Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

ONVO OV75500 EKRANDA ARIZA SORUN ACİL DESTEK

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

idris

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
20 Şub 2023
Mesajlar
15
Onvo OV75500 Ultra HD (4K)
adem abi merhaba 2 aydır beklediğim tv sonunda geldi ve daha taksit bitmeden cihazı gecen hafta cuma kurduk servis kurdu.
ama abi 1 hafta olmadan ürün arıza verdi.
onvo yu aradık servis gelsin dedi servis pek oralı olmadı.

konu hakkında yardımcı olmanızı rica ederim.
sinirden evde tv izlemek dahi istemiyorum moralim bozuldu:(
TV ARIZANIN VİDEOSUNU KAYDETTİM YANDEX DİSK YÜKLEDİM


Link üzerinden tıklanıp bakabilir.

konu hakkında ivedi yardımcı olmanızı rica ederim.
tüketici gene üzgün garibin yüzü güler mi :)
 
Gabe Logan bu forumun test hesabıdır merak etmeyiniz, Özel mesajınız sadece benim tarafımdan görülür.
 
Adem Abi Olayları AN VE AN AKTARCAM SANA SERVİS TAMİR YOLUNA GİTMEK İSTİYOR
DEĞİŞİM İÇİN ONVO KARAR VERİCEKMİŞ.

şuanda
 
Adem bey merhaba ;

onvo müşteri hizmetleri aradı cihazını alcaz ve onarım gerekirse onarım yapılacak veyahut değişim için teknisyenler karar vericek dedi.
bu süreçte tv kaldıgımı belirttim 15.01.2023 aldıgım cihazım bu denli arızada neden onarım yapıldıgını direkt değişim yapılmadıgını belirttigimde.
ilgili süreci onvo karar vericek dedi.
ürünü evkurdan aldım 14 gün yasal iade hakkımda faydalanıp iade etmelimiyim ?

nasıl bir yol izlemem gerekir sayın adem helvacı abi :)

teşekkür ederim.
 
Sanki LVDS soket sorunu gibi geldi bana, yine de sorun mu sorun işte illa can sıkar.

Benim canımı sıkan husus kesinlikle ama kesinlikle üründe sorun çıkması değil, servisin umursamamış olması :alala

''Al'' desen alamayacağı bir televizyon, tüketici dişinden tırnağından arttırmış almış, daha haftasına sorun çıkmış , biraz empati yahu.

@Gabe Logan Kullanıcı hesabına özel mesajile iletişim bilgilerinizi ve adres vs yazın lütfen, ben bi ilgileneyim. teşekkürler adem bey ilgili bilgileri aktardım dm yoluyla size
 
Adem bey merhaba ;

onvo müşteri hizmetleri aradı cihazını alcaz ve onarım gerekirse onarım yapılacak veyahut değişim için teknisyenler karar vericek dedi.
bu süreçte tv kaldıgımı belirttim 15.01.2023 aldıgım cihazım bu denli arızada neden onarım yapıldıgını direkt değişim yapılmadıgını belirttigimde.
ilgili süreci onvo karar vericek dedi.
ürünü evkurdan aldım 14 gün yasal iade hakkımda faydalanıp iade etmelimiyim ?

nasıl bir yol izlemem gerekir sayın adem helvacı abi :)

teşekkür ederim.
İdris kardeşim bunları kabul etmek zorunda değilsiniz. Hakem heyetinize bir dilekçeniz o malın ayıpsız misli ile değişimi içinm yeterlidir ancak geçecek olan süre sizin için sorun teşkil eder.
 
İdris kardeşim bunları kabul etmek zorunda değilsiniz. Hakem heyetinize bir dilekçeniz o malın ayıpsız misli ile değişimi içinm yeterlidir ancak geçecek olan süre sizin için sorun teşkil eder.
Adem Abi onvo yetkili servisi dün geldi aldı cihazı.
cihazı iade etmek istemiyorum çünkü 19.000 küsür aldım ve şuan almak istesem 27.800 fiyat veriyor ?
ONVO ya değişim diye belirtim 4 günlük cihazda böyle bir durum yaşamak beni üzdü:(


teşekkürler ediyorum desteğiniz için
 
İdris kardeşim bunları kabul etmek zorunda değilsiniz. Hakem heyetinize bir dilekçeniz o malın ayıpsız misli ile değişimi içinm yeterlidir ancak geçecek olan süre sizin için sorun teşkil eder.
@Adem Helvacı
Adem Abi merhaba

Gecen hafta cumartesi servis cihazı aldı evimden.
Alınırken arızayı gösterdim servis teknisyenine servis tutanak formuna yazdırdık.
Adem abi ürünü iade etmek istemiyorum çünkü aynı paraya aynı cihazı alamam.

Adem abi onvo yetkili servisi cihazı kontrol ettiğinde cihazda herhangi bir problem yok.
diyor ama cihaz da sorun olduğu çok belli müşteri hizmetleri servis ne derse o diyor.

cihaz test aşamasında 4 günlük cihaz bu denli arıza yapmasın karşısında ONVO hiçbir adım atmıyor.
müşteri hizmetleri cihazda sorun yoksa bu şekilde kullanılabilirsiniz diyor.

yardımcı olursanız sevinirim.
teşekkürler
 
@Adem Helvacı
Adem Abi merhaba

Gecen hafta cumartesi servis cihazı aldı evimden.
Alınırken arızayı gösterdim servis teknisyenine servis tutanak formuna yazdırdık.
Adem abi ürünü iade etmek istemiyorum çünkü aynı paraya aynı cihazı alamam.

Adem abi onvo yetkili servisi cihazı kontrol ettiğinde cihazda herhangi bir problem yok.
diyor ama cihaz da sorun olduğu çok belli müşteri hizmetleri servis ne derse o diyor.

cihaz test aşamasında 4 günlük cihaz bu denli arıza yapmasın karşısında ONVO hiçbir adım atmıyor.
müşteri hizmetleri cihazda sorun yoksa bu şekilde kullanılabilirsiniz diyor.

yardımcı olursanız sevinirim.
teşekkürler
TV yi al madem, 1-2 gün kontrol et, tv yi teslim alırken gerekirse büyüteçle incele, en ufak sorun görürsen tutanak ile kayıt altına al. TV yi gözlemleyelim, sorun görülürse direkt olarak THH yolu ile değişim talep edilir.
 
TV yi al madem, 1-2 gün kontrol et, tv yi teslim alırken gerekirse büyüteçle incele, en ufak sorun görürsen tutanak ile kayıt altına al. TV yi gözlemleyelim, sorun görülürse direkt olarak THH yolu ile değişim talep edilir.
Adem Bey Günaydın;

Onvo müşteri hizmetleri direktörü Mustafa bey'e konu aktardım bir şekilde mail adresini sitelerden buldum.

oda bu süreci derya hanıma iletti derya hanıma süreci anlattım.
cihazı servis ile görüşerek fabrika'da inceleme istediler derya hanıma değişim istedigimi önemle beyan ettim.

bu konuda Değişim olmazsa sayın Adem helvacı THH Başvurucam inşallah.

süreç hakkında bilgi vericem adem abi ☺️
 
Adem Bey Günaydın;

Onvo müşteri hizmetleri direktörü Mustafa bey'e konu aktardım bir şekilde mail adresini sitelerden buldum.

oda bu süreci derya hanıma iletti derya hanıma süreci anlattım.
cihazı servis ile görüşerek fabrika'da inceleme istediler derya hanıma değişim istedigimi önemle beyan ettim.

bu konuda Değişim olmazsa sayın Adem helvacı THH Başvurucam inşallah.

süreç hakkında bilgi vericem adem abi ☺️
Mutlaka gelişmeleri bekliyor olacağız.
 
MERHABA bugün
20.03.2023 Onvo Müşteri hizmetleri memnuniyeti sıfır.
Aklı olan varsa Cidden Bu Markadan Uzak dursun 15.02.2023 kurulan cihazım 19.02.2023 arıza verdi o günden beri tv sizim yetkili servislerde Onvo müşteri hizmetlerinde onvo nun gecikmeli süreçlerinde bunaldım SATIŞ SONRASI HİZMETLERİ CİDDEN VASAT Bir tüketici olarak uzak durun.
aklıma olsa önünden geçmem pişmanım bedava olsa alınmaz cihazım halen gelmedi süreci hakem heyetine taşıyacağım
 
Bu Süreç Bizi Yoran Ve ONVO'ya Olan güven hizmet anlayışının hâkimiyetini bitirdiği bir süreç oldu.
Haftalarca Evkurdan cihaz beklediğimiz ve neredeyse TAM TAMAMINA 30 GÜN OLDU.

EVKUR'ile bugün tekrar dan görüştük ve cihaz gelmeden ürünün teslim edilmeyecegini bildirdi.
Derya Hanım Gerekli Aksiyonların Alındığını Belirtti Yasal Süre Zarfında Bize Ne denli bir yardımınız Oldu

21 Gün Yasal Sürede Evime ne bir cihaz nede bir çözüm sundunuz.

Evkur'a bu hafta 4.taksiti ödedim satış sonrası hizmet anlayışının ne kadar kötü olduğunu ve değişim raporumuz Olduğu halde Onvo dan cihaz beklediğini belirtiyor.

İş Ortaklarınız Bu Denli Kendi Şirket Politikalarını Ön planda Tutması Ne Kadar Dogru.

Magdur OLDUĞUMUZ SÜRE ZARFI içerisinde biz Degerli Tüketicilerin Memnuniyeti Adına Yerli Üretim Yapan Kendi ülkemizin Markası Onvo 'yu MUTLU MÜŞTERİ Kapsamı Altında İlgili cihazın Bir Üst Model ile DEĞİŞİMİ yapılmasını talep ediyorum.

(Cihaz Hâlen Gelmedi)
İlgili süreç hakkında yardımlarınızı rica ederim.
Bunun Gibi Defalarca Mail attım.
Sonuç YOK SSH Hizmetleri İçin 5k-7k para fazla verip Vestel almak ne dogrusu sonuna kadar pişmanım.
Rezalet Bir Süreç Yaşadım.
@Adem Helvacı Sizden Ricam Lütfen Tüketici Olarak Sesimiz Olmanızdır.
Tüketici Hakem heyetine Konuyu Aktarcam.

 
İlgili Süreç çözülmedi tüm mail yazışmaları gerekli olan her bilgiyi tüketici hakem heyeti sundum.
FAZLA PARA VERİP ONVO HARİÇ FARKLI CİHAZLAR ALMAK VALLAHİ MANTIKLI CANIM YANDI. BİR KERE ARTI ÜSTÜNE ÜSTELİK EVDE KURULMAMIŞ CİHAZIM VAR.
23.03.2023 HALEN CİHAZ ORTADA SERVİS YOK.

tüm bu süreçlerde sevgili @İlteriş Yılmaz maillerimde cc kısmında ekliydi.


16795820560509079012092030835404.jpg
 
İlgili Süreç çözülmedi tüm mail yazışmaları gerekli olan her bilgiyi tüketici hakem heyeti sundum.
FAZLA PARA VERİP ONVO HARİÇ FARKLI CİHAZLAR ALMAK VALLAHİ MANTIKLI CANIM YANDI. BİR KERE ARTI ÜSTÜNE ÜSTELİK EVDE KURULMAMIŞ CİHAZIM VAR.
23.03.2023 HALEN CİHAZ ORTADA SERVİS YOK.

tüm bu süreçlerde sevgili @İlteriş Yılmaz maillerimde cc kısmında ekliydi.



Ekli dosyayı görüntüle 1719
Yazık gerçekten şu konuların şuralara gelmesi, tüketicilere bu streslerin yaşatılması vs ne gerek var ki tüm bunlara.
Yani belli ki bu tv değişecek, şimdi değilse birkaç ay sonra değişecek zira belli ki Devlet ''Değiştir' diyecek, tüketiciyi üzmenin anlamı ne? Şimdi değiştir olsun bitsin.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri