23.12.2024 Tarihinde iki numaramı da Türk Telekom'dan Turkcell Faturalı Tarifeye taşıdım. Taşıdığım günden beri Turkcell evde çekmiyor altta resimde görüldüğü gibi 'sadece acil aramalar' yazıyor. Türk Telekom da eskiden arayanı bil servisine aboneydim belki sene 1-2 gelirdi sizi şu numara aradı ulaşamadı Turkcell e geçtiğimden beri gün aşırı sürekli mesaj geliyor şu numara aradı ulaşamadı vs. baktım böyle olmuyor daha 1 ay olmadı taahhüttüm bende altta görüldüğü gibi mesaj attım Turkcell e ya gelin baz istasyonu kurun yada ne yapıyorsanız sinyali arttırın yada taahhüttümü cayma bedeli ödemeden bozun dedim çekmeyen hat için niçin para ödeyim dimi arkadaşlar. Verdikleri cevap aşağıda olumlu cevap veremiyoruz! Cayma bödeli ödersiniz başka operatöre geçerseniz. Şimdi @Adem Helvacı hocam ve arkadaşlarım benim tüketici olarak haklarım nelerdir cayma bedeli ödemeden başka operatöre geçebilir miyim geçebilir isem nasıl bir yol izlemem gerek teşekkür ederim.