Arkadaşlar iyi bayramlar öncelikle cumartesi günü almış olduğum Bosch Marka kurutma makinesinin kurulumu gerçekleşti fakat servis personelin gidince bakıyoruzki gösterge kısmında çizikler mevcut.
Bosch müşteri temsilcisini arayıp durumu söyledim "-kurulum yapan servis sizi arayacak dediler ve Akşam aradılar" onlarda Çarşamba günü gelip bakarız dedi.
Sistem de şu an cihazım kurulumu kaydedilmemis Çarşamba gözüküyor.
Şimdi ne yapmalıyım yeni ürün isteme hakkım var mı?, servis parça değişimi isteyecek gibi duruyor kabul edip geçeyim mi? Tamamen iade hakkım var mıdır? Yerel bosch bayiden aldım ürünü. Teşhir ürünü değil diye aldık. Sanırım orijinal poşetli ürün.
Bosch müşteri temsilcisini arayıp durumu söyledim "-kurulum yapan servis sizi arayacak dediler ve Akşam aradılar" onlarda Çarşamba günü gelip bakarız dedi.
Sistem de şu an cihazım kurulumu kaydedilmemis Çarşamba gözüküyor.
Şimdi ne yapmalıyım yeni ürün isteme hakkım var mı?, servis parça değişimi isteyecek gibi duruyor kabul edip geçeyim mi? Tamamen iade hakkım var mıdır? Yerel bosch bayiden aldım ürünü. Teşhir ürünü değil diye aldık. Sanırım orijinal poşetli ürün.