merhaba adem hocam forumu ılk defa kullanıyorum umarım dogru yerden soru soruyorumdur.garanti suresı 3 ay gecmmıs monster notebook da panel biranda kaymalar tıtremeler oldu ve 2 dk ıcınde kararıp dıkey cızgıler olustu .servısı once telefonda bu pclerde elektırık statıklenmesı ıcın bellı tus konfııgrasyonlarıyla yonlendırdı olmayınca servıse goturmemı ıstedı . 2yıl garantısı 3ay gecmıs dıyıp dırek neden sebeb belırtılmeden panel degısımı 3100 tl deyıp gectıler.
ısrarla teknık servısın bana ımzalı kaselı yada arıyarak panel arıza sebebı nedenını belırtmelerını ıstedım yapmıyorlar tek dedıklerı ekran panelının sıgortasından kaynaklı olabılır. bu monster markasının arastırdıgımda ınternette bırsuru 6 7 aylık notebookları yada garantısı bıtmıs bır cok kisi bılgısayarında benım gıbı ya ekran kartı yada panel sıkayetlerınden muzdarıp olmus kısılerle dolu .
bende fırmayla konustugumda bılgısayarlarında bu panel arızası kullanıcı hatası degıl kendılıgınden olusmus buda sızın uretımınızde ya bu panellerınızde elektırık statıklenmesı yapan pc nızde bır seylerı hatalı yapmıssınız kı bu sorunlar yasanıyor buda urununuzun ayıplı oldugunu gosterır sızden kaynaklı bu panel 2 yılda bozuldu garantı suresı bıtsede aayııplı malınızı panelı ucretsız degıstırmek zorundasınız dedım kabul etmıyorsanız teknık servısınız ımzalı kaselı bana neden ve sebebını yazıp ımzalayıp vereceksınız bende tuketıcı hakem heyetıne basvurup bılırkısı ısteyıp sıkayette bulunucagımı soyledım. hala teknık servısden talebımle ılgılı yanıt beklıyorum bılerek bezdırtıyor bekletıyorlar panelı degıstırmeden urunu gelıp alabılırsınız dıye mesaj atıyorlar .
bılgısayarda garantı suresı 3 ay gecmıs dıyemı umursamıyorlar yada kullanıcı hatası dıyebılceklerı bır kusuru olmadıgından kusur mu uydurmaya calısıyorlar anlamadım umursamıyorlar.oyalayıp duruyorlar.
Monster notebookda 10500h ıslemcılı 4 gb 1650ti nvd ekran kartlı 16gb ramlık bır pc sizce 120 mhz panelın kendılıgındden bozulması anormal gelıyor hocam.
garantısı 3ay gecen bır urun olsada ayıplı mala gırmezmı hocam.
garantısı gecmıs olmasaydı ddegıstırırdık dıyorlar.
ısrarla teknık servısın bana ımzalı kaselı yada arıyarak panel arıza sebebı nedenını belırtmelerını ıstedım yapmıyorlar tek dedıklerı ekran panelının sıgortasından kaynaklı olabılır. bu monster markasının arastırdıgımda ınternette bırsuru 6 7 aylık notebookları yada garantısı bıtmıs bır cok kisi bılgısayarında benım gıbı ya ekran kartı yada panel sıkayetlerınden muzdarıp olmus kısılerle dolu .
bende fırmayla konustugumda bılgısayarlarında bu panel arızası kullanıcı hatası degıl kendılıgınden olusmus buda sızın uretımınızde ya bu panellerınızde elektırık statıklenmesı yapan pc nızde bır seylerı hatalı yapmıssınız kı bu sorunlar yasanıyor buda urununuzun ayıplı oldugunu gosterır sızden kaynaklı bu panel 2 yılda bozuldu garantı suresı bıtsede aayııplı malınızı panelı ucretsız degıstırmek zorundasınız dedım kabul etmıyorsanız teknık servısınız ımzalı kaselı bana neden ve sebebını yazıp ımzalayıp vereceksınız bende tuketıcı hakem heyetıne basvurup bılırkısı ısteyıp sıkayette bulunucagımı soyledım. hala teknık servısden talebımle ılgılı yanıt beklıyorum bılerek bezdırtıyor bekletıyorlar panelı degıstırmeden urunu gelıp alabılırsınız dıye mesaj atıyorlar .
bılgısayarda garantı suresı 3 ay gecmıs dıyemı umursamıyorlar yada kullanıcı hatası dıyebılceklerı bır kusuru olmadıgından kusur mu uydurmaya calısıyorlar anlamadım umursamıyorlar.oyalayıp duruyorlar.
Monster notebookda 10500h ıslemcılı 4 gb 1650ti nvd ekran kartlı 16gb ramlık bır pc sizce 120 mhz panelın kendılıgındden bozulması anormal gelıyor hocam.
garantısı 3ay gecen bır urun olsada ayıplı mala gırmezmı hocam.
garantısı gecmıs olmasaydı ddegıstırırdık dıyorlar.