Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Kaira klima servis gelmiyor

fatihbyfatih

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
2 Nis 2024
Mesajlar
6
Merhaba sayın forum sakinleri. Kaira 24.000 btu klima sahibiyim. 05.10.2022 tarihinde ısıtma ve soğutma amaçlı satın aldım ve kurulumu problemsiz gerçekleşti. Hava sıcaklıklarının birkaç gün yüksek gitmesi sebebiyle soğutma modunu kullanmak istedim. Önceki sene 25-26 derecelerde ve çok nadir olarak 24 derecede kullandım. Fakat bu sene 24 hatta 23 dereceye getirmeme rağmen 1-2 soğutma döngüsünden sonra uzun süre dış ünide durmuş şekilde çalışmıyordu. Ortama koyduğum dereceden bakarak problem olabileceğini düşünüp daikin müşteri hizmetlerine başvurdum ve süreç başlamış oldu. Farklı tarihlerde 2 kez daha müşteri hizmetlerini aramama rağmen yönlendirdik arayacaklar diyip işin içinden çıkıyorlar. Servisin numarasını verdiler. Aradığımda servis henüz ekranımıza düşmedi. Gördüğümüzde arayacağız diyor. 26 Nisan cuma gününden beri beklemekteyim. Yaz yoğunluğu başlamadığı halde bu kadar süre dönüş alamamış olmak markaya karşı ön yargı oluşturmaya başladı. Sanki kaira markasına daikin üvey evlat muamelesi yapıyor. İzleyebileceğim yolla ilgili tavsiyelerinizi rica ediyorum. Teşekkürler.
 
Merhaba sayın forum sakinleri. Kaira 24.000 btu klima sahibiyim. 05.10.2022 tarihinde ısıtma ve soğutma amaçlı satın aldım ve kurulumu problemsiz gerçekleşti. Hava sıcaklıklarının birkaç gün yüksek gitmesi sebebiyle soğutma modunu kullanmak istedim. Önceki sene 25-26 derecelerde ve çok nadir olarak 24 derecede kullandım. Fakat bu sene 24 hatta 23 dereceye getirmeme rağmen 1-2 soğutma döngüsünden sonra uzun süre dış ünide durmuş şekilde çalışmıyordu. Ortama koyduğum dereceden bakarak problem olabileceğini düşünüp daikin müşteri hizmetlerine başvurdum ve süreç başlamış oldu. Farklı tarihlerde 2 kez daha müşteri hizmetlerini aramama rağmen yönlendirdik arayacaklar diyip işin içinden çıkıyorlar. Servisin numarasını verdiler. Aradığımda servis henüz ekranımıza düşmedi. Gördüğümüzde arayacağız diyor. 26 Nisan cuma gününden beri beklemekteyim. Yaz yoğunluğu başlamadığı halde bu kadar süre dönüş alamamış olmak markaya karşı ön yargı oluşturmaya başladı. Sanki kaira markasına daikin üvey evlat muamelesi yapıyor. İzleyebileceğim yolla ilgili tavsiyelerinizi rica ediyorum. Teşekkürler.
Servis numara yapıyor muhtemelen. İstese kendisi de kayıt açabiliyordur. Benim kaira montajında dış ünite takozunu koymamış merkezden kayıt açtım aynı sizinki gibi ciddiye alıp da gelmiyor günlerce. Servisi aradım kaydı gördüm evet şu gün gelicem, ilçedeyim vs. oyalıyor. Whatsapp'dan darlaya darlaya 2 haftada anca getirebildim adamı. Uzak değilse ofise gidebilirsiniz belki o zaman ciddiye alırlar. O da mümkün değilse diğer ilçelerden servis talep edin servisin gelmediğinden bahsedin.

Merkez kendisi böyleyse servisleri nasıldır kendiniz tahmin edin. Kairayi ilk aldık daha, depodaki klimayı haftalarca aylarca göndermiyorlar millete. Arıyorsun ne zaman gönderilir bilmiyoruz diyor, kayıt açtım diyor. Hiçbir yetkileri yok sanırım, sırf ses olsun diye koymuşlar, sorun çözen yetkili bir birim yok, karşında sanki duvar var. Üvey evlat muamelesi dediğiniz sadece kairaya karşı değil emin olun kendi marka kliması olanlara bile daha beter ilgisizliklerini gördüm forumlarda geçen. Adam almış klimayı dış ünitede vuruk var, değişim talebi açılmış servisten, aylardır ilgilenmemişler, göndermemişler. Ne kadar zor olabilir bir dış ünite göndermek. O yüzden klima tavsiyesi isteyen arkadaşlar düşündükleri markalarda muhatap olacakları müşteri hizmetleri ve özellikle bulundukları yerdeki servisleri de dikkate almalı. Bazı daikin servisleri güzel mesela görüyoruz. Tecrübe etmeden anlayamıyoruz bazı şeyleri işte. Ürün güzel olsa bile arkası tırt çıktı mı can sıkıyor gene.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
C
Onun dışında arızayla ilgili olarak ayarı 17 dereceye alsanız bile yine çalışmıyor mu klima?
Cevabınız için teşekkür ederim. Çatı firmaya güvenerek alım yaptım maalesef yaşayarak öğrenmiş oldum.
Derece düşürdüğümde motor yeniden aktif oluyor sonra tekrar kapanıyor. İç ünitede sirkülasyon devam ediyor ama dış ünitede sıfır ses var. Hedef sıcaklık aralığında çalışacağını düşünüp 20 dk bekledim. Evde bunalmamız sebebiyle derece düşürdüm klima tekrar çalıştı. 1 veya 2 döngü sonra yine uzun süreli beklemeye geçti. 25 derece bizim için fazlasıyla yeterliyken 23 derece bunaldık. Soğuk üflemesi yerinde fakat döngü aralığını 20 dk üzerinde tutuyor. En son pes edip kapattım. O günden beri daikin müşteri hizmetleri ve servisle maç halindeyiz.
 
Henüz yaz olmaması sebebiyle dış sıcaklık basıncının düşük olmasından dolayı ve klimanın 24lük olmasından dolayı olabilir diye düşünüyorum.

Kullandığınız alan kaç m2?

İç ünite filtreniz temiz mi, yakın zamanda temizlemediyseniz bir de onu dener misiniz? Tıkalıysa hava sirkülasyonu düşük olabileceğinden sensör hava sıcaklığı değişimini algılamıyor olabilir.

Bahsettiğiniz gibi dış ünite durmuşken çalışmıyorken uygulama üzerinden iç ünite derecesi kaç o esnada? Ayarladiginiz dereceden düşük mü gösteriyor? Eğer öyleyse yukarda dediğim gibi iç ünite sensörü, dış sıcaklık basıncı da mevsim sebebiyle yüksek olmadığı için veya filtre tıkalıysa yine ortamı iyi algılamıyor olabilir. Eğer ayarlanan sıcaklıktan 1-2 derece yuksek gösterdiği halde çalışmıyorsa sorun var klimada.
 
58-60 mt2 civarında alanda kullanıyorum. Müstakil evde ikamet ediyorum. Çatı sac ve tavan ahşap kaplama(yalıtım yok denebilir)
Klimayı kullandığım zamanlarda hava sıcaklığı 3 gün boyunca 30 derece üzerindeydi. Filtreleri Adem beyin gösterdiği şekilde kullanıma bağlı olarak 7-10 gün içinde düzenli temizliyorum. Mesajınıza istinaden tekrar kontrol ettim ve temizler.
Problem yaşadığım gün kayıt tutmadığım için net değerleri bilmiyorum ama önce ki yaz girişinden sonuna kadar kullanımımdan yola çıkarak problem olabileceği kanısına vardım diyebilirim.


Sizin kadar serviste ki arkadaşlar ilgilenebilseydi belki gelmelerine bile gerek kalmayacaktı. Teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Merhaba sayın forum sakinleri. Kaira 24.000 btu klima sahibiyim. 05.10.2022 tarihinde ısıtma ve soğutma amaçlı satın aldım ve kurulumu problemsiz gerçekleşti. Hava sıcaklıklarının birkaç gün yüksek gitmesi sebebiyle soğutma modunu kullanmak istedim. Önceki sene 25-26 derecelerde ve çok nadir olarak 24 derecede kullandım. Fakat bu sene 24 hatta 23 dereceye getirmeme rağmen 1-2 soğutma döngüsünden sonra uzun süre dış ünide durmuş şekilde çalışmıyordu. Ortama koyduğum dereceden bakarak problem olabileceğini düşünüp daikin müşteri hizmetlerine başvurdum ve süreç başlamış oldu. Farklı tarihlerde 2 kez daha müşteri hizmetlerini aramama rağmen yönlendirdik arayacaklar diyip işin içinden çıkıyorlar. Servisin numarasını verdiler. Aradığımda servis henüz ekranımıza düşmedi. Gördüğümüzde arayacağız diyor. 26 Nisan cuma gününden beri beklemekteyim. Yaz yoğunluğu başlamadığı halde bu kadar süre dönüş alamamış olmak markaya karşı ön yargı oluşturmaya başladı. Sanki kaira markasına daikin üvey evlat muamelesi yapıyor. İzleyebileceğim yolla ilgili tavsiyelerinizi rica ediyorum. Teşekkürler.
Hocam böyle markalar sevislerini teftiş etmekte yetersiz maalesef, insan evladı bir servis gelirse şanslısınız. Yoksa uğraşır durursunuz.
 
C

Cevabınız için teşekkür ederim. Çatı firmaya güvenerek alım yaptım maalesef yaşayarak öğrenmiş oldum.
Derece düşürdüğümde motor yeniden aktif oluyor sonra tekrar kapanıyor. İç ünitede sirkülasyon devam ediyor ama dış ünitede sıfır ses var. Hedef sıcaklık aralığında çalışacağını düşünüp 20 dk bekledim. Evde bunalmamız sebebiyle derece düşürdüm klima tekrar çalıştı. 1 veya 2 döngü sonra yine uzun süreli beklemeye geçti. 25 derece bizim için fazlasıyla yeterliyken 23 derece bunaldık. Soğuk üflemesi yerinde fakat döngü aralığını 20 dk üzerinde tutuyor. En son pes edip kapattım. O günden beri daikin müşteri hizmetleri ve servisle maç halindeyiz.
Sorun yorumlarda da vardı bende alacaktım almadım. İyikide almadım. Daikin servisi aşırı sıkıntılı. @Adem Helvacı abi sen dersin bu duruma.
 
Sayın forumdaslar teşekkür ederim yorumlarınız için.

Guncelleme yapıyorum. 4 arama 2 mesaj forumda konu açma sonucunda 9 iş günü sonra servis tarafından arandım. Sayın @altay. beyin söylediğine paralel görüşme gerçekleştirdik. Alçak basınç sensör görevi vs olarak servis anlatımda bulundu. Gelsek bile arıza kodu olmadığı için müdahalede bulunamayiz kullanmaya devam edin, arıza kodu ekranda yazarsa arayın dediler. Kanıt olması açısından program üzerinden değerleri takip edip ekran kaydı alacağım artık yapacak bişi yok.
Süreci yorumlamak gerekirse Daikin'e güvenerek aldım. Henüz sezon açık değilken aksiyon alma konusunda bu kadar problem yaşayacağımı bilsem almazdım.
 
Sayın forumdaslar teşekkür ederim yorumlarınız için.

Guncelleme yapıyorum. 4 arama 2 mesaj forumda konu açma sonucunda 9 iş günü sonra servis tarafından arandım. Sayın @altay. beyin söylediğine paralel görüşme gerçekleştirdik. Alçak basınç sensör görevi vs olarak servis anlatımda bulundu. Gelsek bile arıza kodu olmadığı için müdahalede bulunamayiz kullanmaya devam edin, arıza kodu ekranda yazarsa arayın dediler. Kanıt olması açısından program üzerinden değerleri takip edip ekran kaydı alacağım artık yapacak bişi yok.
Süreci yorumlamak gerekirse Daikin'e güvenerek aldım. Henüz sezon açık değilken aksiyon alma konusunda bu kadar problem yaşayacağımı bilsem almazdım.
Umarım sorununuz kendiliğinden çözülür de bir daha servise işiniz düşmez.

Ben müteahhitin taktığı Airfel ile Daikin'in ne kadar berbat bir satış sonrası desteği olduğunu (daha doğrusu olmadığını) deneyimledim. O yüzden gerek burada gerek diğer yerlerde soranlara hiçbir Daikin ve alt markalarını önermiyorum.

Çağrı merkezi aynen sizin de tecrübe ettiğiniz gibi hiçbir işe yaramıyor anca kayıt açıyorlar Allah için merkezden biri sizi arayıp "ya bu adam aylardır arayıp duruyor niye çözülmüyor bu problem" diye sormuyor.
 
Son düzenleme:

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri