Selamlar, öncelikle sitenizde insanlara verdiğiniz teknik destek ve hukuki bilgilerden dolayı teşekkür ediyorum. Benim sizlerden destek rica ettiğim soru ise şu; Indesit marka DFG 15B10 S EU Bulaşık makinemiz 9 yılın ardından, yanık kokusu ve pat diye ses çıkartarak hem ev hem apartman girişindeki her iki sigortayı attırmaya başladı.
Vestel yetkili servisi (Ariston grubu çekildiği için onlar bakıyor) suyun ısınmaması ve soketin yanık olmasından dolayı rezistansa prizden elektrik vererek test yapıp arızanın rezistanstan kaynaklandığını söylediler. Sonuç olarak da Rezistans ısıtıcı arızası için parcaların yurt dışından geldiği icin 4000 TL civarı ücret çıkacağı bilgisini tarafımla paylaştılar. Garantisi olmadığı içi yaptırmadım. Özel servisler de benzer masraf çıkarıyor.
Sizce tamir etmeye değer bir cihaz mi yoksa sıfır bir cihaz alıp devam mı etmeli ? Cevap verme imkanınız olursa şimdiden teşekkür ederim. Kolaylıklar dilerim
.
Vestel yetkili servisi (Ariston grubu çekildiği için onlar bakıyor) suyun ısınmaması ve soketin yanık olmasından dolayı rezistansa prizden elektrik vererek test yapıp arızanın rezistanstan kaynaklandığını söylediler. Sonuç olarak da Rezistans ısıtıcı arızası için parcaların yurt dışından geldiği icin 4000 TL civarı ücret çıkacağı bilgisini tarafımla paylaştılar. Garantisi olmadığı içi yaptırmadım. Özel servisler de benzer masraf çıkarıyor.
Sizce tamir etmeye değer bir cihaz mi yoksa sıfır bir cihaz alıp devam mı etmeli ? Cevap verme imkanınız olursa şimdiden teşekkür ederim. Kolaylıklar dilerim
.