- Marka Model Bilgisi
- Fujiplus++(Kurluk A.Ş)
2 Yıl Önce Almış olduğum Fujiplus Marka 12000Btu klima ilk Montajı yapılırken vakumsuz yapıldı montajı yapan arkadaşı uyarmamama rağmen ve yanında müşteri hizmetlerinide arayarak şikayet etmemem rağmen bir geri dönüş sağlayamadım ve klimamı bu şekilde kulllanıyorum klimayı aldığımbirinci yılda Sadece yazları soğutma amaçlı kullanıyorum iç ünite Fan ses problemi nedeni ile iç ünite fanı garantiden değiştirildi ancak montajı yapan servisin yetkisi iptal edilmiş ve şikayetler bu serviste çok olunca zannedersem başka bir şehirdeki teknik servis gelerek fan değişimini gerçekleştirdi ancak bu yıl klimayı evdeki merkezi kalorifer sisteminde şubat ayında bir sıkıntı olduğundan dolayı bir kaç gün klimayıda ısıtma amaçlıda kullandım ve klimanın DF ve FC hata kodalrını verdiğini ve kendisini kapatığını farkettim DF hata kodu defroz olduğunu biliyorum ancak dış ünite de evimin balkonundan ulaşıp görebileceğim yerde olduğu için dış üniteye baktığımda bir buzlanma göremedim ancak akışkan sıvının çalışma ısısı aralığın dışında bir ortam ısısı olacağını düşünerek defrozyapmasını bekledim vebir kaç kez daha Fc hatası verdi aynı günde ve sonraki üç dörtgünlük kullanımımda bir sorun yaşamadım ve kalorifer sistemindeki arızada çözülünce klimayı kapattım ve birdaha kullanmadım taki 2023 yazı haziran ayı ortasına kadar klimayı yaz ayında aktif kullanır iken kışın olan sorunun devam ettiğini hatta bir de iç ünite flitresinin sökülüp takılırken özellikle kontrol paneli ve bağlantılara yakın olan filitrenin yuvasına zor grip çıktığını ve klimanın iç ünite kasasına kapak açmak yada silmek için bile dokunsam klimanın kendini açıp kapatıp sırası ile DF Ve FC hatası verdiğini yada Tek FC hatasını verdiğini farkettim ve 25 dakika telefon la fujiplus müşteri hizmetleri numarısına (0850 305 1444) bekleyerek 20 haziran günü teknik servis talebi açtırdım ve klimammında garanti süresi 10 temmuz 2023 günü yani bugün bitiyor ve ben bu süre zarfında (0850 305 1444) müşteri hattını arayarak servisin gelmediğini tekrar tekrar bildirdim ve zor bela Fujiplus salihli teknik servisi yetkilisi hakan beyin telefonunu alarak onada ulaştım ve servis yetkilisinin benim bulunmuş olduğum şehire Manisa Somaya iş çıkmadan gelemyeceğini bildirdi bende bu cevapdan sonra müşteri destek hattını yine 20 dakika telefonda bekleyerek zor bela ulaştım ve servis yetrilisinin bana ilettiği cevabı destek hattındaki yetkiliyede bildirdim geri dönüş yapılacak diyip bilgilerim alınarak kayıt açıldığı söylendi ve görüşme sonlandı ancak aradan bir hafta geçipde bir geri dönüşde olmaynca tekrar destek hattını arayarak baskı ve tehditler ile servisin gelmediğini madur edildiğimi söyledim ve bana 08.07.2023 günü servisin öğleden sonra geleceği bilgisi fujiplus tarafından aranarak bana söylendi ancak gelen giden bugün 10.07.2023 tarihi olmasına rağmen hala ne arayan nede gelen var ve bugün sabah çarı merkezini arayarak madur olduğumu ve bir aydır servis beklediğimi ürünümün garanti süresininde bu gün dolmasına rağmen benim arızakaydını açtırdığım tarih olan 20 haziran 2023 gününü baz alarak bu günden sonra servis geldiğinde ki gelirse hiç bir ücret ödemeyacağimi ve gerekirse yasal haklarımı kullanacağımı tam 40 dakikalık bir görüşme ile bildiridim sayın adem bey şimdi bu durumda ben ne yapmalıyım ve nasıl bir yol izlemeliyim bu konuda bana yardımcı olur iseniz sevinirim