Merhabalar bu konuda yardımınıza ihtiyacımız var:
5 bin tl ye Mediamark mağazasından satın aldığımız air fryer ürününün çekmece kısmı kırıldı ve yerine girmemeye başladı. Gidip mağazayla görüştüm ürünün bulunduğum ilde servisi olmadığından benim ürünü onlara getirmemi, onların da kargoyla servisine göndermeleri gerektiğini ve haznenin garantiye girmediğini yüksek ihtimalle ücret talep edilerek haznenin değiştirileceğini söylediler. Ben de haznenin aldığımızdan bu yana kalitesiz olmasından dolayı emanet şekilde durduğundan, her seferinde esneyip hasar görmesinde ve kırılmasında bir hatam olmamasına rağmen mecbur kalıp kabul ettim. Ürünü teslim ettim fotoğrafları çekildi haznenin kırık olduğu kağıda yazıldı. Aradan geçen zaman sonrası kargo elime ulaştı. Kargoyu açtığımda bir tutanak kağıdı karşıladı önce ne olduğunu anlamayıp ürünü çıkardım, ürünün tabanının komple kırık olduğunu gördüm ayrıca kutunun içinde ürüne ait parçalar bolca bulunuyordu. Tutanak kağıdına baktığımda ürünün servisi tarafından ürünün kargoda kırıldığına dair fotoğraflarıyla beraber tutanağın tutulduğunu gördüm (kutuda hasar olmadığına dair de not düşülmüştü). Hemen yurtiçi kargoyu aradım durumu izah ettim. Bana ürünü mediamark gönderdiği için benim bir işlem yapamayacağımı mediamarkı aramam gerektiğini onların konuyla ilgili hasar tazmini yapabileceğini söylediler. Mağazaya gittim tutanağı gösterdim fotokopisi çekildi bana durumla ilgileneceklerini söylediler aradan da 2 haftadan fazla süre geçti tabi bu sürede müşteri hizmetlerini de defalarca aradım beklemem gerektiğini söylediler. Bugün arandım ve kargonun taleplerini kabul etmediğini gerekçe olarak da kutuda hasar olmamasının olduğunu söylediler ve bu bana saçmalıktan ibaret geldi ürünü ben sağlam teslim etmişim ürünü tamir etmek şurada dursun kırıp yollamışlar parasını talep ettik ödeyemeyiz diyorlar değişim yapın bari dedik onu da kabul etmiyorlar. Ayrıca ürünü benim teslim ettiğim mağaza ürün bana geri geldiğinde gördüğüm kadarıyla ürüne hiçbir hasarı engelleyen köpük vs. kullanmamış ürünün kutuda bir oraya bir buraya savrulacağını düşünmeyip ürünü olduğu gibi (biliyorsunuz yeni ürün alındığında hasarı engelleyen malzemeden kutuda bolca bulunur ve kutudaki boşluklar bu karton malzemeyle doldurulur) koca kutuya koyup yollamış. Bu durumda nereye başvurmam, nasıl bir yol izlemem gerektiği hakkında yardımcı olmanızı rica ediyorum teşekkürler. Bu arada ürün anneme ait o ilgilenemediği için durumla ben ilgileniyorum.
5 bin tl ye Mediamark mağazasından satın aldığımız air fryer ürününün çekmece kısmı kırıldı ve yerine girmemeye başladı. Gidip mağazayla görüştüm ürünün bulunduğum ilde servisi olmadığından benim ürünü onlara getirmemi, onların da kargoyla servisine göndermeleri gerektiğini ve haznenin garantiye girmediğini yüksek ihtimalle ücret talep edilerek haznenin değiştirileceğini söylediler. Ben de haznenin aldığımızdan bu yana kalitesiz olmasından dolayı emanet şekilde durduğundan, her seferinde esneyip hasar görmesinde ve kırılmasında bir hatam olmamasına rağmen mecbur kalıp kabul ettim. Ürünü teslim ettim fotoğrafları çekildi haznenin kırık olduğu kağıda yazıldı. Aradan geçen zaman sonrası kargo elime ulaştı. Kargoyu açtığımda bir tutanak kağıdı karşıladı önce ne olduğunu anlamayıp ürünü çıkardım, ürünün tabanının komple kırık olduğunu gördüm ayrıca kutunun içinde ürüne ait parçalar bolca bulunuyordu. Tutanak kağıdına baktığımda ürünün servisi tarafından ürünün kargoda kırıldığına dair fotoğraflarıyla beraber tutanağın tutulduğunu gördüm (kutuda hasar olmadığına dair de not düşülmüştü). Hemen yurtiçi kargoyu aradım durumu izah ettim. Bana ürünü mediamark gönderdiği için benim bir işlem yapamayacağımı mediamarkı aramam gerektiğini onların konuyla ilgili hasar tazmini yapabileceğini söylediler. Mağazaya gittim tutanağı gösterdim fotokopisi çekildi bana durumla ilgileneceklerini söylediler aradan da 2 haftadan fazla süre geçti tabi bu sürede müşteri hizmetlerini de defalarca aradım beklemem gerektiğini söylediler. Bugün arandım ve kargonun taleplerini kabul etmediğini gerekçe olarak da kutuda hasar olmamasının olduğunu söylediler ve bu bana saçmalıktan ibaret geldi ürünü ben sağlam teslim etmişim ürünü tamir etmek şurada dursun kırıp yollamışlar parasını talep ettik ödeyemeyiz diyorlar değişim yapın bari dedik onu da kabul etmiyorlar. Ayrıca ürünü benim teslim ettiğim mağaza ürün bana geri geldiğinde gördüğüm kadarıyla ürüne hiçbir hasarı engelleyen köpük vs. kullanmamış ürünün kutuda bir oraya bir buraya savrulacağını düşünmeyip ürünü olduğu gibi (biliyorsunuz yeni ürün alındığında hasarı engelleyen malzemeden kutuda bolca bulunur ve kutudaki boşluklar bu karton malzemeyle doldurulur) koca kutuya koyup yollamış. Bu durumda nereye başvurmam, nasıl bir yol izlemem gerektiği hakkında yardımcı olmanızı rica ediyorum teşekkürler. Bu arada ürün anneme ait o ilgilenemediği için durumla ben ilgileniyorum.