Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Teknik Soru Grundig 65GHQ9500 - isik sizmasi - Servis Degisim dedi Fabrika Kabul etmedi

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Zekcafe

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
27 Mar 2024
Mesajlar
4
Marka Model Bilgisi
Grundig 65GHQ9500
Merhabalar , sizileri bir sorunum icin rahatsiz ediyorum kusura bakmayin. Televizyon ihityacimdan dolayi uzun suredir formunuzu takip ediyordum F/P olarak grundig tv ye karar kildim ve aldim. Gerek sizin ve forum da okuduklarimdan tv alirken nelere dikkat edilmesi gerektigine baktim, kuruluma gelen arkadaslara kurulum oncesi not biraktim ve kurulum istedim.

Geldiklerinde benim notumu dikkate almdan kurulumu yapip gitmek istediler bende test istedim, sonuc olarak tv de isik sizmasi mevcut ve kurulumdaki arkadas da gordu foto cekti degisim istedim dediler ve gittiler.Bir hafta sonra gelen cevap bu sorunun normal oldugunu fabrikanin degisime izin vermedigini belirttiler. Bende bu bir sorun, ayipla mal bu sekilde kabul etmem dedim ve iadesini istedim. Servise iade ucreti sordugum da hala bilgi alamadim, fabrikaya gitmesi gerekiyor daha sonra size odeme yapilacak soylediler, ben de ucret bilgisini almadan tv teslim etmeyecegimi soyledim. bu durumda tukectici hakem heyetine mi basvurayim yoksa servis ile mi devam edeyim.

Bu arada Servis formunda ilk kurulum sonucunda
" Sonuc Notu : Cihazdan isik suzmesi mevcut " yazarken suan kontrol ettigim sade " IPTAL " ibaresi mevcut, ilk islem yapildiktan sonra pdf dosyasini kendime yollamistim.

Sizden ricam bu konuda bana yol gostermeniz
 

Ekli dosyalar

  • IMG_3.jpg
    IMG_3.jpg
    25.9 KB · Görüntüleme: 28
  • IMG_2.jpg
    IMG_2.jpg
    21.9 KB · Görüntüleme: 28
  • IMG_1.jpg
    IMG_1.jpg
    30.6 KB · Görüntüleme: 29
IPS ışımasının haricinde sehim de var sanki. Servis değişim işlerine bakmaz durumu fabrikaya iletir kararı fabrika verir. Madem değişim istemediler sizde THH'ye verebilirsiniz firmayı. (Firma dediğim ürün markası.)
 
Merhabalar , sizileri bir sorunum icin rahatsiz ediyorum kusura bakmayin. Televizyon ihityacimdan dolayi uzun suredir formunuzu takip ediyordum F/P olarak grundig tv ye karar kildim ve aldim. Gerek sizin ve forum da okuduklarimdan tv alirken nelere dikkat edilmesi gerektigine baktim, kuruluma gelen arkadaslara kurulum oncesi not biraktim ve kurulum istedim.

Geldiklerinde benim notumu dikkate almdan kurulumu yapip gitmek istediler bende test istedim, sonuc olarak tv de isik sizmasi mevcut ve kurulumdaki arkadas da gordu foto cekti degisim istedim dediler ve gittiler.Bir hafta sonra gelen cevap bu sorunun normal oldugunu fabrikanin degisime izin vermedigini belirttiler. Bende bu bir sorun, ayipla mal bu sekilde kabul etmem dedim ve iadesini istedim. Servise iade ucreti sordugum da hala bilgi alamadim, fabrikaya gitmesi gerekiyor daha sonra size odeme yapilacak soylediler, ben de ucret bilgisini almadan tv teslim etmeyecegimi soyledim. bu durumda tukectici hakem heyetine mi basvurayim yoksa servis ile mi devam edeyim.

Bu arada Servis formunda ilk kurulum sonucunda
" Sonuc Notu : Cihazdan isik suzmesi mevcut " yazarken suan kontrol ettigim sade " IPTAL " ibaresi mevcut, ilk islem yapildiktan sonra pdf dosyasini kendime yollamistim.

Sizden ricam bu konuda bana yol gostermeniz

Aynı cihaz bende de var. Sizin panel bariz sıkıntılı göründü. Bence değiştirilir. Biraz yüklenmeniz gerekebilir.

Kanuni süreleri geçirmeden hakem heyetine usulünce başvurup belgelendirin derim, tedbiren.
 
Suan iade islemleri yapiliyor, Servis benden banka bilgilerini istedi verdim ve bu surecte iade tutarini sordugumda, fabrikaya urunu gondereceklerini sonrasinda bilgi vereceklerini soylediler, ben sureci bilmedigimden dolayi nasil bir yol izlemem gerekir bu konuda yardimci olursaniz sevinirim. Televizyonu gonderip iade surecini ve ucret bilgisini beklemem gerekiyor cunku ne kadar bir ucret oduyeceklerini bilmiyorum, yoksa itiraz edip tuketici hakem heyetine mi gitmek daha iyi
Tesekkurler cevaplariniz icin
 
Suan iade islemleri yapiliyor, Servis benden banka bilgilerini istedi verdim ve bu surecte iade tutarini sordugumda, fabrikaya urunu gondereceklerini sonrasinda bilgi vereceklerini soylediler, ben sureci bilmedigimden dolayi nasil bir yol izlemem gerekir bu konuda yardimci olursaniz sevinirim. Televizyonu gonderip iade surecini ve ucret bilgisini beklemem gerekiyor cunku ne kadar bir ucret oduyeceklerini bilmiyorum, yoksa itiraz edip tuketici hakem heyetine mi gitmek daha iyi
Tesekkurler cevaplariniz icin

Hayırlı olsun.

Fatura bedelinden ne az ne de fazla ödeme yaparlar, aksi normal şartlarda mümkün değil.

edit: İade aldıklarına dair belgeyi alın saklayın. Şu aşamada daha fazla yapılacak bir şey yok. Makul sürede bedel iadesi gelmezse bakarsınız.
 
Son düzenleme:
Merhabalar , sizileri bir sorunum icin rahatsiz ediyorum kusura bakmayin. Televizyon ihityacimdan dolayi uzun suredir formunuzu takip ediyordum F/P olarak grundig tv ye karar kildim ve aldim. Gerek sizin ve forum da okuduklarimdan tv alirken nelere dikkat edilmesi gerektigine baktim, kuruluma gelen arkadaslara kurulum oncesi not biraktim ve kurulum istedim.

Geldiklerinde benim notumu dikkate almdan kurulumu yapip gitmek istediler bende test istedim, sonuc olarak tv de isik sizmasi mevcut ve kurulumdaki arkadas da gordu foto cekti degisim istedim dediler ve gittiler.Bir hafta sonra gelen cevap bu sorunun normal oldugunu fabrikanin degisime izin vermedigini belirttiler. Bende bu bir sorun, ayipla mal bu sekilde kabul etmem dedim ve iadesini istedim. Servise iade ucreti sordugum da hala bilgi alamadim, fabrikaya gitmesi gerekiyor daha sonra size odeme yapilacak soylediler, ben de ucret bilgisini almadan tv teslim etmeyecegimi soyledim. bu durumda tukectici hakem heyetine mi basvurayim yoksa servis ile mi devam edeyim.

Bu arada Servis formunda ilk kurulum sonucunda
" Sonuc Notu : Cihazdan isik suzmesi mevcut " yazarken suan kontrol ettigim sade " IPTAL " ibaresi mevcut, ilk islem yapildiktan sonra pdf dosyasini kendime yollamistim.

Sizden ricam bu konuda bana yol gostermeniz
Thh basvur veya üstele genel merkezi ara ve resimleri onlara gönder bendede ayni sorun vardı değişim oldu.
 
Hayırlı olsun.

Fatura bedelinden ne az ne de fazla ödeme yaparlar, aksi normal şartlarda mümkün değil.

edit: İade aldıklarına dair belgeyi alın saklayın. Şu aşamada daha fazla yapılacak bir şey yok. Makul sürede bedel iadesi gelmezse bakarsınız.
Zaten güncel fiyatı bende talep ettim vermediler ama aldığım fiyatafa yeni bir cihaz alamicam oyuzden bir üst modelini isticem yoksada THH başvurup güncel tutarın tarafıma ödenmesini isteyeceğim.
 
Bu olaylarin ustune genel merkezi aradim, durumu onlara tekrar anlattim Televizyondan memnun oldugumu degisim oldugu surecte kullanmaya devam edecegimi ama olmayacak ise iadesini istedim tekrar, resimler hakkinda tekrar konustum baska servis istedim gelip tekrar incelemelerini bana tekrar degisimi kabul edip etmeyecegimi sordu kabul edecegimi soyledim, not aldilar tekrar bilgi verecekler diye, bu sefer servis beni geri aradi merkez ile tekrar iletisime gecmeyin, servis olarak onlarin islemerini yaptigini her aradigimda olaylarin karistigini belirttiler, ben tekrar belirttim tv degisecekse iade istemedigimi , servis ile pek anlasamadik, bu kadar konusmaya iade surecinin devam ettigini soylediler tamam dedim, tek istedigim urunu iade bedelini ogrenmeden tv yi teslim etmyecegimi hala tv almak istediklerini belirttiler yoksa islem yapilmayacagini, Merak ile bekliyorum neler olacak sonucuna gore THH basvurup basvurmyacagima karar verecegim
 
Sonunda servis aradi ne degisim nede iadesini kabul etmediklerini belirttiler THH gidebilecegimi soylediler, Urunu Teknosa dan almistim onlar uzerinden degisim yada iade yapilabilirmi mi acaba, boyle bir deneyimi olan oldu mu?

Edit: Teknosa dan da teyit aldim, iade almiyorlar urun acildigi icin ama 30 gun icersinde degisim yapabilirsiniz diyorlar ayni fiyat araligi ve baska bir model veya baska bir marka, Kararsiz kaldim degisim yapmakla alakali yada THH basvurabilirim bu durum icin, daha once isik sizmasi dan dolayi basvuru yapan oldumu, bu surec ne kadar suruyor bilgisi olan yardimci olabilecek birisi olursa sevinirim.
 
Son düzenleme:
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri