Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Diğer Sorular Devlet Desteği Elektrik Faturasında Yıllık Kaç KW?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan norrec
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın
4000 kwh’ı örneğin 9. Ayda aştık, 3 ay destek almadan ödedik. Yılbaşından sonra sıfırlanıp tekrar devlet desteği almaya başlıyor muyuz?
Hayır aştığınız aydan sonra 2 ay daha destekli ödüyorsunuz, aştığınız ayı takip eden 3. aydan itibaren desteksiz tarifeye geçiş yapıyorsunuz ve ertesi sene tamamen desteksiz tarifeye devam ediyorsunuz. Yeni yılda yani 2027 de limiti aşmazsanız ertesi sene yani 2028 de tekrar destekliye dönüyorsunuz.

Mesela 4. Ayda aştınız, 5. ve 6. ayı destekli, ondan sonrasını ertesi sene sonuna kadar desteksiz ödüyorsunuz. Yani 1.5 yıl boyunca desteksiz.

Ya da 9. Ayda aştınız, 12. Aydan itibaren desteksize geçip yine ertesi sene sonuna kadar desteksiz ödüyorsunuz.
 
Hayır aştığınız aydan sonra 2 ay daha destekli ödüyorsunuz, aştığınız ayı takip eden 3. aydan itibaren desteksiz tarifeye geçiş yapıyorsunuz ve ertesi sene tamamen desteksiz tarifeye devam ediyorsunuz. Yeni yılda yani 2027 de limiti aşmazsanız ertesi sene yani 2028 de tekrar destekliye dönüyorsunuz.

Mesela 4. Ayda aştınız, 5. ve 6. ayı destekli, ondan sonrasını ertesi sene sonuna kadar desteksiz ödüyorsunuz. Yani 1.5 yıl boyunca desteksiz.

Ya da 9. Ayda aştınız, 12. Aydan itibaren desteksize geçip yine ertesi sene sonuna kadar desteksiz ödüyorsunuz.
Hayır aştığınız aydan sonra 2 ay daha destekli ödüyorsunuz, aştığınız ayı takip eden 3. aydan itibaren desteksiz tarifeye geçiş yapıyorsunuz ve ertesi sene tamamen desteksiz tarifeye devam ediyorsunuz. Yeni yılda yani 2027 de limiti aşmazsanız ertesi sene yani 2028 de tekrar destekliye dönüyorsunuz.

Mesela 4. Ayda aştınız, 5. ve 6. ayı destekli, ondan sonrasını ertesi sene sonuna kadar desteksiz ödüyorsunuz. Yani 1.5 yıl boyunca desteksiz.

Ya da 9. Ayda aştınız, 12. Aydan itibaren desteksize geçip yine ertesi sene sonuna kadar desteksiz ödüyorsunuz.

Teşekkürler
 
Hayır aştığınız aydan sonra 2 ay daha destekli ödüyorsunuz, aştığınız ayı takip eden 3. aydan itibaren desteksiz tarifeye geçiş yapıyorsunuz ve ertesi sene tamamen desteksiz tarifeye devam ediyorsunuz. Yeni yılda yani 2027 de limiti aşmazsanız ertesi sene yani 2028 de tekrar destekliye dönüyorsunuz.

Mesela 4. Ayda aştınız, 5. ve 6. ayı destekli, ondan sonrasını ertesi sene sonuna kadar desteksiz ödüyorsunuz. Yani 1.5 yıl boyunca desteksiz.

Ya da 9. Ayda aştınız, 12. Aydan itibaren desteksize geçip yine ertesi sene sonuna kadar desteksiz ödüyorsunuz.


4000 KWH aşıldığında aboneliği kapatıp evdeki başka biri üzerinden yeni abonelik başlatıldığı taktirde yeniden destek alınabiliyor mu?
 
4000 KWH aşıldığında aboneliği kapatıp evdeki başka biri üzerinden yeni abonelik başlatıldığı taktirde yeniden destek alınabiliyor mu?
Ama o geçiş sürecinde istediğiniz bir elektrik şirketinden aşım yaptığınız için teklif alıp daha uygun fiyatlı sözleşme yapma şansınız var.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri