merhabalar Samsung klima aldık iki tane. Evimiz dubleks en üst kat. Dış üniteler çatıya yapılacaktı. Üst katta yatak odasına takılan klimanın dış ünitesi çatıya kuruldu ancak alt katta salona takılan klimanın dış ünitesi takıldığında tesisatta kaçak var dediler, yani tesisatın komple değişmesi gerekiyor dediler o da çok masraflıymış. klimanın dış ünitesini çatıya değil, dubleks evimizin üst katındaki balkona koyacağız. Bu arada her bir ünitenin 5 mt bakır borusu varmış, kalan boruları almışlar. Şimdi dış üniteyi dış balkona koymaları için tekrar servis kaydı açtık, sonuçta şuan klima çalışmıyor balkona yerleştirecekleri için ek ücret isteyecekler mi? Bakır boru ekstra gerekebilir onun ücreti alınır ama tekrar işçilik ücreti alınır mı? Ve klimaları takmak için tesisatı için duvarı delmek için birini önerdiler o kişiye 5 bin verdik deldi, deldikten sonra sıva fln yapmadı.Babam deliği kapattı sıvaladı sonra klimacılar geldi yok bu açılan olmamış dedi tekrar deldiler, o deldikleri yer halla açık( fotoğraflara ekledim). Bu konuları bilmediğim için ne derece mağdurum bunu da bilmiyorum? Ne yapılması gerekiyor? Lütfen yardımcı olun. Izmir/Menemen Ulukent yetkili servisi kim bilmiyorum ama çok kötü çalıştılar. Klimayı resmen yere 1 my yükseğe taktılar bizim söylememizle yukarıya taktılar .