Değerli forum üyeleri selamlar,
Mart ayında beko.com.tr üzerinden bir kurutma makinesi satın aldım. Kurutma makinesini satın alırken site üzerinden +4 sene garanti işlemini de yaptırdım. Oliz uygulamasından baktığımda uzatılmış garantinin eklenmediğini farkettim. 3 aydır müşteri hizmetlerine defalarca kez kayıt açıyorum sürekli kaydımı iptal ediyorlar en son şikayetvar üzerinden yazdım müşteri hizmetleri yine dönüş yaptı ve sonrasında dönüş yapılacağını söylediler ama ne arayan var ne soran bu durum çok canımı sıktı. Bu problem için muhattap olabileceğim biri yok şikayette etsem çözüm bulunmuyor bu konuda fikir verebilecek var mıdır?
Mart ayında beko.com.tr üzerinden bir kurutma makinesi satın aldım. Kurutma makinesini satın alırken site üzerinden +4 sene garanti işlemini de yaptırdım. Oliz uygulamasından baktığımda uzatılmış garantinin eklenmediğini farkettim. 3 aydır müşteri hizmetlerine defalarca kez kayıt açıyorum sürekli kaydımı iptal ediyorlar en son şikayetvar üzerinden yazdım müşteri hizmetleri yine dönüş yaptı ve sonrasında dönüş yapılacağını söylediler ama ne arayan var ne soran bu durum çok canımı sıktı. Bu problem için muhattap olabileceğim biri yok şikayette etsem çözüm bulunmuyor bu konuda fikir verebilecek var mıdır?