abi hayırlı olsun güle güle kullanınAbim için sipariş ettiğimiz 18000 BTU Kaira montajı bugün yapılmış Ekli dosyayı görüntüle 25441Ekli dosyayı görüntüle 25442

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.
abi hayırlı olsun güle güle kullanınAbim için sipariş ettiğimiz 18000 BTU Kaira montajı bugün yapılmış Ekli dosyayı görüntüle 25441Ekli dosyayı görüntüle 25442
Teşekkür ederim kardeşimabi hayırlı olsun güle güle kullanın![]()
Servis, süreci başlattıysa bir şey yapmanıza gerek yok. Eğer başlatmadılarsa ve elinizde rapor varsa müşteri hizmetleri ile görüşebilirsiniz. İade etmeyi düşünürseniz de raporu, hem ürünü aldığınız platforma hem de markanın müşteri hizmetlerine iletmeniz gerekir.Teşekkürler açıklama için
Raporun nereye iletilmesi gerekiyor. Servis kendisi süreci yönetiyor mu yoksa benim herhangi bir yere talepte mi bulunmam gerekiyor
Klimanın Takıldığına dair hizmet aldığıma dair sms üzerinden form geldi. Formu açtığımda içerisinde gaz yoktur diye bir not yer almıyor. Takıldığı yazıyorServis, süreci başlattıysa bir şey yapmanıza gerek yok. Eğer başlatmadılarsa ve elinizde rapor varsa müşteri hizmetleri ile görüşebilirsiniz. İade etmeyi düşünürseniz de raporu, hem ürünü aldığınız platforma hem de markanın müşteri hizmetlerine iletmeniz gerekir.
Durumla ilgili servis fişi veya formu vermediler mi? Klima kurulduğu zaman herhangi bir şeye imza atmış mıydınız?Klimanın Takıldığına dair hizmet aldığıma dair sms üzerinden form geldi. Formu açtığımda içerisinde gaz yoktur diye bir not yer almıyor. Takıldığı yazıyor
Kaçak testi için sonra geleceğiz dediler. Digital form geldi. Bana sms kod geldi. Onu ilettim. Form geldi ama gaz olmadığına dair bir not bulunmuyorDurumla ilgili servis fişi veya formu vermediler mi? Klima kurulduğu zaman herhangi bir şeye imza atmış mıydınız?
Dış ünitede gaz bulunmadığına dair bir not düşmeleri lazımdı aslında. Servis, kaçak testi için geldiğinde herhangi bir sorun tespit edilirse mutlaka servis formu talep edin. Sorunun ne olduğunu da açıkça yazmalarını isteyin ve değişim talebinizi bildirin. Servis gittikten sonra da müşteri hizmetlerine durumu aktarın.Kaçak testi için sonra geleceğiz dediler. Digital form geldi. Bana sms kod geldi. Onu ilettim. Form geldi ama gaz olmadığına dair bir not bulunmuyor
Müşteri hizmetlerini aradım. Sevis formunu kontrol etmelerini istedim. Gaz bulunmadığı dair bir not yer almadığını söylediler. Ürün şikayetleri, değişim talepleri ile servis ilgileniyormuş. Servis, değişim talebini bölge müdürlüğüne sunuyormuş. Bölge müdürlüğünün onayına göre karar veriliyormuş.Dış ünitede gaz bulunmadığına dair bir not düşmeleri lazımdı aslında. Servis, kaçak testi için geldiğinde herhangi bir sorun tespit edilirse mutlaka servis formu talep edin. Sorunun ne olduğunu da açıkça yazmalarını isteyin ve değişim talebinizi bildirin. Servis gittikten sonra da müşteri hizmetlerine durumu aktarın.
Müşteri hizmetlerinin değişim konusunda söylediklerine doğru diyebiliriz. Değişim için bölge müdürünün onayı gerekiyor. Bunun için de servisin sorunla ilgili rapor tutup iletmesi gerekir öncelikle.Müşteri hizmetlerini aradım. Sevis formunu kontrol etmelerini istedim. Gaz bulunmadığı dair bir not yer almadığını söylediler. Ürün şikayetleri, değişim talepleri ile servis ilgileniyormuş. Servis, değişim talebini bölge müdürlüğüne sunuyormuş. Bölge müdürlüğünün onayına göre karar veriliyormuş.
Ben bu ürünü hepsiburada üzerinden satın aldım. Ürün şuan takıldı. Yasal olarak Tekrar iade oluyor mu acaba
Evet öyle.Müşteri hizmetlerinin değişim konusunda söylediklerine doğru diyebiliriz. Değişim için bölge müdürünün onayı gerekiyor. Bunun için de servisin sorunla ilgili rapor tutup iletmesi gerekir öncelikle.
Kurulumu yapılan ürünlerin iadesi için servis raporu gerekli diye biliyorum. Konu ile ilgili yorumunuz nedir hocam? @evrenatabek @İlteriş Yılmaz
Evet, servis raporunu isteyeceklerdir haliyle. Servisin raporda bu detayları belirtmesi önemli bu yüzden.Müşteri hizmetlerinin değişim konusunda söylediklerine doğru diyebiliriz. Değişim için bölge müdürünün onayı gerekiyor. Bunun için de servisin sorunla ilgili rapor tutup iletmesi gerekir öncelikle.
Kurulumu yapılan ürünlerin iadesi için servis raporu gerekli diye biliyorum. Konu ile ilgili yorumunuz nedir hocam? @evrenatabek @İlteriş Yılmaz
Müşteri hizmetlerini aradım. Sevis formunu kontrol etmelerini istedim. Gaz bulunmadığı dair bir not yer almadığını söylediler. Ürün şikayetleri, değişim talepleri ile servis ilgileniyormuş. Servis, değişim talebini bölge müdürlüğüne sunuyormuş. Bölge müdürlüğünün onayına göre karar veriliyormuş.
Ben bu ürünü hepsiburada üzerinden satın aldım. Ürün şuan takıldı. Yasal olarak Tekrar iade oluyor mu acaba
Servis kurulum formunda böyle bir sorundan bahsetmemiş. Kurulum yapılmistir yazmışEvet, servis raporunu isteyeceklerdir haliyle. Servisin raporda bu detayları belirtmesi önemli bu yüzden.
Kaçak konusunda @ByCilo @Adem Helvacı @mbirol @Tesla @gölge46 ilgisi ve bilgisi yüksek arkadaşlarımız, abilerimiz daha iyi fikir verebilir bence. Kaçak var ise elbette direkt olarak iade edilmeli ve sorunsuz bir ürün takılmalı yerine. Bir onarım kabul edilmemeli. Bu sizin hakkınız.Servis kurulum formunda böyle bir sorundan bahsetmemiş. Kurulum yapılmistir yazmış
Bana söyle olarak Kaçak testi ve gaz dolumu için sonra geleceğiz dediler.
Kaçak testi yapıldığında kaçak yoksa eğer sorun olmaz. Gaz basılır devam edilir.
Kaçak varsa eğer kaçak sorunu sıfır klimalarda genelde nerelerden kaynaklanır? Onarımı uzun dönem için riskli olur mu? Onarım dışında değişim talebinde bulunursam değerlendirmeye alınır? Bu süreçte nasıl bir yol izlenmeli ( benden başkalarıda bu sorunla karşılabilir)
hocam madem ürün ayıplı geldi serviste bunu gözü ile gördü ise o an size rapor tutup sorunu yazmaları gerekirdi yani aklımın almadığı ayıplı mala neden ayıplı yazılmaz orasını çözemedim.Servis kurulum formunda böyle bir sorundan bahsetmemiş. Kurulum yapılmistir yazmış
Bana söyle olarak Kaçak testi ve gaz dolumu için sonra geleceğiz dediler.
Kaçak testi yapıldığında kaçak yoksa eğer sorun olmaz. Gaz basılır devam edilir.
Kaçak varsa eğer kaçak sorunu sıfır klimalarda genelde nerelerden kaynaklanır? Onarımı uzun dönem için riskli olur mu? Onarım dışında değişim talebinde bulunursam değerlendirmeye alınır? Bu süreçte nasıl bir yol izlenmeli ( benden başkalarıda bu sorunla karşılabilir)
Evet neden kurulum yapılirken gaz yok diye yazmadılar anlamadımhocam madem ürün ayıplı geldi serviste bunu gözü ile gördü ise o an size rapor tutup sorunu yazmaları gerekirdi yani aklımın almadığı ayıplı mala neden ayıplı yazılmaz orasını çözemedim.
@İlteriş Yılmaz
( tüketici işlerinden daha iyi anlayan arkadaşlar yanlışım varsa düzeltin )
malın kutudan direkt sorunlu çıkmasından satıcı sorumlu diye biliyorum eğer öyle ise;
bu durumda ürün kutudan o şekilde çıktığı için bence sorumlu satıcı.
satıcı ile iletişim kurup dış ünite değişimi talep edip onarım kabul etmeyin.
ama her şekilde size ürünün o şekilde geldiğini ispatlayan bir servis raporu lazım.
ha olduki satıcı sorumlu değilse yine ben olsam gaz basım işini kabul etmem dış ünite değişimi isterim çünkü ortada sizlik bir durum olmadığı gibi en büyük hakkınız.
Gazsız fabrikadan çıkış ilk seneler vardı.Evet neden kurulum yapılirken gaz yok diye yazmadılar anlamadım
Bügun Servis ile tekrar konuştuk. Servisin yorumu fabrikada testler yapılmıştır. Büyük olasılıkla gaz basılmadan gönderilmiş olabilir diyor. Bazen böyle durumlar olabiliyor dedi. Kaçak nerede olabilir diye sordum. bakır borularda küçük Kaçak olabilir dedi. Kaynak yapılır dedi. Peteklerde ızgaraların içerisinde bulunan borularda (belki ben yanlış anlamışta olabilirim) kaçak olabilir dedi. O zaman değişim olabilir dedi. Ilk önce azot bakacağız kaçak testi yapacağız sonra tekrar vakumlama olacak sonra gaz basılacakmiş. Randevu vermelerini bekliyorum.
klima kumandası her zaman bu halde duruyor. On off tuşuna basıyorum kapanmıyorEvet neden kurulum yapılirken gaz yok diye yazmadılar anlamadım
Bügun Servis ile tekrar konuştuk. Servisin yorumu fabrikada testler yapılmıştır. Büyük olasılıkla gaz basılmadan gönderilmiş olabilir diyor. Bazen böyle durumlar olabiliyor dedi. Kaçak nerede olabilir diye sordum. bakır borularda küçük Kaçak olabilir dedi. Kaynak yapılır dedi. Peteklerde ızgaraların içerisinde bulunan borularda (belki ben yanlış anlamışta olabilirim) kaçak olabilir dedi. O zaman değişim olabilir dedi. Ilk önce azot bakacağız kaçak testi yapacağız sonra tekrar vakumlama olacak sonra gaz basılacakmiş. Randevu vermelerini bekliyorum.
Değerli bilgileriniz için teşekkür ederim. Sizin yorumlarınızdan şunu anladım. İçerisinde gaz olmaması dış üniteye zarar vermiştir. Borulara yağ sızıntısı olmuştur. Yarın servis gaz kaçağı testi için geleceğini söyledi. Onlar gelmeden bugün değişim talebinde bulunarsam değerlendirmeye alınır mı ? yoksa servis gaz testini zorunlu tutacak mıdır? Nasıl ilerlemeyeliyim. Değerli bilgilerinizi rica ederim.Gazsız fabrikadan çıkış ilk seneler vardı.
Gazlı çıkma nedeni müşteriyi - ustayı sevdiğinden dolayı değil.
ABD, AB de müşteri kendisi takabildiğinden gazlı hazır olabilir.
Ama o gaz ile kompresörün subapların sabit kalmasını sağlar. Motor içindeki yağın taaa Çinden taa Japonyadan Taaa Koreden gelir sarsıntıdan borulara sızmasını önlemek içindir. Sabit kalır.
Şuan sistemde testte sızıntı olmasa bile kompresörün içindeki yağ miktarını daha ürün ilk 6 ay içinde olduğundan fabrika ispatlaması gerekiyor. Sizin birşey ispatlamasına gerek yok. İspatlaması içinde motorun kesilmesi lazım.
Seçimlik haklarınızdan onarımı seçiyorsunuz. İade değil değişim için başvurunuzu yapınız. @Adem Helvacı hemen değişime başvurmalı mıdır?
klima kumandası her zaman bu halde duruyor. On off tuşuna basıyorum kapanmıyor
Değerli bilgileriniz için teşekkür ederim. Sizin yorumlarınızdan şunu anladım. İçerisinde gaz olmaması dış üniteye zarar vermiştir. Borulara yağ sızıntısı olmuştur. Yarın servis gaz kaçağı testi için geleceğini söyledi. Onlar gelmeden bugün değişim talebinde bulunarsam değerlendirmeye alınır mı ? yoksa servis gaz testini zorunlu tutacak mıdır? Nasıl ilerlemeyeliyim. Değerli bilgilerinizi rica ederim.
Müşteri hizmetleri ile görüştüm. Servis yeni bir form oluşturup genel merkeze değişim talebinde bulunabilir dedi. Değişim talebinde bulunmuyorlarsa sadece onarımı tercih ediyorlarsa bizi arayın şikayet talebi oluşturalım dediler.klima kumandası her zaman bu halde duruyor. On off tuşuna basıyorum kapanmıyor
Değerli bilgileriniz için teşekkür ederim. Sizin yorumlarınızdan şunu anladım. İçerisinde gaz olmaması dış üniteye zarar vermiştir. Borulara yağ sızıntısı olmuştur. Yarın servis gaz kaçağı testi için geleceğini söyledi. Onlar gelmeden bugün değişim talebinde bulunarsam değerlendirmeye alınır mı ? yoksa servis gaz testini zorunlu tutacak mıdır? Nasıl ilerlemeyeliyim. Değerli bilgilerinizi rica ederim.
Servis ile görüştüm. İçim rahat etmeyecek ürünün değdirilmesini istiyorum dedim. Yeni bir tutanak hazırlayacaklar, müşteri hizmetleri ile görüştüm. Şikayet talebi oluşturuldu. Arayacaklarinı söylediler. Gelişmelerden haberdar edeceğim. ( benim gibi aynı durumu ileride yaşayanlar olabilir )Müşteri hizmetleri ile görüştüm. Servis yeni bir form oluşturup genel merkeze değişim talebinde bulunabilir dedi. Değişim talebinde bulunmuyorlarsa sadece onarımı tercih ediyorlarsa bizi arayın şikayet talebi oluşturalım dediler.
Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.
Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.
Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.
Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat
Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.
Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.
Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.