Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Tüketici Hakları LG Klima

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan MrLKnn
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Öne çıkan

MrLKnn

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
28 Mar 2025
Mesajlar
3
Merhaba N11 Sitesi EPATeknoloji mağazasından LG Dualcool Plus PC18SQ model bir klima satın aldım 26.03.2025 tarihinde elime ulaştı ürün ambalajı da klimaya hasar verebilecek kadar büyük bir hasar gözükmüyordu 27.03.2025 kurulum ekibi geldi kutuyu kendileri açtı klimanın kurulumunu yaptıkları zaman fark edemediğim sonrasında elektrik bağlamak için gelen ustamızın sayesinde fark ettiğim hem iç ünitenin hemde dış ünitenin radyatörlerinde ezikler hasarlar mevcuttu bu durum ile alakalı N11 ve gelen servise bilgi verdim geri dönüş yapacaklarını söylediler sizlerin bu konu ile alakalı bir önerisi var mı süreç nasıl işleyecek ne yapmalıyım yardımcı olabilir misiniz?
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20250327_224654.webp
    IMG_20250327_224654.webp
    123.5 KB · Görüntüleme: 43
  • IMG_20250327_224935.webp
    IMG_20250327_224935.webp
    86.4 KB · Görüntüleme: 35
  • IMG_20250327_224556.webp
    IMG_20250327_224556.webp
    120.9 KB · Görüntüleme: 30
  • IMG_20250327_224945.webp
    IMG_20250327_224945.webp
    82.6 KB · Görüntüleme: 30
  • IMG_20250327_225010.webp
    IMG_20250327_225010.webp
    134.8 KB · Görüntüleme: 40
Merhaba N11 Sitesi EPATeknoloji mağazasından LG Dualcool Plus PC18SQ model bir klima satın aldım 26.03.2025 tarihinde elime ulaştı ürün ambalajı da klimaya hasar verebilecek kadar büyük bir hasar gözükmüyordu 27.03.2025 kurulum ekibi geldi kutuyu kendileri açtı klimanın kurulumunu yaptıkları zaman fark edemediğim sonrasında elektrik bağlamak için gelen ustamızın sayesinde fark ettiğim hem iç ünitenin hemde dış ünitenin radyatörlerinde ezikler hasarlar mevcuttu bu durum ile alakalı N11 ve gelen servise bilgi verdim geri dönüş yapacaklarını söylediler sizlerin bu konu ile alakalı bir önerisi var mı süreç nasıl işleyecek ne yapmalıyım yardımcı olabilir misiniz?
Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Sıfır cihazda bu tür kusurların olması can sıkıcı fakat fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla klimanın çalışmasına engel teşkil edecek seviyede değil. İçinizi ne kadar rahatlatır bilmiyorum ama bunu belirtmek istedim.

Hasar konusuna gelince; keşke servis eşliğinde, cihazlar kutudan çıkarken genel bir kontrol yapsaydınız. Duruma göre kuruluma devam edilirdi veya servis tutanağı ile iade/değişim işlemini başlatabilirdiniz. Elinizde hasar olduğuna dair bir belge olurdu ve işler biraz daha kolaylaşırdı. Şu aşamadan sonra N11 veya servisten gelecek cevabı beklemelisiniz. Bir de cihazı çalıştırıp herhangi bir problem olup olmadığını gözlemleyin.
 
O ezikler fabrika çıkışlı olabiliyor ve hasar diye nitelendirilmiyor, servilerde onlar için özel taraklar var o onları düzeltebiliyorlar. Mesela benim klimadada vardı o sorunlardan bir tane bit tarağı alıp kendim taradım düzelttim.
 
Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Sıfır cihazda bu tür kusurların olması can sıkıcı fakat fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla klimanın çalışmasına engel teşkil edecek seviyede değil. İçinizi ne kadar rahatlatır bilmiyorum ama bunu belirtmek istedim.

Hasar konusuna gelince; keşke servis eşliğinde, cihazlar kutudan çıkarken genel bir kontrol yapsaydınız. Duruma göre kuruluma devam edilirdi veya servis tutanağı ile iade/değişim işlemini başlatabilirdiniz. Elinizde hasar olduğuna dair bir belge olurdu ve işler biraz daha kolaylaşırdı. Şu aşamadan sonra N11 veya servisten gelecek cevabı beklemelisiniz. Bir de cihazı çalıştırıp herhangi bir problem olup olmadığını gözlemleyin.
Şimdilik cihazın çalışmasında bir problem gözükmüyor
bugün servisten aradılar lg ile görüşülmüş o ezikleri hasar olarak nitelendirilmediğini çalışmaya engel teşkil etmediğini söylemişler
 
O ezikler fabrika çıkışlı olabiliyor ve hasar diye nitelendirilmiyor, servilerde onlar için özel taraklar var o onları düzeltebiliyorlar. Mesela benim klimadada vardı o sorunlardan bir tane bit tarağı alıp

O ezikler fabrika çıkışlı olabiliyor ve hasar diye nitelendirilmiyor, servilerde onlar için özel taraklar var o onları düzeltebiliyorlar. Mesela benim klimadada vardı o sorunlardan bir tane bit tarağı alıp kendim taradım düzelttim.
Anladım tarakla bende Bi deniyecem bakalım ama ne olursa olsun sıfır alınan bir ürünün böyle görünmesi hoş değil ayıp bi kere bence adam arıyor el deyse bile eziliyor abi onları problem etme diyor binlerce lira veriyoruz bu liyakatsiz çalışanlar bunu hakediyor mu hiç sanmıyorum
 
Şimdilik cihazın çalışmasında bir problem gözükmüyor
bugün servisten aradılar lg ile görüşülmüş o ezikleri hasar olarak nitelendirilmediğini çalışmaya engel teşkil etmediğini söylemişler
Sinek küçüktür ama mide bulandırır derler ya, sizinkisi biraz öyle olmuş. Eğer montaj esnasında vakum yapıldıysa, montaj kaynaklı bir hata yoksa kullanmaya devam edin. Kafanıza takmayı değecek bir durum değil. Bu tarz yapısı olan hemen hemen tüm ürünlerde bu durum olabiliyor. Bilgisayar sıvı soğutucu radyatörleri, otomobil radyatörleri vs. gibi. Bu ihtimali en aza indirmek veya hiç karşılaşmamak için üst segment ürünleri almak lazım ama onlarda bile bu ihtimal sıfır değil. Fabrikaların tolerans değerleri aralığındaysa satışa engel görmüyorlar.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri