Merhaba, odama klima almak istiyorum ama hiçbir bilgim yok sadece 12000 BTU istiyorum işimi gören o onu biliyorum onun dışında
Bilmem gerekenler, dikkat etmem gerekenler nelerdir? Hangi markalar, modeller iyidir? Yerli markalar ucuz oluyor ama güvenemiyorum. Beko vs. düşünüyordum ama eski kalitede değil gibime geliyor.
Not: Max. bütçem 50.000 TL ama o kadarına gerek yok, daha ucuzada var, F/P derseniz daha da iyi olur, teşekkürler.
Artık montaj da malum sadece ürün değil servisleride düşünüyoruz işini iyi yapan servisleri olan sorun yaratmayacak marka önerilerinizi bekliyorum teşekkür ederim.
Bilmem gerekenler, dikkat etmem gerekenler nelerdir? Hangi markalar, modeller iyidir? Yerli markalar ucuz oluyor ama güvenemiyorum. Beko vs. düşünüyordum ama eski kalitede değil gibime geliyor.
Not: Max. bütçem 50.000 TL ama o kadarına gerek yok, daha ucuzada var, F/P derseniz daha da iyi olur, teşekkürler.
Artık montaj da malum sadece ürün değil servisleride düşünüyoruz işini iyi yapan servisleri olan sorun yaratmayacak marka önerilerinizi bekliyorum teşekkür ederim.