Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Samsung 60BU8000 Kullanıcıları Geri Bildirim ve Sohbet Kulübü

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın
cumartesi 60BU8000 almıştım. Ptesi kargoya vermişler. Horoz lojistiğe vermişler. Birkaç güne gelir. Servis kuruluma geldiğinde nelere dikkat etmem gerekir. Laptopu bağlayıp ölü piksel testi yaparım. Işık sızması testi yaparım. Forumda lifetime testinden bahsedilmiş onu nasıl yapacağım? başka hangi kontrolleri yapmalıyım? Bir sorun çıkarsa izlemem gereken yol nedir?
 
cumartesi 60BU8000 almıştım. Ptesi kargoya vermişler. Horoz lojistiğe vermişler. Birkaç güne gelir. Servis kuruluma geldiğinde nelere dikkat etmem gerekir. Laptopu bağlayıp ölü piksel testi yaparım. Işık sızması testi yaparım. Forumda lifetime testinden bahsedilmiş onu nasıl yapacağım? başka hangi kontrolleri yapmalıyım? Bir sorun çıkarsa izlemem gereken yol nedir?
kargoyu teslim alırken özellikle ön ve arka yüzüne dikkat et. delik yırtık falan varsa iade edersin o riske değmez ama eğer yanlarda yırtık varsa gerek yok bence çünkü köpükle korunuyor. ışık sızmasını siyah ekran görürsün keza bulutlanmayı da. lifetime testini servisler yapabiliyor özel menüleri var onların.
 
Biraz sıkıntılı bir firma gibi abi ulaşmaya çalıştım. Biz kargo şirketi değiliz lojistik firmasıyız kargo dağıtımı yapmıyoruz dediler. Samsung kargo şirketi olduklarını söylüyor. Sonuç olarak kargo teslim edilmedi. ?
Samsung efendi ürünü kimse teslim ettiğini bilmiyor mu yahu? :alala
 
Bana da kargoyu getiren Arvato Adlı firmaydı. Siparişten sonra, 2 gün içerisinde yani bugün teslim ettiler ben evde değildim arkadaşım aldı siparişi, Ona tembihlemiştim eğer kutuda bir ezik delik görürsen teslim alırken tutanak tuttur diye fakat tutanağı bırakın,imza bile almamışlar tc istemişler sadece. Teslim günü de yağmurlu bir gündü ürünün dışında patlayan balonlu koruma yoktu büyük ihtimalle apartmana girmeden önce yere koydukları için hafif nem oluşmuş kutunun altında ben eve geldiğimde kurumuştu. Çıkartırken bir yere sürttüklerini düşündüğüm kartonda bir iki küçük ezilme var ama servisi beklediğim için net bir hasar var mı bilemiyorum, zaten servisle açacağımız için bir hasar varsa iade isteyeceğim. Kurulum için Müşteri temsilcisine de whatsapp üzerinden ulaştım, yetkili servisi çağırdım. Net bir kurulum tarihi veremediler, gelmeden önce 1 saat içinde arayacaklarmış, arkadaşım evden çalıştığı için çok sorun olmadı fakat herkes asker gibi evde beklemek zorunda değil bu sistem saçma geldi ayrıca müşteri temsilcisine lifetime test,panel testini istediğimi gelen yetkili servisini bunu yapabilecek yetkinlikte ve ekipmanla gelmesini istediğimi belirttim, not olarak eklediğini iletti.

Edit: Kargoyu getiren arkadaşlar da 2 tane ortaokul çağında gençmiş, ayrıca kargo teslim edildikten sonra kargo firmasının bana ilettiği takip linkinden de teslim edildi seçeneği check edilmedi üzerinden 10 saat geçmesine rağmen hala onaylanmadı.
 
Son düzenleme:
Adem abi benim televizyonun durumu için ne diyorsun? Firma sorun çıkartır mı? Veya değişim istemeli miyim? İleride sorun çıkartır mı?
 
Bana da kargoyu getiren Arvato Adlı firmaydı. Siparişten sonra, 2 gün içerisinde yani bugün teslim ettiler ben evde değildim arkadaşım aldı siparişi, Ona tembihlemiştim eğer kutuda bir ezik delik görürsen teslim alırken tutanak tuttur diye fakat tutanağı bırakın,imza bile almamışlar tc istemişler sadece. Teslim günü de yağmurlu bir gündü ürünün dışında patlayan balonlu koruma yoktu büyük ihtimalle apartmana girmeden önce yere koydukları için hafif nem oluşmuş kutunun altında ben eve geldiğimde kurumuştu. Çıkartırken bir yere sürttüklerini düşündüğüm kartonda bir iki küçük ezilme var ama servisi beklediğim için net bir hasar var mı bilemiyorum, zaten servisle açacağımız için bir hasar varsa iade isteyeceğim. Kurulum için Müşteri temsilcisine de whatsapp üzerinden ulaştım, yetkili servisi çağırdım. Net bir kurulum tarihi veremediler, gelmeden önce 1 saat içinde arayacaklarmış, arkadaşım evden çalıştığı için çok sorun olmadı fakat herkes asker gibi evde beklemek zorunda değil bu sistem saçma geldi ayrıca müşteri temsilcisine lifetime test,panel testini istediğimi gelen yetkili servisini bunu yapabilecek yetkinlikte ve ekipmanla gelmesini istediğimi belirttim, not olarak eklediğini iletti.

Edit: Kargoyu getiren arkadaşlar da 2 tane ortaokul çağında gençmiş, ayrıca kargo teslim edildikten sonra kargo firmasının bana ilettiği takip linkinden de teslim edildi seçeneği check edilmedi üzerinden 10 saat geçmesine rağmen hala onaylanmadı.
Nerelere düştü bu konular beyaaaa :(
 
Adem abi benim televizyonun durumu için ne diyorsun? Firma sorun çıkartır mı? Veya değişim istemeli miyim? İleride sorun çıkartır mı?
Bu tamamen senin konuya bakış açına göre değişir abi.
Eğer seni rahatsız ediyorsa ve sürekli kafana takılırsa eziyet olur, o zaman iade etmen gerekir.
Benim kişisel fikrimi soruyorsan ben kendi 55KU7500 Samsung televizyonumu da sol alt ve orta bölümünden bulutlu seyrediyorum. Bu tamamen bakış açısı ile ilgili.

Bu bir arıza değil, o sadece homojen sorunu, keyfe keder durumdur, azalmaz çoğalmaz veya bir arızaya neden olmaz.

Televizyon yer değiştirirse, duvara asılma indirme gibi durumlarda oynama yapabilir.

Aslına bakarsanız o tv yi iki kişi olduğu yerden alıp, yüzüstü şöyle bir 10-15 saniye tutup yerine koyup tekrar kontrol etmenizi de isterdim :D
 
Bugün TV teslim edildi, kurulum için servisi aradık, heyecanla bekliyoruz ?. Kutu üzerindeki etiketteki "Assembled in Türkiye " yazısı dikkatimi çekti. TV'nin komple montajı Türkiye 'de mi yapılıyor? Biraz Google'da araştırma yaptım ve Esenyurt'taki Sunny fabrikasında(Atmaca Grup) Samsung TV'lerim üretimi yapildigina dair bilgiler gördüm. Samsung'un Türkiye'de yeni fabrika açma girişimleri olduğu haberlerini de gördüm. Bizim 60BU8000'ler Esenyurt'ta üretiliyor sanırım ?
 
Bugün TV teslim edildi, kurulum için servisi aradık, heyecanla bekliyoruz ?. Kutu üzerindeki etiketteki "Assembled in Türkiye " yazısı dikkatimi çekti. TV'nin komple montajı Türkiye 'de mi yapılıyor? Biraz Google'da araştırma yaptım ve Esenyurt'taki Sunny fabrikasında(Atmaca Grup) Samsung TV'lerim üretimi yapildigina dair bilgiler gördüm. Samsung'un Türkiye'de yeni fabrika açma girişimleri olduğu haberlerini de gördüm. Bizim 60BU8000'ler Esenyurt'ta üretiliyor sanırım ?
LG ler Mehmet Atmaca Elektronikte, Philips ve Samsunglar Atmaca Elektronikte, Blaupunkt ve Profilolar Emek inovatif tesislerinde üretiliyor. Emek İnovatif Sahibi Profilo Telra fabrikalarının eski yöneticilerindendir.
 
Cuma toplantı öncesi inanılmaz yoğunum, yoksa şu konuyu bi kurcalamak isterdim firma ile görüşüp.
Abi şöyle özetleyim. Samsung arvatoyu kargo şirketi olarak görüyor. Arvato ise biz sadece depo hizmeti veriyoruz Samsungun anlaşmalı olduğu kargo firmaları bizden ürünü alıp dağıtıma çıkartıyor diyor. Hangi firma sizden teslim aldı ürünü diye soruyorum onu Samsunga sorun diyorlar. Samsung biz görüntülüyemiyoruz diyor. Kargoyu dağıtıma çıkaran biz arvato dağıtımı yapıyoruz diyor. Eve gelmeden 10 dakika önce arayıp geliyoruz diyorlar. Ee ben işteyim keşke şu saat aralığında kargonuz gelecek diye bir bilgi verseydiniz evde nöbet mı tutacağız diyorum. Yarın da dağıtıma çıkar olmazsa haftasonuna kalır diyorlar. Ürün aracın arkasında ordan oraya sürükleniyor sonra ezik büzük kırık çatlak yamuk ne olacaksa artık. Teslim alırken çok detaylı inceleyeceğim kargoyu. Alabilirsek tabi.
 
kargoyu teslim alırken özellikle ön ve arka yüzüne dikkat et. delik yırtık falan varsa iade edersin o riske değmez ama eğer yanlarda yırtık varsa gerek yok bence çünkü köpükle korunuyor. ışık sızmasını siyah ekran görürsün keza bulutlanmayı da. lifetime testini servisler yapabiliyor özel menüleri var onların.
olu piksel, isik sizmasi vs gormem durumunda ne yapmam gerekiyor?
 
Abi şöyle özetleyim. Samsung arvatoyu kargo şirketi olarak görüyor. Arvato ise biz sadece depo hizmeti veriyoruz Samsungun anlaşmalı olduğu kargo firmaları bizden ürünü alıp dağıtıma çıkartıyor diyor. Hangi firma sizden teslim aldı ürünü diye soruyorum onu Samsunga sorun diyorlar. Samsung biz görüntülüyemiyoruz diyor. Kargoyu dağıtıma çıkaran biz arvato dağıtımı yapıyoruz diyor. Eve gelmeden 10 dakika önce arayıp geliyoruz diyorlar. Ee ben işteyim keşke şu saat aralığında kargonuz gelecek diye bir bilgi verseydiniz evde nöbet mı tutacağız diyorum. Yarın da dağıtıma çıkar olmazsa haftasonuna kalır diyorlar. Ürün aracın arkasında ordan oraya sürükleniyor sonra ezik büzük kırık çatlak yamuk ne olacaksa artık. Teslim alırken çok detaylı inceleyeceğim kargoyu. Alabilirsek tabi.
Alakasız gibi görünen örnekler verebiliyorum bazen fakat arka planda çok bağlantılı örnekler bunlar.
Mesela bu konular açıldığında her zaman diyorum ki ''Yerden yere vurduğumuz Vestel markasının 15 seneye yakın zamandır kullandığı SAP CRM altyapısı, o yazılımın arkasında duran canavar gibi bir yazılım ekibi sayesinde Ne? Nerede? Ne zaman? Nasıl? Neden? Kim? sorularının karesi kadar sorunun bile cevabını bulabileceğiniz bir sistem ile çalışıyor bu adamlar. Ben Samsung'un İzmirdeki Bölge müdürlüklerine gittim. Adamların kocaaaaa bir bölgeyi yönettikleri altı üstü apartman dairesi ebatlarındaki alanı Vestel Müşteri Hizmetleri Genel müdürlüğü sadece personelin stres atma alanı olarak kullanıyor abi kimse darılmasın eğri oturup doğru konuşalım. Bu bir kriter değil diye düşünmeyin lütfen.

Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğünde hizmet veren VMH personellerinin kahve molaları esnasında stres atmaları için hazırlanan alanda masaj koltukları, tilt, masa tenisi, satranç, tavla vs ne isterseniz var olmakla birlikte Psokolojik destek için uzman personel de bulunuyor. Bu neden önemli? Kime nasıl bir hizmet verdiğinizin ve o hizmetin başarı oranı için önemli?

Şimdi bir tarafa bakıyorsunuz VMH bir ürünün fabrikadan ne zaman kime teslime dildiğini, teslim edilen birimin takip sisteminde nerede göründüğüne varana kadar her bilgiye erişebiliyorsa Samsung efendi nasıl oluyor da bu bilgiye erişemiyor? Nasıl oluyor da bir belirsizlik içerisinde işler yürütülebiliyor?

Vestel markasının yanlışları için nasıl eleştiriyorsak Samsung makraısnı da bu konud ayerden yere vurmaya hakkımız var.

Hatta fırsat bulalım mutlaka ve bu konuyu bence sosyal mecrada ifşa edelim. Sizin süreci olduğu gibi sosyal mecraya dökelim insanlar Sasmung markasını satın alırken bunları da bilsinler.
 
Alakasız gibi görünen örnekler verebiliyorum bazen fakat arka planda çok bağlantılı örnekler bunlar.
Mesela bu konular açıldığında her zaman diyorum ki ''Yerden yere vurduğumuz Vestel markasının 15 seneye yakın zamandır kullandığı SAP CRM altyapısı, o yazılımın arkasında duran canavar gibi bir yazılım ekibi sayesinde Ne? Nerede? Ne zaman? Nasıl? Neden? Kim? sorularının karesi kadar sorunun bile cevabını bulabileceğiniz bir sistem ile çalışıyor bu adamlar. Ben Samsung'un İzmirdeki Bölge müdürlüklerine gittim. Adamların kocaaaaa bir bölgeyi yönettikleri altı üstü apartman dairesi ebatlarındaki alanı Vestel Müşteri Hizmetleri Genel müdürlüğü sadece personelin stres atma alanı olarak kullanıyor abi kimse darılmasın eğri oturup doğru konuşalım. Bu bir kriter değil diye düşünmeyin lütfen.

Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğünde hizmet veren VMH personellerinin kahve molaları esnasında stres atmaları için hazırlanan alanda masaj koltukları, tilt, masa tenisi, satranç, tavla vs ne isterseniz var olmakla birlikte Psokolojik destek için uzman personel de bulunuyor. Bu neden önemli? Kime nasıl bir hizmet verdiğinizin ve o hizmetin başarı oranı için önemli?

Şimdi bir tarafa bakıyorsunuz VMH bir ürünün fabrikadan ne zaman kime teslime dildiğini, teslim edilen birimin takip sisteminde nerede göründüğüne varana kadar her bilgiye erişebiliyorsa Samsung efendi nasıl oluyor da bu bilgiye erişemiyor? Nasıl oluyor da bir belirsizlik içerisinde işler yürütülebiliyor?

Vestel markasının yanlışları için nasıl eleştiriyorsak Samsung makraısnı da bu konud ayerden yere vurmaya hakkımız var.

Hatta fırsat bulalım mutlaka ve bu konuyu bence sosyal mecrada ifşa edelim. Sizin süreci olduğu gibi sosyal mecraya dökelim insanlar Sasmung markasını satın alırken bunları da bilsinler.
Abi çok zor değil düzgün bir takip sistemi kurmak. Getirden örnek vereyim mesela. Kurye adrese yaklaştığında konum verisini kullanıp sana bildirim yolluyor kurye yaklaştı diye. Bazı kargo şirketleri de dağıtıma gidilecek tüm adres verilerini alıp en iyi güzergahta sıraya sokup kargo görevlisinin dağıtımını kolaylaştıyor. Ayrıca müşteriye de şu saat aralığında kargonuz gelmesi bekleniyor diye bilgi veriyor. Çok mu zor anlamıyorum. Bilgi yüzyılındayız neyi yapamıyoruz nerde yanlış yapıyoruz. Bu adamlar bunları geçtim kargo kimde nerde bilmiyor yazık.
 
Abi çok zor değil düzgün bir takip sistemi kurmak. Getirden örnek vereyim mesela. Kurye adrese yaklaştığında konum verisini kullanıp sana bildirim yolluyor kurye yaklaştı diye. Bazı kargo şirketleri de dağıtıma gidilecek tüm adres verilerini alıp en iyi güzergahta sıraya sokup kargo görevlisinin dağıtımını kolaylaştıyor. Ayrıca müşteriye de şu saat aralığında kargonuz gelmesi bekleniyor diye bilgi veriyor. Çok mu zor anlamıyorum. Bilgi yüzyılındayız neyi yapamıyoruz nerde yanlış yapıyoruz. Bu adamlar bunları geçtim kargo kimde nerde bilmiyor yazık.
Zor değil, sadece gereksiz yatırım olarak görülüyor zira o mala senin ihtiyacın var, PAŞA PAŞA BEKLEYECEKSİN görüşü hakim bu tiplerde.
 
Bu tamamen senin konuya bakış açına göre değişir abi.
Eğer seni rahatsız ediyorsa ve sürekli kafana takılırsa eziyet olur, o zaman iade etmen gerekir.
Benim kişisel fikrimi soruyorsan ben kendi 55KU7500 Samsung televizyonumu da sol alt ve orta bölümünden bulutlu seyrediyorum. Bu tamamen bakış açısı ile ilgili.

Bu bir arıza değil, o sadece homojen sorunu, keyfe keder durumdur, azalmaz çoğalmaz veya bir arızaya neden olmaz.

Televizyon yer değiştirirse, duvara asılma indirme gibi durumlarda oynama yapabilir.

Aslına bakarsanız o tv yi iki kişi olduğu yerden alıp, yüzüstü şöyle bir 10-15 saniye tutup yerine koyup tekrar kontrol etmenizi de isterdim :D
Yarın eve gittiğimde bunu eşimle deneyeceğim bakalım. Ayrıca konu altında tv'nin ölçülerini de alıp paylaşacağım. Ayakların arası ne akdar vs gibi.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri