Şimdi konuya detaylı girmeden emsal bir konu olmadığı için doğru yere konu açtığım noktasında emin değilim.
Saygı Değer üyeler ve Adem bey, Moderatör ekibi.
Tesla marka araç kullanıyorum. 720 dairenin olduğu aşırı büyük ve rant dönen bir sitede oturmaktayım. 2024 yılında alınan kararla site blok başına ayrılan 100kw alt yapı gücü gerekçe gösterilerek, otoparklara kurulan elk araç şarj istasyonlarının tek marka olması kararı yönetim toplatısında alınan yetkiyle bir komisyona verildi. Bu komisyon yine sitede oturan yönetimin iyi dostu olan bir firmaya montaj yetkisi verildi. Yani iş bir firmaya tekelleştirildi. Sözde cihazla haberleş ile toplan gücü geçmeyip güç kısma yonuna gidiyor. Satılmak istenen cihaz 1400 euro gibi teslanın orijinal ürünün 2,5 katı parasına satılmak istenen Çin menşei bir ürün. İşin en sorunlu kısmı ise bu bölüm Tesla şarj esnasında loglar alıyor. Şarj esnasında oluşan sorunlarda bu loglar üzerinden şarj eden cihaz kaynaklı bir sorun olursa garanti noktasında ciddi zorluklar çıkarıyor. Bu sebeple zaten ücretli operatörler üzerinden şarjlarda, şarj esnasında sigortalandığınız sizlere beyan ediliyor. Teslada zaten bunu mutlaka öneriyor.
Bu noktada dava çok uzun bir süreç olması sebebiyle tüketici hakları veya hakem heyeti üzerinden siteye bir uygunsuzluk kararı alma şansım varmıdır? Adem bey Türkiyede bu gibi bir durum için alınmış bir emsal karar var mı? Yönetimden talebim en azından monofaz ile yapılan şarjlarda kapasite zaten 3 5 kw civarı olduğu için bunu serbest bırakan bir karar aldırmaya çalışmak. İleride bu konuyu benim vekalet edecek bir avukatta aramaktayım. Durumu yargıya taşıma noktasında kararlıyım.
Saygı Değer üyeler ve Adem bey, Moderatör ekibi.
Tesla marka araç kullanıyorum. 720 dairenin olduğu aşırı büyük ve rant dönen bir sitede oturmaktayım. 2024 yılında alınan kararla site blok başına ayrılan 100kw alt yapı gücü gerekçe gösterilerek, otoparklara kurulan elk araç şarj istasyonlarının tek marka olması kararı yönetim toplatısında alınan yetkiyle bir komisyona verildi. Bu komisyon yine sitede oturan yönetimin iyi dostu olan bir firmaya montaj yetkisi verildi. Yani iş bir firmaya tekelleştirildi. Sözde cihazla haberleş ile toplan gücü geçmeyip güç kısma yonuna gidiyor. Satılmak istenen cihaz 1400 euro gibi teslanın orijinal ürünün 2,5 katı parasına satılmak istenen Çin menşei bir ürün. İşin en sorunlu kısmı ise bu bölüm Tesla şarj esnasında loglar alıyor. Şarj esnasında oluşan sorunlarda bu loglar üzerinden şarj eden cihaz kaynaklı bir sorun olursa garanti noktasında ciddi zorluklar çıkarıyor. Bu sebeple zaten ücretli operatörler üzerinden şarjlarda, şarj esnasında sigortalandığınız sizlere beyan ediliyor. Teslada zaten bunu mutlaka öneriyor.
Bu noktada dava çok uzun bir süreç olması sebebiyle tüketici hakları veya hakem heyeti üzerinden siteye bir uygunsuzluk kararı alma şansım varmıdır? Adem bey Türkiyede bu gibi bir durum için alınmış bir emsal karar var mı? Yönetimden talebim en azından monofaz ile yapılan şarjlarda kapasite zaten 3 5 kw civarı olduğu için bunu serbest bırakan bir karar aldırmaya çalışmak. İleride bu konuyu benim vekalet edecek bir avukatta aramaktayım. Durumu yargıya taşıma noktasında kararlıyım.