Merhabalar, iyi forumlar herkese.
24.11.2021 tarihinde vatanbilgisayar'dan 4000 tl'ye aldığım ürünümden genel olarak çok memnun kaldığımı söyleyebilirim, iki gün öncesine kadar da hiçbir problem yaşamamıştım. Tam bir fiyat/performans ürünüydü.
İki gün önce, 1,5 senedir her gün süpürdüğüm gibi evimi süpürürken fotoğraflara ekleyeceğim başlık(nozül) kısmından takır takır sesler gelmeye başladı. Klipsini açarak baktığımda fırça kısmından ayrı olmaması gereken bu dış kapak kısmının ayrıldığını ve ikinci fotoğraftaki pütürlü kısımdan kopmuş olduğunu gördüm. Bu sebeple fırça da kullanım esnasında sabit kalmadığından salınım yaparak başlığın içine çarpıyor ve bu ses çıkıyordu. Servisle de görüşüp bu sorunu görsel paylaşarak teyit ettirdim, onlar da sorunun bu kırılmadan kaynaklı olduğunu söylediler.
Garantim bitmemesine rağmen bu kırığın kullanıcı kaynaklı olduğunu ve garanti kapsamına girmeyeceğini, görseldeki parçaların başlıktan ayrı satılmadığını ve komple başlık olarak almam gerektiğini, bunun da fiyatının 1400 tl olduğunu bana ilettiler.
https://www.lg.com/us/home-appliance-accessories/lg-agb74272405 başlığın amerika lg sayfasında aynı sorunu yaşayan kullanıcılara lg'nin garanti kapsamında ürünün bu kısmının yenisini temin ettiğini kullanıcı yorumlarında görebiliyoruz. türkiye'de uyguladıkları bu politika oldukça adaletsiz.
Şirketin ürünün bu kısmını dayanıksız yapma ve kolayca kırılabileceği ihtimalini ve sorumluluğunu hiç almadan bunun sorumluluğunu direkt olarak müşteriye yıkması bana hiç adil gelmedi haliyle. Ürünü severek ve çok dikkatli kullanmış, hiç düşürmemiş olduğumu rahatlıkla söyleyebilirim. Kasasının üzerinde bir çizik dahi bulunamaz durumda.
Haksızlığa uğradığını düşünen bir tüketici olarak bu konuda yapabileceğim neler vardır, bununla uğraşmaya değer mi? Bu gibi konularda yardımcı olabilecek/deneyimlerini paylaşabilecek birileri varsa çok sevinirim.
Güzel günler herkese.

24.11.2021 tarihinde vatanbilgisayar'dan 4000 tl'ye aldığım ürünümden genel olarak çok memnun kaldığımı söyleyebilirim, iki gün öncesine kadar da hiçbir problem yaşamamıştım. Tam bir fiyat/performans ürünüydü.
İki gün önce, 1,5 senedir her gün süpürdüğüm gibi evimi süpürürken fotoğraflara ekleyeceğim başlık(nozül) kısmından takır takır sesler gelmeye başladı. Klipsini açarak baktığımda fırça kısmından ayrı olmaması gereken bu dış kapak kısmının ayrıldığını ve ikinci fotoğraftaki pütürlü kısımdan kopmuş olduğunu gördüm. Bu sebeple fırça da kullanım esnasında sabit kalmadığından salınım yaparak başlığın içine çarpıyor ve bu ses çıkıyordu. Servisle de görüşüp bu sorunu görsel paylaşarak teyit ettirdim, onlar da sorunun bu kırılmadan kaynaklı olduğunu söylediler.
Garantim bitmemesine rağmen bu kırığın kullanıcı kaynaklı olduğunu ve garanti kapsamına girmeyeceğini, görseldeki parçaların başlıktan ayrı satılmadığını ve komple başlık olarak almam gerektiğini, bunun da fiyatının 1400 tl olduğunu bana ilettiler.
https://www.lg.com/us/home-appliance-accessories/lg-agb74272405 başlığın amerika lg sayfasında aynı sorunu yaşayan kullanıcılara lg'nin garanti kapsamında ürünün bu kısmının yenisini temin ettiğini kullanıcı yorumlarında görebiliyoruz. türkiye'de uyguladıkları bu politika oldukça adaletsiz.
Şirketin ürünün bu kısmını dayanıksız yapma ve kolayca kırılabileceği ihtimalini ve sorumluluğunu hiç almadan bunun sorumluluğunu direkt olarak müşteriye yıkması bana hiç adil gelmedi haliyle. Ürünü severek ve çok dikkatli kullanmış, hiç düşürmemiş olduğumu rahatlıkla söyleyebilirim. Kasasının üzerinde bir çizik dahi bulunamaz durumda.
Haksızlığa uğradığını düşünen bir tüketici olarak bu konuda yapabileceğim neler vardır, bununla uğraşmaya değer mi? Bu gibi konularda yardımcı olabilecek/deneyimlerini paylaşabilecek birileri varsa çok sevinirim.
Güzel günler herkese.


