Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Philips 65OLED907 Değişim Süreci

ozcan_ergun

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
26 Kas 2024
Mesajlar
1
Merhaba,

2024 Nisan ayında Hepsiburada üzerinden "sales king" (TEK DAYANIKLI TÜKETİM MALLARI SAN.VE TİC.LTD.ŞTİ) isimli satıcıdan almış olduğum Philips 65OLED907 televizyon 7.ayında dikey çizgi sorunu nedeniyle Philips yetkili servisine gönderildi. Servis bana panel arızasının tamirinin olmayacağından kaynaklı değişim raporu sundu. Bu rapor ile birlikte Hepsiburada'ya ulaştım ve ürünün değişimi için süreci başlattım. Şu anda anlaşmalı lojistik şirketinin ürünü evimden teslim almasını bekliyorum.

Sürecin burasına kadar bir sorun yok. Fakat satıcının hem Hepsiburada profilinde hem de çeşitli platformlarda yapılan yorumlarda bu tarz değişim taleplerinde ürünün alındığı fiyatı doğrudan alıcının hesabına yatırdığı ile karşılaştım. Başıma gelmesi halinde, para iadesini kesinlikle reddetme hakkım mevcuttur değil mi? Bu durumda yaşayacağım enflasyon kaynaklı zarar hakkında çok kez paylaşım yapıldığını tahmin ediyorum.

Ayrıca satıcının stoklarında aynı televizyon kalmadığını fark ettim. Para iadesini reddettikten sonra bana önerebilecekleri düşük model televizyonları da haliyle kabul etme durumum yok. Bu durumda izlemem gereken yol nedir?

Tüketici hakem heyetine misli ile değişim için başvurmam durumunda, satıcının elinde şu an bulunan 65OLED908 televizyon ile değişime karar verilme ihtimali sizce nedir? Çünkü aldığım televizyon ile 1 yıl sonra üretilmesi ve Android TV yerine Google TV olması dışında HİÇBİR fark mevcut değil. Ben televizyonumu "yenileme" amacında değilim, aynı televizyonum ile değişme imkanı olsa tabi ki buna başvurmam ancak sürecin bu noktaya kadar uzayabileceğini tahmin ediyorum.

Özetlemem gerekirse:
1. Değişim sürecinde bana danışılmadan hesabıma ücret iadesi yapılması durumunda bunu kesinlikle reddetme hakkım mevcut mudur? Parayı aynı şekilde gönderen hesaba geri mi iletmem gerekir?
2. Satıcı ile uzlaşamamamız halinde THH'nin 65OLED907 için 65OLED908 ile değişim kararı çıkarmasını beklemem mantıklı olur mu?

Saygılarımla.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri