Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Klima Kaç btu ısıtma

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Sanal1973

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
5 Ara 2025
Mesajlar
9
kışın ısıtma amaçlı trakya bölgesinde en düşük sıcaklık -5-8 oluyor 25 metrekare yalıtımsız bir köy yer evi zeta shira plus 12 bin btu düsünüyorum beni memnun edermi ?
 
30 35 M2 ye kadar yeterli gelir. Yalıtımsız dan kastınız normal bir ev fakat dışında yalıtım yok ise, ha yok kapı pencere tahta her yerinde kaçaklar var soba bile zor ısıtıyor ise ozaman bilemem.
 
Bide zeta shira plus 12 bin btu nasıl bir klimadır performansından memnun kalırmıyım
Bendede vardı performansı iyidir, fakat ses ile ilgili sorunlar yaşadığım için iade etmek zorunda kalmıştım. Şuanda Emura 9.000 kullanıyorum 22 m2 yalıtımsız bir odada gayet memnunum kaldıki Zeta Emuradan daha güçlü bir klima.
 
Bendede vardı performansı iyidir, fakat ses ile ilgili sorunlar yaşadığım için iade etmek zorunda kalmıştım. Şuanda Emura 9.000 kullanıyorum 22 m2 yalıtımsız bir odada gayet memnunum kaldıki Zeta Emuradan daha güçlü bir klima.
Peki hocam simdi baska bi marka mesela 24 bin yada 18 bin kaira yada airfel alsam ısıtma performansı hangisinin daha iyidir zeta shira plus 12 bin mi daha iyi performan gösterir yoksa yüksel btu lu cin ürünlerimi
 
Peki hocam simdi baska bi marka mesela 24 bin yada 18 bin kaira yada airfel alsam ısıtma performansı hangisinin daha iyidir zeta shira plus 12 bin mi daha iyi performan gösterir yoksa yüksel btu lu cin ürünlerimi
25 m2 odada 24 lük klima olmaz zaten bir kere onu kadan eledik, 18.000 Btu klima tabiki 12.000 lik klimadan güçlü olacaktır verilere doğrultusunda, fakat kontrolsüz güç güç değildir bunuda unutmamak lazım, 18 lik kaira veya airdiel klima 25m2 odada çok fazla dur kalk yapacağı için hem verimsiz olacaktır hemde elektrik tületimi fazla olacaktır. Tabiki sonuçta alacak kişide karar verecek kişide sizsiniz.
 
25 m2 odada 24 lük klima olmaz zaten bir kere onu kadan eledik, 18.000 Btu klima tabiki 12.000 lik klimadan güçlü olacaktır verilere doğrultusunda, fakat kontrolsüz güç güç değildir bunuda unutmamak lazım, 18 lik kaira veya airdiel klima 25m2 odada çok fazla dur kalk yapacağı için hem verimsiz olacaktır hemde elektrik tületimi fazla olacaktır. Tabiki sonuçta alacak kişide karar verecek kişide sizsiniz

25 m2 odada 24 lük klima olmaz zaten bir kere onu kadan eledik, 18.000 Btu klima tabiki 12.000 lik klimadan güçlü olacaktır verilere doğrultusunda, fakat kontrolsüz güç güç değildir bunuda unutmamak lazım, 18 lik kaira veya airdiel klima 25m2 odada çok fazla dur kalk yapacağı için hem verimsiz olacaktır hemde elektrik tületimi fazla olacaktır. Tabiki sonuçta alacak kişide karar verecek kişide sizsiniz.
Tesekkür ederim değerli bilgileriniz için
 
kışın ısıtma amaçlı trakya bölgesinde en düşük sıcaklık -5-8 oluyor 25 metrekare yalıtımsız bir köy yer evi zeta shira plus 12 bin btu düsünüyorum beni memnun edermi ?
12lik yeterli gibi de 14 bin btu olsa daha mı uygun olur bilemedim. Eğer çok fiyat farkı oynamazsa 14lük de düşünebilirsiniz bence
 
12lik yeterli gibi de 14 bin btu olsa daha mı uygun olur bilemedim. Eğer çok fiyat farkı oynamazsa 14lük de düşünebilirsiniz bence

12lik yeterli gibi de 14 bin btu olsa daha mı uygun olur bilemedim. Eğer çok fiyat farkı oynamazsa 14lük de düşünebilirsiniz bence
12 bin btu nın seer ve scop değerleri cok güzel 14 binlikte öyle değil ama 14 bin tam ideal olabilir bilen kullanan birilerinden bilgi almaya calısıyorum :)
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri