Merhaba dostlar. Uzun bir aradan sonra foruma tekrar dönüş yaptım. 2023 yılının Temmuz ayında satın aldığım Alfa Romeo R2 e-bike'ın beyni arızalandı. Bağlantı kablolarını temizlerken arızanın ben kaynaklı olduğunu düşünmekteyim ancak sorun o değil. Yaklaşık 6 aydır firmada yedek parça yok. İldeki servis firmada parça yok diye geçiyor. Genel merkezi aradığımızda da servisten bilgi alabilirsiniz diyip geçiliyor. Bildiğim kadarıyla en azından ürünün garantisi bitene kadar arıza kullanıcı kaynaklı olsun ya da olmasın yedek parça tedariğini sağlamak zorundalar. Bu durumda ne gibi haklarım mevcut ? Firmadan çözüm alamadım evrakları düzenledim firmaya detaylı bir şekilde mail ilettim bir sonraki adım THH olacak ama ne talep etmeliyim ondan emin olamadım. Adamlar parça yok diyip çıkıyorlar lehimde karar çıksa yine parça yok diyip çıkacaklar. Önerilerinizi beklemekteyim. Teşekkürler.
@Adem Helvacı
@Adem Helvacı
Son düzenleme: