Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Teknik Soru Samsung parça değişimi mi?Yada komple değişim mi?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan MaDLoCK
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

MaDLoCK

Meraklı
Yeni Üye
Katılım
17 Eki 2023
Mesajlar
84
Marka Model Bilgisi
Samsung WW11BB944DGBAH Çamaşır Makinesi
Merhaba arkadaşlar Hepsiburada üzerinden aldığım
Samsung WW11BB944DGBAH çamaşır makinesi görsellerden de görüldüğü gibi hasarlı geldi kuruluma gelen servis parça değişimi yapabiliriz yada komple ürün değişimi de yapabiliriz dediler bende komple ürün değişimi talep ettim bunlar geçen hafta oldu bugünde Samsung müşteri hizmetlerinden aradılar değişim talebimin onaylandığını söylediler ve 2 teklifte bulundular 1. Teklifleri ilk talebimdeki gibi komple ürün değişimi. 2. Teklifleri kusurlu yerlerin değişimi ve buna ek 6100 TL ücret iadesi. Şimdi burda kafam karıştı sizce doğru seçenek hangisi? Saat 12 de tekrar arıyacaklar.
 

Ekli dosyalar

  • 20240122_103141.jpg
    20240122_103141.jpg
    50.4 KB · Görüntüleme: 35
  • 20240122_103146.jpg
    20240122_103146.jpg
    51.5 KB · Görüntüleme: 36
  • 20240122_103222.jpg
    20240122_103222.jpg
    27.5 KB · Görüntüleme: 34
  • 20240122_103235.jpg
    20240122_103235.jpg
    30.9 KB · Görüntüleme: 35
Aynen öyle. Şikayetvar'a yazdım ordanda sonuç alamazsam THH'ne şikayet edicem.
Boşuna vakit kaybı. Samsung Türkiye desteği ile hiç bir sorunun çözülebileceğine inanmıyorum. Telefon da etsen, WhatsApp'tan da ulaşsan, ŞikayetVar'a da yazsan, hatta CEO ofisine ulaş bağlantısını da kullansan soruna aynı ekip cevap veriyor, seni oyalıyor ve sorunu çözmüyor. 7. ay bitmek üzere hakem heyetini bekliyorum.
konunun özetini aşağıdaki ŞikayetVar bağlantısında görebilirsin:
 
Boşuna vakit kaybı. Samsung Türkiye desteği ile hiç bir sorunun çözülebileceğine inanmıyorum. Telefon da etsen, WhatsApp'tan da ulaşsan, ŞikayetVar'a da yazsan, hatta CEO ofisine ulaş bağlantısını da kullansan soruna aynı ekip cevap veriyor, seni oyalıyor ve sorunu çözmüyor. 7. ay bitmek üzere hakem heyetini bekliyorum.
konunun özetini aşağıdaki ŞikayetVar bağlantısında görebilirsin:
Zaten gidişat onu gösteriyor. Şunu anlamıyorum bu firmalar ve servisleri hepmi böyleydi yoksa son bir kaç yıldırmı böyle kendi ürünlerine sahip çıkamıyorlar satarken iyi ek garanti yaptırırkende iyi ama bir sorun olduğunda binbir takla atıyorlar sorunun kullanıcı hatası olduğuna yada normal olduğuna ikna etmek için.
 
Son gelişmeleri paylaşmak istedim

@Adem Helvacı @Murat ALA

Pazartesi günü servis aradı pamuklu programının 11 kg lık kapasitesi olduğunu ve az çamaşır attığım için bu sorunu yaşadığımı daha düşük bir programda test etmemi istediler bende havlu programı olduğunu onun 4 kg lık kapasitesinin olduğunu ve bu programda tekrar test yapacağımı söyledim kendileride onayladı aynı sorun olursa video çekip bize iletin dendi sonrasında 1 adet bornoz, 3 adet havlu ile havlu programında testi yaptım yine aynı sorun oldu ve videoyu servise whatsapp üzerinden ilettim sonrasını görselden okuyabilirsiniz resmen dalga geçiyorlar THH şikayetimi yaptım.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20240328_084141_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20240328_084141_WhatsApp.jpg
    49.5 KB · Görüntüleme: 10
Son gelişmeleri paylaşmak istedim

@Adem Helvacı @Murat ALA

Pazartesi günü servis aradı pamuklu programının 11 kg lık kapasitesi olduğunu ve az çamaşır attığım için bu sorunu yaşadığımı daha düşük bir programda test etmemi istediler bende havlu programı olduğunu onun 4 kg lık kapasitesinin olduğunu ve bu programda tekrar test yapacağımı söyledim kendileride onayladı aynı sorun olursa video çekip bize iletin dendi sonrasında 1 adet bornoz, 3 adet havlu ile havlu programında testi yaptım yine aynı sorun oldu ve videoyu servise whatsapp üzerinden ilettim sonrasını görselden okuyabilirsiniz resmen dalga geçiyorlar THH şikayetimi yaptım.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
Tamam THH kararı çıkana kadar kullanmaya devam edin siz. Karar lehinize çıkarsa mecbur değişecekler.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri