heyetine vermekten vakit kaybediyor halkımız.
Son düzenleme: