Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Soru Cevap Buzdolabı aldım kargocu önünde açıp kontrol etmeniz gerekiyor diyorlar?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Dkaya
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Dkaya

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
8 Eyl 2024
Mesajlar
117
Şöyle bir açıklama yapıldı.

Merhaba, ürünlerimiz normal kargolama sistemi ile teslim edilmiyor. Bosch anlaşması ile teslim edildiği için kontrol etme hakkı tanınmaktadır. Lütfen ürününüz geldiğinde, imza atmadan önce kutusunu açtırıp fiziksel kontrol sağlayınız. Olumsuz bir durum görürseniz teslim almayın. Kutunun açılması KESİNLİKLE garantiyi etkilememektedir.

Horoz Lojistik sanırım getirecek. Şimdi onlar getirdiğinde tamamen servis açıyormuş gibi buzdolabını çıkartıp sağına soluna bakmamız gerekiyor anladığım kadarıyla. Bir sorun çıkarsa yeniden komple paketlenecek mi yani?

Daha önce bu deneyimi yaşayan varsa anlatırsa sevinirim.
 
Carrefour'dan SEG marka buzdolabı aldığımda Horoz Lojistik ile getirmişlerdi. Servis gelene kadar açmamıştım kutuyu. Kaldı ki kutuyu açınca da "kutu açılmış" diyebilirler. Bence kutu kontrol edilmeli dıştan hasar darbe vs. varsa ciddi şekilde teslim alınmamalı ya da teslim alınırken tutanakla not düşülerek alınmalı açılmadan. Servis geldiğinde açmalı. Buzdolabı büyük bir ürün, taşırken genellikle yere koyup iplerinden tutarak çekip taşıyorlar. Aynı şekilde üst köşeleri sağa sola vurabilir fakat koliyle dolap arasında kenar ve köşelerde köpük gibi malzemeler var koruma açısından. Alt kısım da zaten sürüklemeyle hasar görmeyecek kadar kalındı. Kutuyu açmak, ne bileyim pek cazip gelmiyor açıkçası. Kolide ciddi hasar varsa zaten teslim alınmamalı. Koliyi açınca işin size kalmayacağı ne malum?

Kutu açıldıktan sonra satıcının "kutuyu açmışsın, senin zarar vermediğin ne malum" derse nasıl kanıtlanacak. Bence kutuyu yetkili servis açmalı. Hatta son zamanlarda internetten satış yapan bazı bayiler de kurulum gerektiren ürünleri "en yakın yetkili servise" kargoluyor, servis müşteriye götürüp kuruyor. Fakat bazı satıcılar direkt olarak ürünü müşteriye gönderip "servis çağırın kursun" diyor. Carrefour'dan aldığım SEG buzdolabı bana gelmişti mesela, ama A101'den aldığım SEG buzdolabı servise gitti.

Bosch çağrı merkezinden ya da sizin bölgenizdeki kuruluma gelecek olan servisten de arayarak detaylı bilgi almanızda yarar var.
 
Carrefour'dan SEG marka buzdolabı aldığımda Horoz Lojistik ile getirmişlerdi. Servis gelene kadar açmamıştım kutuyu. Kaldı ki kutuyu açınca da "kutu açılmış" diyebilirler. Bence kutu kontrol edilmeli dıştan hasar darbe vs. varsa ciddi şekilde teslim alınmamalı ya da teslim alınırken tutanakla not düşülerek alınmalı açılmadan. Servis geldiğinde açmalı. Buzdolabı büyük bir ürün, taşırken genellikle yere koyup iplerinden tutarak çekip taşıyorlar. Aynı şekilde üst köşeleri sağa sola vurabilir fakat koliyle dolap arasında kenar ve köşelerde köpük gibi malzemeler var koruma açısından. Alt kısım da zaten sürüklemeyle hasar görmeyecek kadar kalındı. Kutuyu açmak, ne bileyim pek cazip gelmiyor açıkçası. Kolide ciddi hasar varsa zaten teslim alınmamalı. Koliyi açınca işin size kalmayacağı ne malum?

Kutu açıldıktan sonra satıcının "kutuyu açmışsın, senin zarar vermediğin ne malum" derse nasıl kanıtlanacak. Bence kutuyu yetkili servis açmalı. Hatta son zamanlarda internetten satış yapan bazı bayiler de kurulum gerektiren ürünleri "en yakın yetkili servise" kargoluyor, servis müşteriye götürüp kuruyor. Fakat bazı satıcılar direkt olarak ürünü müşteriye gönderip "servis çağırın kursun" diyor. Carrefour'dan aldığım SEG buzdolabı bana gelmişti mesela, ama A101'den aldığım SEG buzdolabı servise gitti.

Bosch çağrı merkezinden ya da sizin bölgenizdeki kuruluma gelecek olan servisten de arayarak detaylı bilgi almanızda yarar var.

Teşekkürler en iyisi bosch'u arayıp iyice bir öğrenmek lazım dediğiniz gibi.
 
Carrefour'dan SEG marka buzdolabı aldığımda Horoz Lojistik ile getirmişlerdi. Servis gelene kadar açmamıştım kutuyu. Kaldı ki kutuyu açınca da "kutu açılmış" diyebilirler. Bence kutu kontrol edilmeli dıştan hasar darbe vs. varsa ciddi şekilde teslim alınmamalı ya da teslim alınırken tutanakla not düşülerek alınmalı açılmadan. Servis geldiğinde açmalı. Buzdolabı büyük bir ürün, taşırken genellikle yere koyup iplerinden tutarak çekip taşıyorlar. Aynı şekilde üst köşeleri sağa sola vurabilir fakat koliyle dolap arasında kenar ve köşelerde köpük gibi malzemeler var koruma açısından. Alt kısım da zaten sürüklemeyle hasar görmeyecek kadar kalındı. Kutuyu açmak, ne bileyim pek cazip gelmiyor açıkçası. Kolide ciddi hasar varsa zaten teslim alınmamalı. Koliyi açınca işin size kalmayacağı ne malum?

Kutu açıldıktan sonra satıcının "kutuyu açmışsın, senin zarar vermediğin ne malum" derse nasıl kanıtlanacak. Bence kutuyu yetkili servis açmalı. Hatta son zamanlarda internetten satış yapan bazı bayiler de kurulum gerektiren ürünleri "en yakın yetkili servise" kargoluyor, servis müşteriye götürüp kuruyor. Fakat bazı satıcılar direkt olarak ürünü müşteriye gönderip "servis çağırın kursun" diyor. Carrefour'dan aldığım SEG buzdolabı bana gelmişti mesela, ama A101'den aldığım SEG buzdolabı servise gitti.

Bosch çağrı merkezinden ya da sizin bölgenizdeki kuruluma gelecek olan servisten de arayarak detaylı bilgi almanızda yarar var.
Bu arada bosch'un da sitesinde aynısını yazmışlar. Teslimat sırasında ürünün ambalajının açılması garantiyi bozmamaktadır diye. Ama garanti farklı ilk alımdaki durum farklı diye düşünüyorum.

 
Bakalım Horoz katları çıkarıp, bırakacak mı evin içine?

Kapı önünde 6 tarafını işçiler var ve taşırken kesintisiz video kaydı alın, ev içine koyarikende videoyu bitirin. İşçilerin yüzünü çekmenize gerek yok.

Kamyonette ambalajı yırtık, yağmur aldıysa direk istemiyorum deyin. işçiler zorlayacaktır bırakalım diye kemareya alın.
 
Carrefour'dan SEG marka buzdolabı aldığımda Horoz Lojistik ile getirmişlerdi. Servis gelene kadar açmamıştım kutuyu. Kaldı ki kutuyu açınca da "kutu açılmış" diyebilirler. Bence kutu kontrol edilmeli dıştan hasar darbe vs. varsa ciddi şekilde teslim alınmamalı ya da teslim alınırken tutanakla not düşülerek alınmalı açılmadan. Servis geldiğinde açmalı. Buzdolabı büyük bir ürün, taşırken genellikle yere koyup iplerinden tutarak çekip taşıyorlar. Aynı şekilde üst köşeleri sağa sola vurabilir fakat koliyle dolap arasında kenar ve köşelerde köpük gibi malzemeler var koruma açısından. Alt kısım da zaten sürüklemeyle hasar görmeyecek kadar kalındı. Kutuyu açmak, ne bileyim pek cazip gelmiyor açıkçası. Kolide ciddi hasar varsa zaten teslim alınmamalı. Koliyi açınca işin size kalmayacağı ne malum?

Kutu açıldıktan sonra satıcının "kutuyu açmışsın, senin zarar vermediğin ne malum" derse nasıl kanıtlanacak. Bence kutuyu yetkili servis açmalı. Hatta son zamanlarda internetten satış yapan bazı bayiler de kurulum gerektiren ürünleri "en yakın yetkili servise" kargoluyor, servis müşteriye götürüp kuruyor. Fakat bazı satıcılar direkt olarak ürünü müşteriye gönderip "servis çağırın kursun" diyor. Carrefour'dan aldığım SEG buzdolabı bana gelmişti mesela, ama A101'den aldığım SEG buzdolabı servise gitti.

Bosch çağrı merkezinden ya da sizin bölgenizdeki kuruluma gelecek olan servisten de arayarak detaylı bilgi almanızda yarar var.
Kutu açıldıktan sonra satıcının "kutuyu açmışsın, senin zarar vermediğin ne malum" derse nasıl kanıtlanacak.

Herhalde bunun için kargocunun önünde açın bir sıkıntı varsa ya almayın yada tutanak tutun yani bakın biz yapmadık böyle geldi diye kanıtlayabilmek için anladığım kadarıyla.
 
Bakalım Horoz katları çıkarıp, bırakacak mı evin içine?

Kapı önünde 6 tarafını işçiler var ve taşırken kesintisiz video kaydı alın, ev içine koyarikende videoyu bitirin. İşçilerin yüzünü çekmenize gerek yok.

Kamyonette ambalajı yırtık, yağmur aldıysa direk istemiyorum deyin. işçiler zorlayacaktır bırakalım diye kemareya alın.
Eyvah eyvah zaten panik atak birisiyim iyice strese girecem şimdi :) Teşekkürler bilgi için hocam.
 
Bakalım Horoz katları çıkarıp, bırakacak mı evin içine?

Kapı önünde 6 tarafını işçiler var ve taşırken kesintisiz video kaydı alın, ev içine koyarikende videoyu bitirin. İşçilerin yüzünü çekmenize gerek yok.

Kamyonette ambalajı yırtık, yağmur aldıysa direk istemiyorum deyin. işçiler zorlayacaktır bırakalım diye kemareya alın.
Bu arada asansör var herhalde o kadar taşırlar inş. :(
 
Bu arada asansör var herhalde o kadar taşırlar inş. :(
Buzdolabının ambalaj kutu ölçüsünü alıp asansörün kapı ve iç ölçüsünü de ölçün ona göre bakın hemen. Sorna asansöre girmez etmez birşey olur, birde pimpirikli adamsan bizler öyleyiz çünkü gelir bizi bulur. :D Bende termosifon almıştım ürün geldi kurulum için servis geldi neymiş efendim aradaki çevirici adaptör yokmuşmuş tesisatçı çağırınmış onlar taksınmış vs. ya dedim sendeki takacağın hortumu buna uygun takıcan çeviricen yani yok biz yapmıyoruz kurmayız o zaman siz yaptırdıktan sorna randevu alın dedi gittiler. Manşonu alıp taktım uzattım yani aslında servis 10 gün sonra tekrar geldi ama başka daha üst servismiş markanın geldiler ya dedi buna gerek yok ki ? e dedim bende anlattım ama sizden gelen servis böyle olması gerektiğini söyleyip gitti dedim 10 gündür sıcak su yok evde kettle'dan su ısıtıp ısıtıp yıkanıyoruz rezilliği cabası yani, adam çıkarttı manşonu 2 tane hortumu bağladı bitti elektrikçi çağırın dedi ya dedim dibinde takın işte ? faz var nötr var toprak var nedir yani 3 tane kablo takılacak sigortası hepsi orada adam üflene püflene taktı ya yetkisi yokmuşmuş vs. ulan ozaman kurulum dahil diye satmayın ya kurulumdan anladıkları bunları duvar delmek termosifonu asmak gerisine ellerini sürmeyecekler. Lan ozaman ben niye aldım bunu, beko diye bilinen marka aldık bilseydik anasını satayım 3 4 bin daha ucuz fiyata vardı dandik marka onur alır kendim takardım mal gibi niye fazla para veriyorum aynı mala o zaman ? servisi işlemler kurulumu herşeyi anahtar teslim sorunsuz olsun diye alıyoruz muamele böyle.
 
Buzdolabının ambalaj kutu ölçüsünü alıp asansörün kapı ve iç ölçüsünü de ölçün ona göre bakın hemen. Sorna asansöre girmez etmez birşey olur, birde pimpirikli adamsan bizler öyleyiz çünkü gelir bizi bulur. :D Bende termosifon almıştım ürün geldi kurulum için servis geldi neymiş efendim aradaki çevirici adaptör yokmuşmuş tesisatçı çağırınmış onlar taksınmış vs. ya dedim sendeki takacağın hortumu buna uygun takıcan çeviricen yani yok biz yapmıyoruz kurmayız o zaman siz yaptırdıktan sorna randevu alın dedi gittiler. Manşonu alıp taktım uzattım yani aslında servis 10 gün sonra tekrar geldi ama başka daha üst servismiş markanın geldiler ya dedi buna gerek yok ki ? e dedim bende anlattım ama sizden gelen servis böyle olması gerektiğini söyleyip gitti dedim 10 gündür sıcak su yok evde kettle'dan su ısıtıp ısıtıp yıkanıyoruz rezilliği cabası yani, adam çıkarttı manşonu 2 tane hortumu bağladı bitti elektrikçi çağırın dedi ya dedim dibinde takın işte ? faz var nötr var toprak var nedir yani 3 tane kablo takılacak sigortası hepsi orada adam üflene püflene taktı ya yetkisi yokmuşmuş vs. ulan ozaman kurulum dahil diye satmayın ya kurulumdan anladıkları bunları duvar delmek termosifonu asmak gerisine ellerini sürmeyecekler. Lan ozaman ben niye aldım bunu, beko diye bilinen marka aldık bilseydik anasını satayım 3 4 bin daha ucuz fiyata vardı dandik marka onur alır kendim takardım mal gibi niye fazla para veriyorum aynı mala o zaman ? servisi işlemler kurulumu herşeyi anahtar teslim sorunsuz olsun diye alıyoruz muamele böyle.
Teşekkürler. Sığar muhtemelen biri biraz ufak diğeri büyük yük asansörümüz var hocam.

Haklısınız madem kurulum dahil diyorlarsa o işleri yapmalarını bekler insan.

Örneğin bulaşık makinesi alacağım. Şöyle bir yazı okudum.

Teslimat çok hızlı ve sorunsuzdu. Aynı gün servis kurulumuna gelindi ancak yeni nesil cihazlarda arkada priz varken yangın riski olduğu için kurulum yapılamadı. Priz kullanılmasa dahi sıva ile kapatılması gerekiyor. Burada servisin gelmeden önce bunu bildirmesi gerekirdi kurulum süreci boşu boşuna uzadı. Alırken dikkat etmekte fayda var.
 
Carrefour'dan SEG marka buzdolabı aldığımda Horoz Lojistik ile getirmişlerdi. Servis gelene kadar açmamıştım kutuyu. Kaldı ki kutuyu açınca da "kutu açılmış" diyebilirler. Bence kutu kontrol edilmeli dıştan hasar darbe vs. varsa ciddi şekilde teslim alınmamalı ya da teslim alınırken tutanakla not düşülerek alınmalı açılmadan. Servis geldiğinde açmalı. Buzdolabı büyük bir ürün, taşırken genellikle yere koyup iplerinden tutarak çekip taşıyorlar. Aynı şekilde üst köşeleri sağa sola vurabilir fakat koliyle dolap arasında kenar ve köşelerde köpük gibi malzemeler var koruma açısından. Alt kısım da zaten sürüklemeyle hasar görmeyecek kadar kalındı. Kutuyu açmak, ne bileyim pek cazip gelmiyor açıkçası. Kolide ciddi hasar varsa zaten teslim alınmamalı. Koliyi açınca işin size kalmayacağı ne malum?

Kutu açıldıktan sonra satıcının "kutuyu açmışsın, senin zarar vermediğin ne malum" derse nasıl kanıtlanacak. Bence kutuyu yetkili servis açmalı. Hatta son zamanlarda internetten satış yapan bazı bayiler de kurulum gerektiren ürünleri "en yakın yetkili servise" kargoluyor, servis müşteriye götürüp kuruyor. Fakat bazı satıcılar direkt olarak ürünü müşteriye gönderip "servis çağırın kursun" diyor. Carrefour'dan aldığım SEG buzdolabı bana gelmişti mesela, ama A101'den aldığım SEG buzdolabı servise gitti.

Bosch çağrı merkezinden ya da sizin bölgenizdeki kuruluma gelecek olan servisten de arayarak detaylı bilgi almanızda yarar var.
Bosch'u aradım. Açmanız garanti dışı bırakmaz ama bir sorun varsa aldığınız yerle görüşmeniz gerekiyor diyorlar.

Anladığım kadarıyla kutuyu bizim açmamız ile servisin açması arasında hiçbir fark yok o zaman.

Satıcı ile görüştüm. Ürün boschun kendi deposundan ve kendi kargo şirketi olan horoz lojistik ile yarın teslim edilecek. Servis kaydı da 4 6 arasında alındı dedi. Bu kaydı bosch da görmüş aradığımda söylemişlerdi.

Ürün kontrollü teslimat şeklinde size geliyor. Ürünü getirenlere ben açılmasını istiyorum deyin bir sorun yoksa teslim alın. Bir sıkıntı görürseniz teslim almayın ürünü geri gönderin ertesi gün biz başka ürünü size yollayacağız dediler.

Satıcı ilgili konuştu bakalım neler yaşanacak.
 
Bosch'u aradım. Açmanız garanti dışı bırakmaz ama bir sorun varsa aldığınız yerle görüşmeniz gerekiyor diyorlar.

Anladığım kadarıyla kutuyu bizim açmamız ile servisin açması arasında hiçbir fark yok o zaman.

Satıcı ile görüştüm. Ürün boschun kendi deposundan ve kendi kargo şirketi olan horoz lojistik ile yarın teslim edilecek. Servis kaydı da 4 6 arasında alındı dedi. Bu kaydı bosch da görmüş aradığımda söylemişlerdi.

Ürün kontrollü teslimat şeklinde size geliyor. Ürünü getirenlere ben açılmasını istiyorum deyin bir sorun yoksa teslim alın. Bir sıkıntı görürseniz teslim almayın ürünü geri gönderin ertesi gün biz başka ürünü size yollayacağız dediler.

Satıcı ilgili konuştu bakalım neler yaşanacak.
Horoz lojistik ile görüştüm kontrollü teslimattan bahsettim ama ya anlamadılar yada normal kargo zannetmiş olabilirler imza atmadan kargoyu açtırmayız dediler.

Satıcıyla tekrar görüştüm onlar anlamamıştır. Bu normal bir kargo değil farklı bir anlaşması var dedi. Yarın teslim edilecek o zaman tekrar konuşuruz dedi.

İmza atmadan açtırmıyorlarsa da ürünü geri gönderin dedi.

Hayırlısı bakalım.
 
Horoz lojistik ile görüştüm kontrollü teslimattan bahsettim ama ya anlamadılar yada normal kargo zannetmiş olabilirler imza atmadan kargoyu açtırmayız dediler.

Satıcıyla tekrar görüştüm onlar anlamamıştır. Bu normal bir kargo değil farklı bir anlaşması var dedi. Yarın teslim edilecek o zaman tekrar konuşuruz dedi.

İmza atmadan açtırmıyorlarsa da ürünü geri gönderin dedi.

Hayırlısı bakalım.
Çok sıkıntılı işler . Biz Oğlana beyaz eşya aldık. Buzdolabı, çamaşır ,kurutma , bulaşık . Buzdolabı ve Bulaşık Arçelik ti. Ambalajı açmadık sadece dışarıdan kolide hasar varmı onu kontrol ettik. Buzdolabı Horoz getirdi. Dolabı servis açtı , üst kapakta dalgalanma vardı (krom kaplama) İsterseniz kapıyı değiştirelim dediler. Dolabı 10 gün kadar kullandık , kapak geldi değişti sonra. Ha kargodan mı yoksa dalgalanma ,yoksa imalttan mı bilmiyoruz.
Kargo işi sıkıntılı ama.
 
Çok sıkıntılı işler . Biz Oğlana beyaz eşya aldık. Buzdolabı, çamaşır ,kurutma , bulaşık . Buzdolabı ve Bulaşık Arçelik ti. Ambalajı açmadık sadece dışarıdan kolide hasar varmı onu kontrol ettik. Buzdolabı Horoz getirdi. Dolabı servis açtı , üst kapakta dalgalanma vardı (krom kaplama) İsterseniz kapıyı değiştirelim dediler. Dolabı 10 gün kadar kullandık , kapak geldi değişti sonra. Ha kargodan mı yoksa dalgalanma ,yoksa imalttan mı bilmiyoruz.
Kargo işi sıkıntılı ama.
Size ambalajı açabilirsiniz sıkıntı olmaz demişler miydi? Yada horoz lojistik imza atmadan açtırmayız dediler mi hocam?

En azından servis ücretsiz değiştirmiş. Endişem kullanıcı hatası gibi gösterilip garantisi olan üründe bize ücret çıkartmasınlar. Gerisi tabi her üründe sıkıntı çıkabilir yeter ki ücretsiz tamir veya yenileme yapılsın.
 
Size ambalajı açabilirsiniz sıkıntı olmaz demişler miydi? Yada horoz lojistik imza atmadan açtırmayız dediler mi hocam?

En azından servis ücretsiz değiştirmiş. Endişem kullanıcı hatası gibi gösterilip garantisi olan üründe bize ücret çıkartmasınlar. Gerisi tabi her üründe sıkıntı çıkabilir yeter ki ücretsiz tamir veya yenileme yapılsın.
Kolide hasar yoktu açmadık biz.
 
Başka satıcılara şöyle sordum. Bu yanıtları vermişler.

Merhaba ürün horoz lojistik ile kontrollü teslimat şeklinde mi gönderiliyor. Yani ürün geldiğinde kargocular ürünü açtırıp imza atmadan kontrol etmemizi sağlıyorlar mı? Yoksa imza atılmadan asla açtırmıyorlar mı?

Biri ürün bosch depodan geliyor açılıyor dedi. Diğeri Evet kontrol etmenizi sağlıyoruz demiş.
 
Başka satıcılara şöyle sordum. Bu yanıtları vermişler.

Merhaba ürün horoz lojistik ile kontrollü teslimat şeklinde mi gönderiliyor. Yani ürün geldiğinde kargocular ürünü açtırıp imza atmadan kontrol etmemizi sağlıyorlar mı? Yoksa imza atılmadan asla açtırmıyorlar mı?

Biri ürün bosch depodan geliyor açılıyor dedi. Diğeri Evet kontrol etmenizi sağlıyoruz demiş.
satana kadar öğle olur o iş. Siz horoz lojistik e sorun. Mal depodan çıkınca teslim edecek olan onlar
 
satana kadar öğle olur o iş. Siz horoz lojistik e sorun. Mal depodan çıkınca teslim edecek olan onlar
Valla imza atmadan açamayız derlerse iade ettireceğim. Satıcı da öyle dedi zaten. Gerekirse o sırada satıcıyı arar horoz lojistik kargocuları ile konuştururum. Ne yapayım bilemedim. Satıcı en son gülüyor bu kadar telaş yapınca :)

Zaten yarın geliyor ve yarın 4 6 arası servis gelecekmiş. Bosch sanki 24 saat içinde servis gelirse sıkıntı olmaz gibi bir şey dedi tam anlamadım orasını da. Bosch açsanız bile garanti bozulmuyor demişti. O da iyi tabi.

Hayırlısı bakalım. Satıcı mağazadan almakla hiçbir fark yok. Zaten fabrikadan geliyor direk demişti. Bakalım ne kadar doğru öğreneceğiz yarın :)
 
Valla imza atmadan açamayız derlerse iade ettireceğim. Satıcı da öyle dedi zaten. Gerekirse o sırada satıcıyı arar horoz lojistik kargocuları ile konuştururum. Ne yapayım bilemedim. Satıcı en son gülüyor bu kadar telaş yapınca :)

Zaten yarın geliyor ve yarın 4 6 arası servis gelecekmiş. Bosch sanki 24 saat içinde servis gelirse sıkıntı olmaz gibi bir şey dedi tam anlamadım orasını da. Bosch açsanız bile garanti bozulmuyor demişti. O da iyi tabi.

Hayırlısı bakalım. Satıcı mağazadan almakla hiçbir fark yok. Zaten fabrikadan geliyor direk demişti. Bakalım ne kadar doğru öğreneceğiz yarın :)
Ürün bugün geldi. Kutulama biraz garipti çok çabuk açtılar içinde köpük yok diye gördüm. Buzdolabının dışına baktım ama içini horoz lojistik içinde açmadık neden bilmiyorum. İmza attık gittiler. Sonra içini açtık sorun yok gibiydi.

Servis hemen geldi zaten. Kurdu 2 saatte soğur içini silip yerleştirebilirsiniz dedi.

Ancak sonradan fark ettik. Dondurucu lastikleri sararmış. Bir de dondurucunun 2 tarafında boydan boya bir çatlak var. Nasıl fark edemedik onu. Servis elemanını aradım. Normal hepsinde öyle dedi. İsterseniz mağazaya gidin bakın orada da aynısını görürsünüz dedi. Garip geldi açıkçası bize.

Kırmızı ile çizdiğim yerde çok ince bir çatlak var boydan boya.



Screensh33ot_4.png


Bunlar da dondurucunun sararan lastikleri. Gelen servisciye whatsappdan yolladım. Sipariş geçtik gelip değiştirecekler dedi.

WhatsApp Görsel 2024-09-12 saat 14.52.36_96ba9376.jpg


WhatsApp Görsel 2024-09-12 saat 14.52.50_e5a6070b.jpg


Bu da kompresör fotosu.

WhatsApp Görsel 2024-09-12 saat 15.06.16_e8707e83.jpg
 
Ürün bugün geldi. Kutulama biraz garipti çok çabuk açtılar içinde köpük yok diye gördüm. Buzdolabının dışına baktım ama içini horoz lojistik içinde açmadık neden bilmiyorum. İmza attık gittiler. Sonra içini açtık sorun yok gibiydi.

Servis hemen geldi zaten. Kurdu 2 saatte soğur içini silip yerleştirebilirsiniz dedi.

Ancak sonradan fark ettik. Dondurucu lastikleri sararmış. Bir de dondurucunun 2 tarafında boydan boya bir çatlak var. Nasıl fark edemedik onu. Servis elemanını aradım. Normal hepsinde öyle dedi. İsterseniz mağazaya gidin bakın orada da aynısını görürsünüz dedi. Garip geldi açıkçası bize.

Kırmızı ile çizdiğim yerde çok ince bir çatlak var boydan boya.



Ekli dosyayı görüntüle 19981

Bunlar da dondurucunun sararan lastikleri. Gelen servisciye whatsappdan yolladım. Sipariş geçtik gelip değiştirecekler dedi.

Ekli dosyayı görüntüle 19982

Ekli dosyayı görüntüle 19983

Bu da kompresör fotosu.

Ekli dosyayı görüntüle 19984
Çatlak görünmüyor kırmızı falan çizmişsiniz. Net bir şekilde oynanmadan çekin fotoğrafını.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri