Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Mi Band 7 Servis Kararı (Sorun Çözüldü)

Suya dayanın ile deniz suyu farklı şeyler. Deniz suyuna dayanıklı saatler üst segment serbest ve sportif dalış için uygun astronomik fiyatları olan modeller. Asla ama asla standar bir akıllı saat yada bileklikle denize girmenizi tavsiye etmem. Bundan dolayı garanti dışı bırakabilirler. Havuz tamam ama deniz suyu işi bozar, bunu bilmenizde fayda var. Cihaz içinde tuz tespit edilirse işiniz zor.

Not: Risklerini bilerek ve ucuz olduğu için aldığım mi band 2 ve 3 modelleri denizde havuzda heryerde kullanmıştım sorun olmamıştı.
 
Suya dayanın ile deniz suyu farklı şeyler. Deniz suyuna dayanıklı saatler üst segment serbest ve sportif dalış için uygun astronomik fiyatları olan modeller. Asla ama asla standar bir akıllı saat yada bileklikle denize girmenizi tavsiye etmem. Bundan dolayı garanti dışı bırakabilirler. Havuz tamam ama deniz suyu işi bozar, bunu bilmenizde fayda var. Cihaz içinde tuz tespit edilirse işiniz zor.

Not: Risklerini bilerek ve ucuz olduğu için aldığım mi band 2 ve 3 modelleri denizde havuzda heryerde kullanmıştım sorun olmamıştı.
.
 
Son düzenleme:
Hocam şikayetvar ile zaman kaybetme direkt olarak firmaya şikayetini yazılı yazıp cevabe göre THH başlat. Zaten çok uzun sürecek sonuç alman.
 
Ürünü yollarken seçimlik haklarınızdan ayıpsız misli ile değişimi talep ettiğiniz yazılı şekilde ispat edilir durumda olduğu için bu konuyu hakem heyetine taşırsınız, heyete teslim ettiğiniz dilekçede seçimlik haklarınızdan sizin istediğinizi değil kendi işlerine geleni uyguladıklarını ve bunu kabul etmediğinizi belirtirseniz her şekilde ürün değişimi talebiniz kabul edilir diye düşünüyorum.
 
Servise gönderirken özellikle forma yazdım onlar da zaten kanıtlar nitelikte servis formuna değişim talebi var diye aynen geçmişler ama ne olduysa uyduruktan yapıştırıp yollamışlar
Sorun değil, bu elinizdeki deliller yeterli.

Yasa ve Yönetmeliklere uymamanın bir cezası olmadığı için markalar bu konuda şanslarını denemekten çekinmiyorlar.

Bunun adı normalde DAYATMA olarak geçer, Bizim Ülkemizdeki ticaret anlayışına göre FARKETMEMİŞİZ denir geçilir ve Devletin hiçbir organı da ''Sen vatandaşla dalga mı geçiyorsun?'' demez.
 
Tam olarak öyle abi ürün bizim ama ne istediğimizi nedense hep firmalar bizden daha iyi biliyor ve onarıp yolluyor, onarmak teknoloji çöplüğünde yine güzel bir şey geri dönüşüm de aynı şekilde ama daha sonra sorun açmaması gerekiyor, ben eminim kabul etsem kullansam yazın girdim havuza su aldı, bozuldu diye servise yolladım ilk diyecekleri şey "Kullanıcı Hatası" ardından sms ile iban numaraları ve tamir ücreti.
Bunu yaşadık zaten.
Baktığım şikayet dosyalarından birisinde ürüne daha önce kenbdi müdahale ettikleri halde sonraki arızasında ''Bunu bizden önce açmışlar'' diye bir de garanti dışı bırakmışlar.
İşin peşini bırakmadım, delilleri toparladım, desteklerimle birlikte raporumu yazdım, normalde sadece tamir edip kurtulacakları konu bize gelince ben direkt olarak ürüne değişim yazdım. Bunları tartışıyor olmamız bile ayıpken bir yaşıyoruz ne yazık ki.
 
Sonucu yazayım, firmadan bir temsilci bana ulaştı, ürünü geri göndermemi daha sonra ücret iadesi yapcaklarını söylediler, ürünü yolladım, aradan 1 hafta geçti ücret iadesi faturada yazan miktarda iade oldu. İlk başta değişim istemiştim ama fiyatlara baktığımda aldığım fiyatın piyasa fiyatının yukarısında olduğunu gördüm ondan iadeye çevirdim, oradan gelen paraya ekleme yapıp başka saat aldım, şuanlık memnunum :D
 
Son düzenleme:

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri