Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

ONVO OV75500 EKRANDA ARIZA SORUN ACİL DESTEK

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

idris

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
20 Şub 2023
Mesajlar
15
Onvo OV75500 Ultra HD (4K)
adem abi merhaba 2 aydır beklediğim tv sonunda geldi ve daha taksit bitmeden cihazı gecen hafta cuma kurduk servis kurdu.
ama abi 1 hafta olmadan ürün arıza verdi.
onvo yu aradık servis gelsin dedi servis pek oralı olmadı.

konu hakkında yardımcı olmanızı rica ederim.
sinirden evde tv izlemek dahi istemiyorum moralim bozuldu:(
TV ARIZANIN VİDEOSUNU KAYDETTİM YANDEX DİSK YÜKLEDİM


Link üzerinden tıklanıp bakabilir.

konu hakkında ivedi yardımcı olmanızı rica ederim.
tüketici gene üzgün garibin yüzü güler mi :)
 
Onvo almayı düşünen benide şüpheye düşürdü süreç. Bu kadar süründürmenin bir anlamı var mı müşteriyi anlamak çok zor. Ayrıca Televizyon fiyat olarak çok yüksek geldi. Piyasada olmadığı için 27 bin lira vb. gördünüz galiba. 75F500 veya 75F900 15bin bandında. Belki yerine bu tvler verilmesi için zorlanabilir tekrardan ama süreç çok can sıkıcı.
 
@Adem Helvacı @İlteriş Yılmaz
Adem helvacı abi.
cihaza sonunda kavuştuk 1 tane isterken 2 tane hem onvo hemde Evkur 1 er adet cihaz gönderdi.

Evkurun cihazını geri gönderdik.
Şimdilik cihazda hamd olsun bir sorun yok çok şükür.

Lakin bu pilavda benim kaşıgım kırıldı dilim yandı.
Süreçi hakem heyetine iletmiştim zaten hayırlısı olsun bakalım.
destekleriniz için teşekkür ederim.
 
@Adem Helvacı @İlteriş Yılmaz
Adem helvacı abi.
cihaza sonunda kavuştuk 1 tane isterken 2 tane hem onvo hemde Evkur 1 er adet cihaz gönderdi.

Evkurun cihazını geri gönderdik.
Şimdilik cihazda hamd olsun bir sorun yok çok şükür.

Lakin bu pilavda benim kaşıgım kırıldı dilim yandı.
Süreçi hakem heyetine iletmiştim zaten hayırlısı olsun bakalım.
destekleriniz için teşekkür ederim.
Mail sürecinizi takip ettim. Çözülmesine çok sevindim. Güzel günlerde kullanmanız dileğiyle.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri