Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Diğer Sorular Samsung WindFree PM1.0 *Midea Alındı *

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

feciOne

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
11 May 2023
Mesajlar
8
Merhaba, aslında bazı araştırmalar yaptım. @Adem Helvacı Abiye çok daha fazla güvendiğim için düşündüğüm bu model hakkında fikirlerinizi merak etmekteyim. Tüm serinin modelleri https://shop.samsung.com/tr/windfree-tm-elite-pm-1-0-duvar-tipi-split-klima-3/?integration_kapasite_kapasitesogutmabtusaat=22179 Btu/sa

İkinci sorum daha genel olacak. İstanbul dayım ve 120 metrekare kadar bir evimiz var. Salona yerleştirdiğim bir klima ile evin genelindeki sıcaklığı rahatlatabilir miyim? Salon 30m^2 filan aslına bakarsanız yani 24000 btu 2 kat fazla gelebilir ama yeri geldiğinde bu amaca hizmet edebilir mi? Ayrıca ileriyi de düşünerek (daha büyük bir eve geçersek yani salon büyürse) 24000BTU olmasından yanayım ama sadece şu anki 30m^2 salonda kullanacağım desem, kapasite dışında daha çok elektrik de harcar mı?

Midea lara da baktım ama bu fiyata 18000BTU ancak alınabiliyor. Şimdiden teşekkürler...
 

Diğer Sorular Samsung WindFree PM1.0 *Midea Alındı *

Midea'nın 19 Mayıs kampanyasında All Easy Pro 18K BTU olan modelde %27 indirim vardı ve az önce onu aldım. Samsung klimayı önermediğini forum içeriklerinden yakaladıktan sonra buna direkt kanaat getirdim de diyebilirim. Bunun için teşekkürler.

Yalnız, geçen ay yeni bir uygulama başlamış 8 yıla kadar garantiyi uzatabiliyormuşuz. Bununla ilgili bir bilgiyi sizden de duymamıştım 8 yıl garantiyi görünce ve son gün olduğundan direkt almayı tercih ettim. Her yıl servisine (montajdan hemen bir yıl sonra başlayarak) ücret ödeyip bakım yaptırılması şartıyla bunu sunuyorlarmış. Normalde ek garanti ücretli bir olay yani bu kabul edilebilir. Hiç bakım olmadan 7-8 yıl garanti verilmesinden ise bence bu daha mantıklı bir yaklaşım olarak da...
Merhaba, aslında bazı araştırmalar yaptım. @Adem Helvacı Abiye çok daha fazla güvendiğim için düşündüğüm bu model hakkında fikirlerinizi merak etmekteyim. Tüm serinin modelleri https://shop.samsung.com/tr/windfree-tm-elite-pm-1-0-duvar-tipi-split-klima-3/?integration_kapasite_kapasitesogutmabtusaat=22179 Btu/sa

İkinci sorum daha genel olacak. İstanbul dayım ve 120 metrekare kadar bir evimiz var. Salona yerleştirdiğim bir klima ile evin genelindeki sıcaklığı rahatlatabilir miyim? Salon 30m^2 filan aslına bakarsanız yani 24000 btu 2 kat fazla gelebilir ama yeri geldiğinde bu amaca hizmet edebilir mi? Ayrıca ileriyi de düşünerek (daha büyük bir eve geçersek yani salon büyürse) 24000BTU olmasından yanayım ama sadece şu anki 30m^2 salonda kullanacağım desem, kapasite dışında daha çok elektrik de harcar mı?

Midea lara da baktım ama bu fiyata 18000BTU ancak alınabiliyor. Şimdiden teşekkürler...
Günaydın;

Tek noktadan genel iklimlendirme yapılmak istenen durular soğutmada belli oranda başarılı olur ancak öncelikle mutlak aizaolasyon zaafiyeti değerlendirilmeli ve ayrıca hava sirkülasyonu sağlanmalıdır.

Yani salondaki havanın diğer noktalara transfer edilmesi gerekir (Vanrilatö vs ile)

Bu durum esinti etkisi ile ev içerisinde başarılı olur ancak belli koşullara bağlıdır.

Bunun yerine tek noktadan 24 lük klima ile havayı diğer alanlara transfer etmeye çalışmak yerine salona 12, arka tarafta uygun görülen alternatif bir noktaya da 12 lik klima ile çift noktadan genel alan etki altına alınmaya çalışılmalıdır.

Sizin özelinizde ise 120m2 genel olarak bu konuda başarılı olabileceğiniz bir ortam değil. Bu nedenle yaşam alanı oluşturup, kullanılmayan kısımların kapılarını kapatıp m2 daraltması yapmalısınız.
 
Peki @Adem Helvacı Abi, düşündüğüm bu modellerle ilgili bir yorumun olur mu? Belki de tanıdığın servisten arkadaşlara sormuş, dönüş bekliyor olabilirsin ama ilk sorumu tekrar hatırlatmak istedim. Forumda Samsung diye aratınca sadece TV çıkıyor. Kendi sitesinde taktıran bir kaç kişi servisinden dert yanmış ama yaz dönemine denk gelmiş olabilir diye hesapladım.

24lük ve 12 lik 30m^2 bir odada kullanılacak olsa elektrik harcamasında 24 lük olan daha çok yakar mı? Harcanan elektrik BTU ya bağlı değil diye düşünüyorum. Sadece daha hızlı soğutacağını düşündürüyor bana ama ilerde aklıma gelmeyen bir detaydan kaynaklı sorun çıksın da istemem. Dediğim gibi ilerde bu klimayı taşırsam, daha ferah bir salonumuz olduğunda tekrar masraf yapmak istemiyorum.
 
Midea'nın 19 Mayıs kampanyasında All Easy Pro 18K BTU olan modelde %27 indirim vardı ve az önce onu aldım. Samsung klimayı önermediğini forum içeriklerinden yakaladıktan sonra buna direkt kanaat getirdim de diyebilirim. Bunun için teşekkürler.

Yalnız, geçen ay yeni bir uygulama başlamış 8 yıla kadar garantiyi uzatabiliyormuşuz. Bununla ilgili bir bilgiyi sizden de duymamıştım 8 yıl garantiyi görünce ve son gün olduğundan direkt almayı tercih ettim. Her yıl servisine (montajdan hemen bir yıl sonra başlayarak) ücret ödeyip bakım yaptırılması şartıyla bunu sunuyorlarmış. Normalde ek garanti ücretli bir olay yani bu kabul edilebilir. Hiç bakım olmadan 7-8 yıl garanti verilmesinden ise bence bu daha mantıklı bir yaklaşım olarak da düşünülebilir. Bence bunlarda çok sıkıntı yok. Sıkıntı olarak gördüğüm tek şey bakım ücretlerinin servis insafına bırakılması. Bunu Whatsapp ten onlara da ilettim ama üst düzeyden girerek bunu ancak sizler çözebilirsiniz gibi geliyor. Buna el atmanızı rica ediyorum: @Adem Helvacı ve @İlteriş Yılmaz

Bu konuyu Mideaya bağlamayı başardığımıza göre; iyi akşamlar...
 
Çözüm
Midea'nın 19 Mayıs kampanyasında All Easy Pro 18K BTU olan modelde %27 indirim vardı ve az önce onu aldım. Samsung klimayı önermediğini forum içeriklerinden yakaladıktan sonra buna direkt kanaat getirdim de diyebilirim. Bunun için teşekkürler.

Yalnız, geçen ay yeni bir uygulama başlamış 8 yıla kadar garantiyi uzatabiliyormuşuz. Bununla ilgili bir bilgiyi sizden de duymamıştım 8 yıl garantiyi görünce ve son gün olduğundan direkt almayı tercih ettim. Her yıl servisine (montajdan hemen bir yıl sonra başlayarak) ücret ödeyip bakım yaptırılması şartıyla bunu sunuyorlarmış. Normalde ek garanti ücretli bir olay yani bu kabul edilebilir. Hiç bakım olmadan 7-8 yıl garanti verilmesinden ise bence bu daha mantıklı bir yaklaşım olarak da düşünülebilir. Bence bunlarda çok sıkıntı yok. Sıkıntı olarak gördüğüm tek şey bakım ücretlerinin servis insafına bırakılması. Bunu Whatsapp ten onlara da ilettim ama üst düzeyden girerek bunu ancak sizler çözebilirsiniz gibi geliyor. Buna el atmanızı rica ediyorum: @Adem Helvacı ve @İlteriş Yılmaz

Bu konuyu Mideaya bağlamayı başardığımıza göre; iyi akşamlar...
Klimanızı güzel günlerde kullanmanızı dilerim.

Midea klimaların garanti sürelernin tanımlaması model bazında değişkilik gösteriyor. Bunu şu şekilde açıklayabiliriz.

Xtreme save ve CB1 model ürünlerde 6 Yıl
All Easy pro, Breezeless ve Gaia model ürünlerde 8 Yıl
Ticari ve Multi seri ürünlerde 2 yıl

Bakım ücretleri konusunda ise firmanın yayınladığı bir tavsiye edilen fiyat listesi mevcut. Yapılacak işlem ve sunulacak hizmetteki değişiklikler anlamında fiyatlarda özel anlaşmalara göre değişiklik olabilecekse de firma bunu belli oranda kontrol altında tutmaya gayret ediyor.

Bununla birlikte ricamız üzere bu açıklamaları ve listelerini Web sitelerine eklemek üzere de çalışma başlatacakları bilgisini az önce edindim :ok

Merak edenler aynı zamanda firmanın kendisinden de destek alabilriler :ok

 
Az önce kurulumla ilgili ön hazırlık aşaması için servis ile konuştum. Bana kutudan konsol çıkmadığı iletildi. 500 küsür TL ücreti varmış. Kutudan duvar montaj aparatı çıkmaması ne kadar mantıklı @Adem Helvacı Abi? Gerçekten böyle mi süreç hiç bunlardan da bahsetmemiştiniz, ondan emin olmak istiyorum.
 
Az önce kurulumla ilgili ön hazırlık aşaması için servis ile konuştum. Bana kutudan konsol çıkmadığı iletildi. 500 küsür TL ücreti varmış. Kutudan duvar montaj aparatı çıkmaması ne kadar mantıklı @Adem Helvacı Abi? Gerçekten böyle mi süreç hiç bunlardan da bahsetmemiştiniz, ondan emin olmak istiyorum.
Kutudan bakır boru da çıkmıyor, o zaman onun da parasını istesinler. :cautious:

Satın aldığınızda sadece iç ve dış ünite gelir size. Montaj kiti servisin yanında gelir. Boru, konsol, takoz, izolasyon, elektrik kablosu, drenaj borusu vs vs

Hatta FG Europe bu konuda benim ricam üzerine TARAFLARIN YÜKÜMLÜLÜKLERİ adı çalışmasında bu konuyu açıkça ifade etmiştir.

1684843637850.png
 
Kutudan bakır boru da çıkmıyor, o zaman onun da parasını istesinler. :cautious:

Satın aldığınızda sadece iç ve dış ünite gelir size. Montaj kiti servisin yanında gelir. Boru, konsol, takoz, izolasyon, elektrik kablosu, drenaj borusu vs vs

Hatta FG Europe bu konuda benim ricam üzerine TARAFLARIN YÜKÜMLÜLÜKLERİ adı çalışmasında bu konuyu açıkça ifade etmiştir.

Ekli dosyayı görüntüle 4327
Tekrardan merhaba @Adem Helvacı Abi,

Whatsapp ten yazışıyorduk benden önce davranmışsın. Erinç Bey (pazarlama yöneticisi) direkt kendi bakıyormuş. Bir yanlış anlaşılma olduğu ve servisin bilgilendirildiği iletildi. Teşekkürler...
 
Tekrardan merhaba @Adem Helvacı Abi,

Whatsapp ten yazışıyorduk benden önce davranmışsın. Erinç Bey (pazarlama yöneticisi) direkt kendi bakıyormuş. Bir yanlış anlaşılma olduğu ve servisin bilgilendirildiği iletildi. Teşekkürler...
Valla hiç kusura bakılmasın, o yanlış anlaşılmalar(!) bence şans denemeler gibi de algılanabilir bizim tarafımızdan.
Yahu bu adamlar bu firmanın yetkili bayi ve veya servisleri ise kendi iç kurallarını veya prosedürlerini nasıl bilmezler?
Vatandaş merak edip hakkını aramasa sormasa o SEHVEN(!) tahsil edilen para tüketicinin hakkından alınmış olmıuyor mu sonuçta?
 
Valla hiç kusura bakılmasın, o yanlış anlaşılmalar(!) bence şans denemeler gibi de algılanabilir bizim tarafımızdan.
Yahu bu adamlar bu firmanın yetkili bayi ve veya servisleri ise kendi iç kurallarını veya prosedürlerini nasıl bilmezler?
Vatandaş merak edip hakkını aramasa sormasa o SEHVEN(!) tahsil edilen para tüketicinin hakkından alınmış olmıuyor mu sonuçta?
Abi daha ciddi bir sıkıntı var. Erinç Bey direkt beni aradı. Alırken de korktuğum konu başıma geldi. Kampanya dahilinde %27 indirim (diğerleri %19) bir tek bu üründe vardı. Ben stoklar fazladır ya da eskiden ek bir indirim olup bu ona ektir diye düşünmüştüm. Bende malum BTU mümkün olduğunca büyük olsun mantığıyla 18K olanı tercih ettim. Meğer sistem hatasından kaynaklı %27 indirimle almışım.

Siparişimin iptal edileceğini iletti bana ve durumu aktardı. Dedim firma olarak bunun arkasında durmanız gerekmez miydi? Uğraştım ama yapamıyorum diyor. Bayide de stok yokmuş ve temini yapılamıyormuş. Burada da ülkede olmayan stoktan nasıl 19 tane ayrıldığını da sormadım. Sonrasında bazı konularda yardımcı olurum filan diyerek konuya devam etti ama ben müşteri olarak bunu kabul etmeyi çok mantıklı bulmuyorum. Sonuçta bu teknik hata firmayı bağlar, zamanında HP ya da Dell fare fiyatına laptop sattı ve bu ürünler kargolanmıştı. Bu konuda adamları üzersem de ilerde bana takık olabilecekleriyle ilgili bir kanı da oluştu ya da kendisine bu meblağ yansıtılabilir, işinden olabilir gibi de düşünmüyor değilim. Sence ne yapmam lazım aradaki farkı ödersem bir şey yapabileceklerini söylüyor yoksa dediğim gibi iptal edilecek ya da etmiştir.
 
Abi daha ciddi bir sıkıntı var. Erinç Bey direkt beni aradı. Alırken de korktuğum konu başıma geldi. Kampanya dahilinde %27 indirim (diğerleri %19) bir tek bu üründe vardı. Ben stoklar fazladır ya da eskiden ek bir indirim olup bu ona ektir diye düşünmüştüm. Bende malum BTU mümkün olduğunca büyük olsun mantığıyla 18K olanı tercih ettim. Meğer sistem hatasından kaynaklı %27 indirimle almışım.

Siparişimin iptal edileceğini iletti bana ve durumu aktardı. Dedim firma olarak bunun arkasında durmanız gerekmez miydi? Uğraştım ama yapamıyorum diyor. Bayide de stok yokmuş ve temini yapılamıyormuş. Burada da ülkede olmayan stoktan nasıl 19 tane ayrıldığını da sormadım. Sonrasında bazı konularda yardımcı olurum filan diyerek konuya devam etti ama ben müşteri olarak bunu kabul etmeyi çok mantıklı bulmuyorum. Sonuçta bu teknik hata firmayı bağlar, zamanında HP ya da Dell fare fiyatına laptop sattı ve bu ürünler kargolanmıştı. Bu konuda adamları üzersem de ilerde bana takık olabilecekleriyle ilgili bir kanı da oluştu ya da kendisine bu meblağ yansıtılabilir, işinden olabilir gibi de düşünmüyor değilim. Sence ne yapmam lazım aradaki farkı ödersem bir şey yapabileceklerini söylüyor yoksa dediğim gibi iptal edilecek ya da etmiştir.
Bunu yaparlarsa kendileri kaybeder. Tüketici güveni kolay elde edilebilen bir durum değil, Öncelikle sistemin hatasını SİSTEM diye bir isim uydurup onun üstüne yıkmamak ve o hatayı kim yaptıysa aradaki farkı ona ödetmek lazım.

İşlerini yapmayan veya eksik yapanların ceremesini neden vatandaş çeksin? Aynı anda %25 indirimli diğer ürünü almayıp Midea tercih ettiniz, eee diğer ürünün de indirimi bitti ne olacak şimdi?

Yanlış ürüne %27 indirimi tanımlayan kimse aradaki farkı o ödesin siz değil.

Etiket yönetmeliğini iyi okumaları lazım. Siz eğer indirimli satın aldığınızı ispatlayabiiyorsanız konu bitmiştir, Hukuki hakkınız mevcuttur.
 
Bunu yaparlarsa kendileri kaybeder. Tüketici güveni kolay elde edilebilen bir durum değil, Öncelikle sistemin hatasını SİSTEM diye bir isim uydurup onun üstüne yıkmamak ve o hatayı kim yaptıysa aradaki farkı ona ödetmek lazım.

İşlerini yapmayan veya eksik yapanların ceremesini neden vatandaş çeksin? Aynı anda %25 indirimli diğer ürünü almayıp Midea tercih ettiniz, eee diğer ürünün de indirimi bitti ne olacak şimdi?

Yanlış ürüne %27 indirimi tanımlayan kimse aradaki farkı o ödesin siz değil.

Etiket yönetmeliğini iyi okumaları lazım. Siz eğer indirimli satın aldığınızı ispatlayabiiyorsanız konu bitmiştir, Hukuki hakkınız mevcuttur.
Bir bayide stok bulup ayarlamış. Siparişi iptal ettiler evet ama aynı fiyattan o şekilde yardımcı olacaklar. Bakalım süreç nasıl ilerleyecek, göreceğiz. Bu yeni bayi de 4 metreden fazla bakır boru gerekirse metresi 400TL dedi. Sanırım uygundur.
 
Bir bayide stok bulup ayarlamış. Siparişi iptal ettiler evet ama aynı fiyattan o şekilde yardımcı olacaklar. Bakalım süreç nasıl ilerleyecek, göreceğiz. Bu yeni bayi de 4 metreden fazla bakır boru gerekirse metresi 400TL dedi. Sanırım uygundur.
FG Europe Yönetimine yakışan da bu olurdu zaten.

Evet o konuda sorun yok. 4 Metreden sonrası ücretli zaten.
 
Bir bayide stok bulup ayarlamış. Siparişi iptal ettiler evet ama aynı fiyattan o şekilde yardımcı olacaklar. Bakalım süreç nasıl ilerleyecek, göreceğiz. Bu yeni bayi de 4 metreden fazla bakır boru gerekirse metresi 400TL dedi. Sanırım uygundur.
Biz linkedinde özel olarakta konuştuk, tüm sorunları giderdik, karşılıklı anlayışla negatif bir durum güzel sonuçlara sebep verdi. Sadece nadiren yaşabilcek durumların tümü kendisinde yaşandı. Bizde hem sorunu çözdük hem de eksik yanlış bilgileri giderdik.

Mesajın buradan sonrası kişiseldir;

Adem abinin tarafsızlığına laf eden olursa gelsin bu mesajları okusun, ilk hatamda benim dahi canıma okumuş bulunuyor. Ayrıca benzer sektörlerde yer aldığım güzel bir insanı daha tanımama vesile oldu bu durum. Herkese sevgiler
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri