Merhabalar. 23 Aralık'ta Hepsiburada satıcısından Philips 50pus8506 tv aldım. Tv kurulum esnasında panelde 3 cm kadar kalın bir çizik olduğunu gördüm ve tutanak tutmalarını istedim ısrarla fakat tutanak tutma yetkimiz yok aldığınız yerle iletişim kurun deyip gittiler. Israrla servis bilgi vermedi, daha sonra müşteri hizmetlerini aradığımda ürünün teşhir ürünü olduğu tespit edilmiş o yüzden herhangi bir rapor vermeyiz dediler. Hepsiburadaya tvyi değişim için gönderdim fakat 14 ocakta ücret iadesi yaptılar. Ben televizyonu 11 bin liraya zar zor aldım şimdi 14 bin lira civarında. Yenisini nasıl alacağım. Hb müşteri hizmetlerini defalarca aradım fakat ürün stoklarımızda yok deyip kapatıyorlar. En son şaka gibi 500 lira kupon tanımlayalım deyip baştan savdılar. Ne yapabilirim bu konuda.