Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Arızayı Gideremeyen Tüketiciyi Mağdur Eden Türk Telekom

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Freud09
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Freud09

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
20 Haz 2024
Mesajlar
2
Türk Telekom Evde internet hizmetimi 15 Mayıs 2024 tarihinde yazlığa nakil ettirdim. Eve gelen ekip umarım sorun yaşamazsınız saha dolabında arıza var. Kaç kere Türk Telekoma bildirdik. Parça değişmesi gerekiyormuş. Portlarla ilgili olduğunu söylemişti. Neyse nakil işlemini gerçekleştirip gittiler. Nakil işlemini gerçekleştirdikten bir gün sonra sürekli kopma sorunu yaşadık. 18 Mayısta arıza kaydı oluşturdum. 24 Mayısta sorunu çözdüklerine dair sms geldi. O gün gerçekten kesini yaşamadım. Arıza kaydını kapattım. O günün akşamı tekrardan aynı problem devam ettiğini farkettim. 25 Mayıs günü tekrar arıza kaydı oluşturmak için Türk Telekomu aradım. Arama sırasında otomatik tespit edilip arıza kaydınız oluşturulmuştur denildi. Fakat arıza tipi düşük hız olarak açılmış. Onlara da söyledim. Hızdan ziyade kopuyor. Probleminizi biliyoruz. Ekiplere bilgi verdik şeklinde söylediler. Artık kopma problemi sürekli oluyor. Neredeyse 5 dakikada bir kopuyor. Gece saatlerinde kopma süresi uzuyor.1 saatte bir gibi. Sürekli geçiştirme cevapları var. Bu arada aynı saha dolabına bağlı komşu da kopma sorunu yaşadığını söyledi. Hatta bir ara hiç internet yoktu. Ekip geldi. Şuan sorun yaşıyorlar mı bilmiyorum. Fakat uzun süredir onlar da sorun yaşıyormuş. Onlara da farklı bahaneler uydurmuşlar. Bir ayı geçtiğini söyledi. Twitterdan kaç kere etiketledim. Aynı tavırları devam ediyor. En son 30 Mayıs tarihine kadar sorununuz çözülecektir şeklinde söylediler. Fakat o günden beri de kaç kere twitterdan yazdım. Hatta sosyal medya hesaplarımdan bununla ilgili paylaşımda bulunacağımı ve BTK’YA şikayette bulanacağımı söyledim. En son bölgenizde genel arıza var dediler. Arayıp aynı benzer cevaplar veriliyor. Sorunu çözmek için ne yapmalıyım? Bir akıl verirseniz çok sevinirim. BTK’ya şikayet etsem değişen bir şey olur mu? Arıza tamir azami süresi var mı?
Ayrıca mayıs ayında doğru düzgün hizmet almadığım halde fatura geldi. Ödemek zorunda kaldım. Türk Telekoma bu durumu söyledim. Arızanız devam ettiği için kullanamadığınız günler sonra daha sonra hesaplanıp düşecektir denildi.

Buraya yazmadan son bir kez daha az önce Türk telekomu aradım. Hala daha bölgenizde genel arıza var dediler. Bir tarih de veremiyorlar. :(
 
BTK genelde uyur bu konularda. Ücret ile alakalı şikayetlerinizi THH'ye yapın. Ülkenin eski bakır altyapısının fibere dönüştürülmeden bu sorunların çözümü zor maalesef. Özellikle yazlık yerlerde altyapılar zaten hepten yetersiz böyle zamanlarda da hepten şişiyor altyapı. Linkedin üzerinden Ümit Önal'a (Türk Telekom CEO), BTK'ya ve Açık Kapı'dan arızalarınızı bildirin hatta çevrenizdeki abonelerden de arıza kayıtları açtırırsanız süreci belki hızlandırırsınız. Ayıplı hizmet ve ödediğiniz fatura için THH'ye başvurabilirsiniz dediğim gibi.
 
Perşembe günü bir kere kere daha yeni şikayet kaydı oluşturdum. Sonrasında online işlemler kısmımdan şikayetimi bulup yasal işlem başlatacağımı müşteri notu kısmına ekledim. Cuma günü en sonunda ekip geldi. Saha kutusundan siteye gelen ve evlere giden kabloyu değiştirdiler. Kablo su almış galiba. İllaki çok sıkıştırmak gerekiyormuş. Zaten sadece ben değil komşularda sorun yaşıyordu. Ayrıca kullanamadığım günler için tutar bugün hesaplandı. Ücreti bir sonraki fatura döneminde faturadan düşecek. :)
 
Son düzenleme:
Perşembe günü bir kere kere daha yeni şikayet kaydı oluşturdum. Sonrasında online işlemler kısmımdan şikayetimi bulup yasal işlem başlatacağımı müşteri notu kısmına ekledim. Cuma günü en sonunda ekip geldi. Saha kutusundan siteye gelen ve evlere giden kabloyu değiştirdiler. Kablo su almış galiba. İllaki çok sıkıştırmak gerekiyormuş. Zaten sadece ben değil komşularda sorun yaşıyordu. Ayrıca kullanamadığım günler için tutar bugün hesaplandı. Ücreti bir sonraki fatura döneminde faturadan düşecek. :)
Şükür çözülmesine sevindim. Yüzlerce kere dedim Türkiye'de bakır altyapının fibere dönüşümü şart.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri