Mustafa Bey Merhaba, Hoşgeldiniz forumumuza
Satış Sonrası hizmetler konusunda açık ve net şekilde ifade edeyim ki ORTAK HAVUZ denen bir mantık var ve birçok firma bu havuz içerisindeki servisleri kullanıyorlar. Münhasır servis veya konsept servis mantığı Dijitsu, Awox, Axen, Next vs gibi bütün bu segment markalarda mevcut koşullarda mümkün değil.
Dolayısı ile yaşadığınız bölgeye göre değişmekle birlikte ya Bakkal Rıza amca kafasında 10m2 bir tükkan ya da X bir bilinen markanın yetkili servisliğine verilmiş bir yan servislik ile karşı karşıya kalacaksınız.
Mesela benim bölgemde axen servisliği önce Samsung servisindeydi, şimdi Philips servisinde, yarın Rüstem abide mi olur bilinmez.
İşin özeti bu segment için SSH konusu her zaman bir soru işareti olacaktır.
Next için de Dijitsu için de ürünleri birbirinden farklı kılacak inanılmaz detaylar yok, zaten Public kasa olarak blok şeklinde yurt dışından gelen panel bölümüne yerleştirilen anakart ve kapatılan arka kapaktan ibaret bu ürünler.