Merhaba, Samsung Q80C televizyon modelini sıfır olarak satın aldıktan sonra kurulum sürecinde ekranda ölü pixel, gölgelenme problemleri sebebiyle değişim talebinde bulundum. Sürecin yavaş ilerlemesinden dolayı konuyla ilgili bilgi istediğimde, değişim talebimin onaylandığını, üst model olan QN85D için stok beklediklerini ve tedarik sürenin belirsiz olduğunu belirttiler. Bende kendilerine stoklarında yer alan modellerle ilgili tarafıma bilgi verilmesini ve süresi belli olmayan tedarik süreçlerinden dolayı tarafımın bekletilerek mağdur edilmemesi bilgisini aktardım. Sürecin devamında karşı tarafın oyalama yöntemlerine devam etmesi halinde Güney Kore genel merkezi dahil çoğu yere şikayet yazısı hazırlıyorum. Sizin de sürece katkı sağlayacak düşünceleriniz varsa tavsiyelerinizi öğrenmek isterim.