Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

ONVO TV KUTUSUNDAN AYAK ÇIKMAMASI // ONVO'NUN MÜŞTERİYİ HIRSIZLIK VE YALANCILIKLA SUÇLAMASI

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan TvTercih
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

TvTercih

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
15 Kas 2023
Mesajlar
3
Merhaba,

NOT: Aynı suçlama çağrı merkezi aracılığı ile telefon üzerinden de tarafıma yapılmıştır.

Daha önceden ONVO 50F950 modelini Vatan Bilgisayar mağazasından satın almıştım. Bu ürünün kurulumu için ONVO müşteri hizmetlerini aradığımda, video kaydı olması şartıyla kendimiz yapabileceğimizi, garanti dışı kalmayacağı beyan edildi. (Ses kayıtları ONVO'da mevcuttur. ONVO müşteri hizmetleri departmanından Hatice hanım dinledi, kabul etti.)

Daha sonra üründen memnun kaldığım için tekrar aynı üründen ve aynı yerden satın alma yaptım.

Ancak bu sefer kutunun içerisindeki poşetten ayaklar çıkmadı. Bağlantı vidaları, kumanda, garanti ve enerji belgesi çıktı ancak tv alt ayak aparatları çıkmadı. Kutunun her yerine baktım ancak hiç bir yerde yoktu.

Akabinde Büyükçekmece Merkez Fabrikası müşteri hizmetlerine gittim ve durumumu izah ettim.

Ne yaptım ve ne ettiysem hiç bir şekilde ikna edemedim ve 240 TL ayak ücretini ödeyip mecburiyetten ayakları satın aldım ve TV'nin kurulumunu sorunsuz şekilde tamamladım.

TV'de sorun yok arkadaşlar. TV'den memnunum. Yerli üretimi de destekleyen bir insanım. Yani param dışarı çıkacağına içerde kalsın mantığındayım. Ve yerli firmaların HER ANLAMDA kendini geliştirmesini istiyorum.

Şimdi aşağıda resim olarak ONVO tarafından gelen cevabı paylaştım.

Arkadaşlar bir Allah'ın kulu söylesin müşteriyi yalancılıkla/hırsızlıkla suçlamak hangi kurumsallıkta veya daha net bir ifadeyle hangi vicdanda var ?

Ayak bu ya... Ayak... sattığı fiyat 240 TL maaliyeti belki 20-30 TL.. Yani bana göre 5 kuruşluk bir şey..

Böyle bir şeye değer mi sizce ? 5 kuruşluk ayak için ben neden yalan söyleyeyim ? Kaldı ki internette ONVO kutudan ayak çıkmadı ile ilgili onlarca şikayet var iken...

Kendi üretim ve kalite kontrol departmanlarındaki hatayı bizim gibi müşterilerden aldığı geribeslemeler ile daha da geliştirmek varken müşteriyi hırıszlıkla / yalancılıkla suçlamak da neyin nesidir ?

Ben hiç bir yabancı ve kurumsal şirkette böyle bir şey görmedim dostlar. İnanın ki görmedim.

En basit örnek BOSCH firması. Geçen haftalarda kurutma makinesi satın almıştım. Makinede problemler çıktı, adamlar sıfır, yepyeni ürün gönderdi hemen. Başka bir örnek Amazon Türkiye. Bir ürün alıyorsunuz üründe problem çıkıyor veya beğenmiyorsunuz, kullanılmış olsa bile Amazon Türkiye iade alıyor. Yani problem çıkarmıyor.

Arkadaşlar yerli ve milli üretimi desteklememe kararı aldım bugün itibari ile. Çok çabaladım, çok savaştım ama olmuyor. Maalesef Türkiye'de ne esnaflık var ne kurumsallık var (3-5 firma dışında) ne de etik ve ahlaki anlamda bir gayret var. Hem ahlak hem etik açıdan her alanda yozlaşmışız. Ticarette de böyle. Herkes çakal/çukal olmuş.

Yahu Allah aşkına cidden soruyorum, birisi bana çıksın söyleyin. Ben 3 kuruşluk ayak için neden bu şekilde davranayım ? Yada ayak çıktıysa neden çıkmadı diyeyim ? Elime ne geçecek ? Hayatına olağan akışına aykırı değil mi ? Bugün emin olun ki bayiye gitseniz rica etseniz belki ücretsiz verilecek bir şey. Plastik parçası lan plastik...

240 TL ne beni fakir eder ne ONVO'yu zengin eder ama GÜVEN KIRAR. O güven bende kırıldı.

Neyse lafı fazla uzatmıyorum konu böyle arkadaşlar. Takdir sizin. Ben şahsen her yere bu ahlaksızlığı yazacağım. Karar Yüce Türk Milletinindir. Ben bu saatten sonra ONVO almam aldırmam da. Herkese iyi günler.

1703488947722.png
 
Son düzenleme:
Merhaba

Sizde sadece ayak çıkmamış. Arkadaş BİM'den TV aldı. Kutudan sadece TV çıktı. Ne elektrik kablosu, ne ayak, ne kullanma kılavuzu, ne garanti belgesi. Hiç bir şey çıkmadı. A101 ile görüştü. Onlar topu TV'yi üreten firmaya attı. vs. vs.

Ancak bir ay sonra eksik şeyleri gönderdiler. Ama en azından para ödemedi.

Arkadaşın aldığı TV'de ucuz marka bir üründü.
 
ARKADAŞLAR ŞUANDA MÜŞTERİ YÖNETİCİSİ ARKADAŞ YAZDI. HALEN BENİ SUÇLUYOR VE İSTİYORSANIZ AYAKLARI İADE EDİN DİYOR DALGA GEÇER GİBİ. BEN HAYATIMDA BÖYLE MÜŞTERİ MEMNUNETSİZLİĞİNİ BAŞKA HİÇ BİR FİRMADA GÖRMEDİM. BU NASIL İŞ YA. ADAMLAR RESMEN DALGA GEÇİYOR.

@Adem Helvacı ABİ ALLAH RIZASI İÇİN EL AT. SENCE BEN NEDEN AYAK ÇIKMADI DİYE YALAN SÖYLEYEYİM ? NE GEÇECEK ELİME ? 1 GÜNDÜR SAYFALARCA KEZ YAZI YAZDIM MAİLDEN AMA YOK ALLAH YOK. ADAMLAR AYAK VERMİYOR ÜCRETSİZ ŞEKİLDE. KABUL DE ETMİYORLAR SORUNU.

VE BUNUNLA İLGİLİ ONLARCA ŞİKAYET KAYDI VAR. AYAK ÇIKMAMASI DURUMU İLE İLGİLİ. ŞİKAYETVAR.COM ÜZERİNDEN HEPSİ MEVCUT.

YAHU BEN BUNU PROBLEM BİLE ETMEM. TABİİ EFENDİM DER VERİRİM AYAKLARI NE OLACAK.

MİLLET NİYE AYAK YOK DİYE YALAN SÖYLESİN ? BANA YALANCI VE HIRSIZ DEDİLER YA DAHA DİYECEK BİR ŞEYİM YOK.

ONVO'NUN BİTMESİ İÇİN ELİMDEN NE GELİYORSA HER ŞEYİ YAPARIM.

HAKSIZLIK KARŞISINDA SUSAN DA DİLSİZ ŞEYTANDIR. BU KADAR AÇIK VE NETİM !
 
Bu gibi durumlar yüzünden philips marka televizyonumu servis kendimin kurabileceğini söylemesine rağmen servise kurdurmuştum. Güven vermiyor hiçbir firma ve servis
 
Şimdi sevgili @Murat ALA kardeşim özelden etiketleyince konudan haberim oldu, geldim, okudum, sevgili @İlteriş Yılmaz ile ''yahu bir çift ayak için müşteri ile şu polemiğe girmeye ne gerek var, maliyeti nedir ki vatandaş niye yalan söylesin? Olmadı biz bir çift ayak yollayalım konu kapansın vatandaş mağdur olmasın'' diye yorumlarken mesajların finalinde konu sahibi arkadaşın ''DİLSİZ ŞEYTAN'' cümlesi ile bize de giydirdiğini görünce ''Klasik insanoğlu işte'' demekten kendimi alamadım.

1703514737834.png



Şimdi kıymetli kardeşim bak, biz insanlık adına elimizi her noktada herkes için taşın altına koymuş insanlarız fakat kimse kusura bakmasın arsızlığı sevmeyiz.
Yaşadığın olayın etkisi ile sinirli olmanı da anlarız ancak öyle büyük harflerle yazılmış ve finalde bize giydirilmiş saçma sapan cümleleri kabul etmeyiz.

Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytansa, sana burada Bakara Suresi 81 inci ayet ile başlar ve bu inanmayan halimle Kurandan GÜNAH ALMAK ile ilgili en az 10 ayet sıralarım.

Haklı olmak, mağdur edildiği için sitem etmek başka şey, HADSİZ olmak başka şey ve ben ikisinin arasındaki farka oldukça duyarlı birisiyim.

Bizim toplumda böyle gereksiz sinirli çıkışları ile haklıyken haksız duruma düşen bugüne kadar abartısız binlerce örnek görmüş birisi olarak bu üslubu çekmek zorunda olmadığımız ve tavrınızın / tarzınızın fouma uygun olmaması nedeniyle hesabınızı kapatıyorum. Hakkınızı dilediğiniz her yerde arayabilirsiniz.

Mesela bu tv nin satıcısı kim? Vatandan alınmış ve MH ile görüşüldüğünde VİDEO KAYDI İLE OLMASI ŞARTIYLA ifadesiyle kurabilrisiniz denmiş, o video nerede mesela?
TV ayakları bir ambalaj içinde oluyor bize gelen tv lerden gördüğümüz kadarıyla, poşet kutunun içinden çıktıysa poşetin ağzı açıkmıydı?
Poşetin ağzı açıksa bu durumda TV de çift bant mı vardı yani satıcı bu durumda tv yi satıp, iade alıp sonra yeniden mi sattı acaba?
Ayaklar çıkmadı ama montajlama vidaları çıktı mı mesela?
Satıcı sattığı ürünün içine bir şey koymayacaksa 500 lira değerinde kumanda varken neden 2 kıytırık ayakla yetinsin mesela?

gibi bizim de ister istemez merak edeceğimiz, cevaplanması gereken birçok soru olur bu gibi durumlarda.

Fakat ş noktadan sonra ben cevaplarla da ilgilenmiyorum. Hakem Heyetine dilekçe verin, ispat yükü karşı tarafta olduğu için karşı taraf ayakları koyduğunu ispat etsin, edemiyorsa koymamış demektir. Fakat bu kafayla bakarsak demek ki yarın bir başkası ''Kutudan TV çıkmadı'' dediğinde yine TV yi kutuya koyduğunu ispatlamakiçin firma video sunmak zorunda mı kalacak kısmı tartışmaya açıktır.

Verin Heyete, onlar ilgilensin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri