Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Soru Cevap REALME DOLANDIRICILIĞI

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan veysi62
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Gold Üye Soru Bölümü

Bu bölüm Gold Üyelerin sorularını daha görünü kılmak amacıyla oluşturulmuştur.

veysi62

Yeni Üye
Gold Üye
Katılım
27 Şub 2025
Mesajlar
3
Merhabalar
2 yıl önce almış olduğum realme gt2 pro marka telefonumda, garanti süresinin dolmasına birkaç ay kala ekranda yeşil çizgi oluştu. kvk teknik servise gönderdim. cihazım kabul edildi, garanti kapsamında ekran değişimi olacaktı. ancak 2,5 aydır cihazım ile ilgili hiçbir gelişme olmadı. teknik servis detayında parça bekleniyor olarak görünmekte. realme müşteri hizmetlerini aradığımda, bu modelin parçalarında sorun yaşıyoruz dendi. ben de yasal hakkımı kullanıp, tüketici hakem heyetine başvuracağımı söyledim. bunun için şirket bilgileri gerekli, ancak müşteri hizmetleri bu bilgiyi benimle paylaşamayacağını söyledi. bu arada şikayetvar sitesine baktığımda, benim durumu birebir yaşayan onlarca şikayet gördüm ve en eski 2024 eylül ayında ve hala firma bir çözüm sunmamış. yani bu cihazları unutun ya da bu şekilde kullanmaya devam edin diyor resmen. 8 ay olmuş telefonun sorunu çözülmemiş ve herhangi bir çözüm yolu bile sunmamış. bu resmen nitelikli dolandırıcılık. bu konu hakkında deneyimi olan ya da izleyeceğim yok ile ilgili yardımcı olabilecek bir var mıdır.

şimdiden teşekkürler.
 
Merhabalar
2 yıl önce almış olduğum realme gt2 pro marka telefonumda, garanti süresinin dolmasına birkaç ay kala ekranda yeşil çizgi oluştu. kvk teknik servise gönderdim. cihazım kabul edildi, garanti kapsamında ekran değişimi olacaktı. ancak 2,5 aydır cihazım ile ilgili hiçbir gelişme olmadı. teknik servis detayında parça bekleniyor olarak görünmekte. realme müşteri hizmetlerini aradığımda, bu modelin parçalarında sorun yaşıyoruz dendi. ben de yasal hakkımı kullanıp, tüketici hakem heyetine başvuracağımı söyledim. bunun için şirket bilgileri gerekli, ancak müşteri hizmetleri bu bilgiyi benimle paylaşamayacağını söyledi. bu arada şikayetvar sitesine baktığımda, benim durumu birebir yaşayan onlarca şikayet gördüm ve en eski 2024 eylül ayında ve hala firma bir çözüm sunmamış. yani bu cihazları unutun ya da bu şekilde kullanmaya devam edin diyor resmen. 8 ay olmuş telefonun sorunu çözülmemiş ve herhangi bir çözüm yolu bile sunmamış. bu resmen nitelikli dolandırıcılık. bu konu hakkında deneyimi olan ya da izleyeceğim yok ile ilgili yardımcı olabilecek bir var mıdır.

şimdiden teşekkürler.
Yeterli sürede hizmet verilmediği için de zaten seçimlik haklarınız doğmuş. Ürünü nereden almıştınız? Distribütör kim?
 
Yeterli sürede hizmet verilmediği için de zaten seçimlik haklarınız doğmuş. Ürünü nereden almıştınız? Distribütör kim?
vatan bilgisayardan alındı. distribütör KVK. dediğim gibi tüketici hakem heyeti için. firmanın ünvanı ve vergi bilgileri gerekli. ama bu bilgilere ulaşamıyorum. adem hoca konu ile ilgili video yayınlayıp. firmaya ulaşabilir mi? şikayetver sitesini incelerseniz. aynı sorunu yaşayan çok fazla kişi var. onlarca çeşit ile ülkemizde satış yapan bir firmanın bunu yapması, birçok kişiy mağdur edebilir.
 
Size gelen kutu içeriğindeki kaşe üzerinde ünvanı yazıyor olması lazım. Ünvan yoksa Mersis No, Vergi No yada Sicil numaralarından birini buluyorsanız (müşteri hizmetleriyle görüştüğünüzde size Mersis No telesekreter söylemiş olabilir yada sms ile iletilmiş olabilir) edevlette Ticari İşletme ce Şirket Sorgulama modülünden tam ünvan ve şirket ortaklıkları kimin üzerine görebilirsiniz.
IMG_1529.webp
 
vatan bilgisayardan alındı. distribütör KVK. dediğim gibi tüketici hakem heyeti için. firmanın ünvanı ve vergi bilgileri gerekli. ama bu bilgilere ulaşamıyorum. adem hoca konu ile ilgili video yayınlayıp. firmaya ulaşabilir mi? şikayetver sitesini incelerseniz. aynı sorunu yaşayan çok fazla kişi var. onlarca çeşit ile ülkemizde satış yapan bir firmanın bunu yapması, birçok kişiy mağdur edebilir.
@Puzik 'in paylaştığı bilgilerden yola çıkarak bir araştırın isterseniz. Adem abi bu sıralar çok yoğun, paylaşabilir mi bilmiyorum. Instagram'dan iletmeyi deneyin yine.
 
Size gelen kutu içeriğindeki kaşe üzerinde ünvanı yazıyor
Size gelen kutu içeriğindeki kaşe üzerinde ünvanı yazıyor olması lazım. Ünvan yoksa Mersis No, Vergi No yada Sicil numaralarından birini buluyorsanız (müşteri hizmetleriyle görüştüğünüzde size Mersis No telesekreter söylemiş olabilir yada sms ile iletilmiş olabilir) edevlette Ticari İşletme ce Şirket Sorgulama modülünden tam ünvan ve şirket
Size gelen kutu içeriğindeki kaşe üzerinde ünvanı yazıyor olması lazım. Ünvan yoksa Mersis No, Vergi No yada Sicil numaralarından birini buluyorsanız (müşteri hizmetleriyle görüştüğünüzde size Mersis No telesekreter söylemiş olabilir yada sms ile iletilmiş olabilir) edevlette Ticari İşletme ce Şirket Sorgulama modülünden tam ünvan
Size gelen kutu içeriğindeki kaşe üzerinde ünvanı yazıyor olması lazım. Ünvan yoksa Mersis No, Vergi No yada Sicil numaralarından birini buluyorsanız (müşteri hizmetleriyle görüştüğünüzde size Mersis No telesekreter söylemiş olabilir yada sms ile iletilmiş olabilir) edevlette Ticari İşletme ce Şirket Sorgulama modülünden tam ünvan ve şirket ortaklıkları kimin üzerine görebilirsiniz.Ekli dosyayı görüntüle 25465
Şirket tasfiye olduysa ne yapmalı ?
 
kutu ile birlikte servise göndermiştim. fatura ve kutu bende olmadığı için bilgilerine ulaşamıyorum. realme müşteri hizmetleri dönüş yaptı, fatura bedelini ödemeyi teklif etti yanı 13,000 tl ben kabul etmedim. birebir değişim istiyorsanız 3ay beklemeniz gerekli dedi. ben de zaten bir şey elde edemeyeceğimi düşünerekten kabul ettim. bakalım ne olacak. bu arda ekran değimi için de 40 gün süre teklif etmişti
 
Chatgpt’ye sorduğumda Vatan ve Kvk için çıkardığı sonuçlar bunlar. Geri kalanı e-devlet’ten öğrenebilirsin. Faydası dokunur belki diye bırakıyorum.


IMG_9532.webp
IMG_9533.webp
 

Gold Üye Soru Bölümü

Bu bölüm Gold Üyelerin sorularını daha görünü kılmak amacıyla oluşturulmuştur.

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri