Adem hocam ve İlteriş hocam basta olmak üzere tüm inceleriz ekibine tesekkür ederek baslamak istedim. Bizleri bilinçlendirdiğiniz ve destek olduğunuz icin.
Trendyol üzerinden 13 mayısta satın aldiğım 23 mayısta Iğdır'da tarafıma teslim edilen ELECTROLUX ESF9500LOW bulaşık makinesi kurulumu için yetkili servis çagırdık. Yetkili servis bulundugumuz ilde sadece 1 tane varmış. 18 yaşlarında bir genç geldi. Ürunün ambalajini birlikte kontrol edip açtık. Buraya kadar sorun yoktu. Sıra kurulum asamasına geldiginde bulaşık makinesini ittire kaktıra yerine koyarken parkenin çıtasını zorlaya zorlaya kırdı. Tepki gösterdik fakat yapacak birsey yoktu. Sonra makinenin bağlantılarını yapacaktı fakat yapamadı. Ev sahibimin uyarıları ve tarifiyle baglantılarını yaptı. Sonra makineyi denemek istedigimizi soylediğimizde itiraz etmeden çalıştırdı direkt. Bizde bunun içine tuz filan koyulması gerekmez mi diye sorduk. Bunun üzerine kendisinin kombi ustası olduğunu ve hayatında hiç bulaşık makinesi kurulumu yapmadığını ve ilk defa burda yaptiğını söyleyince basımızdan aşağı kaynar su döküldü. Hemen servis numarasinı aradik. Telefonu açan servis yetkilisine durumu anlattık. Bize soylediği yetkili ustanın yoğun olduğundan oğlunu gonderdiğini ve oraya buraya gitmezse bu işi nasıl öğreneceği oldu. Kırılan parke çıtasını kendisinin yapıstıracağını söyledikten sonra servis formunu imzalayıp watsapptan atmamızı istedi. Bizde buna itiraz ettik. Ertesi gün işi bilen ustanın gelip kontrol etmesini ve formu o şekilde imzalayacağımızı söyledik ve tamam dedi bize. Ertesi gün öglen saatlerinde arayıp personelin ne zaman gelecegini sordugumuzda akşam gelecegini söyledi. Bizde gonül almak namına bize erken gönderseydiniz keşke dedik. Bunun üzerine sadece beyaz eşya degil kombi işide yaptığını söyledi ve millet duş alacak bulaşığın acelesi yok ve ne olur sanki yenge elinde yıkasa 3-5 tabağı deyince artık ben çıldırdım. Gel dedim makineyi topla, yetkisiz müdahale yaptınız dedim. ben iade etmek istiyorum dediğimde siz bilirsiniz dedi ve telefonu kapattık. Hemen akabinde ELECTROLUX müşteri hizmetlerini arayarak burda yazılanı aynen anlattık ve talep oluşturduk. Para iadesi istiyoruz ve çünkü tek servis bu insanlar olduğu için ileride sorun yasamak istemiyoruz diyerek talebi actık. 1 hafta icinde genel merkezden bize donüş yapılacağı söylendi.
Esim bulaşık makinesinin ambalajını kopuğünü atmış. Servis kurulum formunu imzalamadık.
Bu asamada biz ne yapabiliriz nasıl bir yol izlemeliyiz. Ve iade hakkımız varmıdır ?
Adem hocam ve ilteriş hocam başta olmak üzere yol gösterebilecek herkesten bilgi istiyoruz.
İyiki varsiniz tesekkürler
Trendyol üzerinden 13 mayısta satın aldiğım 23 mayısta Iğdır'da tarafıma teslim edilen ELECTROLUX ESF9500LOW bulaşık makinesi kurulumu için yetkili servis çagırdık. Yetkili servis bulundugumuz ilde sadece 1 tane varmış. 18 yaşlarında bir genç geldi. Ürunün ambalajini birlikte kontrol edip açtık. Buraya kadar sorun yoktu. Sıra kurulum asamasına geldiginde bulaşık makinesini ittire kaktıra yerine koyarken parkenin çıtasını zorlaya zorlaya kırdı. Tepki gösterdik fakat yapacak birsey yoktu. Sonra makinenin bağlantılarını yapacaktı fakat yapamadı. Ev sahibimin uyarıları ve tarifiyle baglantılarını yaptı. Sonra makineyi denemek istedigimizi soylediğimizde itiraz etmeden çalıştırdı direkt. Bizde bunun içine tuz filan koyulması gerekmez mi diye sorduk. Bunun üzerine kendisinin kombi ustası olduğunu ve hayatında hiç bulaşık makinesi kurulumu yapmadığını ve ilk defa burda yaptiğını söyleyince basımızdan aşağı kaynar su döküldü. Hemen servis numarasinı aradik. Telefonu açan servis yetkilisine durumu anlattık. Bize soylediği yetkili ustanın yoğun olduğundan oğlunu gonderdiğini ve oraya buraya gitmezse bu işi nasıl öğreneceği oldu. Kırılan parke çıtasını kendisinin yapıstıracağını söyledikten sonra servis formunu imzalayıp watsapptan atmamızı istedi. Bizde buna itiraz ettik. Ertesi gün işi bilen ustanın gelip kontrol etmesini ve formu o şekilde imzalayacağımızı söyledik ve tamam dedi bize. Ertesi gün öglen saatlerinde arayıp personelin ne zaman gelecegini sordugumuzda akşam gelecegini söyledi. Bizde gonül almak namına bize erken gönderseydiniz keşke dedik. Bunun üzerine sadece beyaz eşya degil kombi işide yaptığını söyledi ve millet duş alacak bulaşığın acelesi yok ve ne olur sanki yenge elinde yıkasa 3-5 tabağı deyince artık ben çıldırdım. Gel dedim makineyi topla, yetkisiz müdahale yaptınız dedim. ben iade etmek istiyorum dediğimde siz bilirsiniz dedi ve telefonu kapattık. Hemen akabinde ELECTROLUX müşteri hizmetlerini arayarak burda yazılanı aynen anlattık ve talep oluşturduk. Para iadesi istiyoruz ve çünkü tek servis bu insanlar olduğu için ileride sorun yasamak istemiyoruz diyerek talebi actık. 1 hafta icinde genel merkezden bize donüş yapılacağı söylendi.
Esim bulaşık makinesinin ambalajını kopuğünü atmış. Servis kurulum formunu imzalamadık.
Bu asamada biz ne yapabiliriz nasıl bir yol izlemeliyiz. Ve iade hakkımız varmıdır ?
Adem hocam ve ilteriş hocam başta olmak üzere yol gösterebilecek herkesten bilgi istiyoruz.
İyiki varsiniz tesekkürler