Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Carrefoursa 50UA3D63DT İade Süreci

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Hazar16
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Hazar16

Meraklı
Meraklı
Katılım
18 Mar 2023
Mesajlar
50
2 gün önce Hepsiburada.com üzerinden satıcısı Carfoursa olan 50UA3D63DT andorid televziyonu aynı gün servisi çağırıp kurulumunu yaptı.Daha sonra oturduğum odam biraz küçük olduğunda tvye çaok yakında izliyoruz mecburen.Önceki tvim 43 inç olduğun seyrederken sıkıntımız yoktu.Televziyon android ve 2 ramli ve hızlıydı.Ama izlerken rahatsız oldum gözlerim yanmaya başlandı zaten gözlerde azda olsa sıkıntılıydı.Ne yapalım dedik en iyisi firmayı arayayım durumu izah edeyim dedim.Aradım firma bana teknik servisten aldığın raporla iade edebilirsin dedi.Bende daha 14 günlük sürecimin içindeyim neden servis raporu isteniyor.Onlarda kurulum yapıldığı için mecburen isteniyor dedi.Ben daha önce 3 yılönce internetten 2 kez tv alıp kurulumdan sonra servis raporsuz iade ettim şimdi kanunmu değiştide haberimiz yok acaba?Sayın ustalarım bu konuda yorumlarınız nedir?
 
2 gün önce Hepsiburada.com üzerinden satıcısı Carfoursa olan 50UA3D63DT andorid televziyonu aynı gün servisi çağırıp kurulumunu yaptı.Daha sonra oturduğum odam biraz küçük olduğunda tvye çaok yakında izliyoruz mecburen.Önceki tvim 43 inç olduğun seyrederken sıkıntımız yoktu.Televziyon android ve 2 ramli ve hızlıydı.Ama izlerken rahatsız oldum gözlerim yanmaya başlandı zaten gözlerde azda olsa sıkıntılıydı.Ne yapalım dedik en iyisi firmayı arayayım durumu izah edeyim dedim.Aradım firma bana teknik servisten aldığın raporla iade edebilirsin dedi.Bende daha 14 günlük sürecimin içindeyim neden servis raporu isteniyor.Onlarda kurulum yapıldığı için mecburen isteniyor dedi.Ben daha önce 3 yılönce internetten 2 kez tv alıp kurulumdan sonra servis raporsuz iade ettim şimdi kanunmu değiştide haberimiz yok acaba?Sayın ustalarım bu konuda yorumlarınız nedir?
Kendilerine ilk ve son kez lütfen şunu yazın.

Sayın ilgili;

Sizden x tarihinde satın aldığım y marka televizyonun iadesi için size .........tarihinde iade talebimi oluşturmuş olmama rağmen yetkili servis raporu olmadan iade alınamayacağını belirtmeniz üzere yaptığım araştırmada, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinin bağlayıcı Hükümleri kapsamında size ürün iadesi için herhangi bir yetkili servis raporunun zorunlu olmadığını öğrendim. Dolayısı ile, size bu metni iade etmek istediğime dair bildirimimi yazılı kanaldan ve İHTAREN yazıyorum. Bu yazıma cevaben YASAL hakkım doğrultusunda eğer bu ürünü halen iade almıyorsanız, Yasa ve Yönetmeliklerin tarafım atanıdığı hak kapsamında Tüketici Hakem Heyeti kanlı ile elimdeki belgeler ve dilekçem kanlı ile ben bu ürünü iade edeceğim. Bu ürünü iade almak zorunda olduğunuzu siz de ben de biliyoruz. Dolayısı ile vermeniz gereken karar şu dur. Yasa ve Yönetmeliklerin Hükümleri çerçevesinde olması gerektiği gibi hemen bugün yol yakın ve ürün SIFIR özelliklerini halen taşıyorken mi alacaksınız yoksa hakem heyeti süreci boyunca kullanmaya devam edeceğim ürünü (Zira yasal yükümlülüklerinizi yerine getimediğiniz için kullanmaya devam etme hakkım doğruyor zira siz iade almadığınız için yenisini alacak param kalmıyor) 6 ay sonra, 6ay kullanılmış şekilde mi almak istiyorsunuz?'' Bu yazımı takiben 2 gün içerisinde iade işlemlerin başlatılmadığı takdirde size yasal hakkımı kullanmak istediğimi belirten ve delil niteliği taşıyan bu yazım+dilekçem ile gerekli işlemleri başlatacağmı ihtaren beyan ederim.
 
Bende şubat ayında hepsiburada üzerinden başka bir firmadan samsung tv almıştım banada aynı şey söyledin durdu servis raporu istiyoruz servis raporu istiyoruz başka bişey söylemediler 10 gün en sonunda müşteri hizmetlerinden birisi bana ürünün pahalı olmasından dolayı ürünü iade sürecini başlatabilmemiz için bu gerekli o yüzden servisten rapor istiyoruz dediler. Bende servisle görüştüm onlarda gelip ürün sağlamdır bir sıkıntısı yoktur diye belge vermişti böylece müşteri hizmetleri iade sürecini başlattılar evden gelip ürünü alıp götürmüşlerdi. Amazon vs olsa durum böyle olmaz büyük ihtimalle ama siz ürünü direk gönderirsiniz firma ürünü almadan size geri gönderebilir en iyisi servisden bir rapor almaya bakın böylece garanti olur işiniz.
 
Bende şubat ayında hepsiburada üzerinden başka bir firmadan samsung tv almıştım banada aynı şey söyledin durdu servis raporu istiyoruz servis raporu istiyoruz başka bişey söylemediler 10 gün en sonunda müşteri hizmetlerinden birisi bana ürünün pahalı olmasından dolayı ürünü iade sürecini başlatabilmemiz için bu gerekli o yüzden servisten rapor istiyoruz dediler. Bende servisle görüştüm onlarda gelip ürün sağlamdır bir sıkıntısı yoktur diye belge vermişti böylece müşteri hizmetleri iade sürecini başlattılar evden gelip ürünü alıp götürmüşlerdi. Amazon vs olsa durum böyle olmaz büyük ihtimalle ama siz ürünü direk gönderirsiniz firma ürünü almadan size geri gönderebilir en iyisi servisden bir rapor almaya bakın böylece garanti olur işiniz.
Bende iş garanti olsun diye servisi aradım durumu anlattım bana raporu yazıp verdi.Raporu içine koyup yarın kargo gelip alacaklar.Eğer tv alacaksam öncelliğim Amazon olacak orda bu tür sıkıntılar yoktu üstellik 30 gün iade süreci var.
 
Bende iş garanti olsun diye servisi aradım durumu anlattım bana raporu yazıp verdi.Raporu içine koyup yarın kargo gelip alacaklar.Eğer tv alacaksam öncelliğim Amazon olacak orda bu tür sıkıntılar yoktu üstellik 30 gün iade süreci var.
İade sürecini müşteri hizmetleri ile görüşüp başlattınız demi sonra gene sıkıntı çıkarmasınlar.
 
İade sürecini müşteri hizmetleri ile görüşüp başlattınız demi sonra gene sıkıntı çıkarmasınlar.
Evet önce onları aradım gerçi uygulama üzerinden iade süreci başlattım daha sonra raporun resmini çekip talebe ekledim.Kutunun içine raporuda attım ne olur ne olmaz dedim işimi sağlama aldım.
 
Evet önce onları aradım gerçi uygulama üzerinden iade süreci başlattım daha sonra raporun resmini çekip talebe ekledim.Kutunun içine raporuda attım ne olur ne olmaz dedim işimi sağlama aldım.
Aynen fatura kurulum belgesi rapor ne varsa koyup öyle göndermiştim bende kutuya tvyi koyarken video resim vs ne varsada çekmiştim her ihtimale karşı
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri