Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Tüketici Hakları Samsung yetkili Servisi

Lubimiy

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
28 Tem 2025
Mesajlar
12
merhabalar Samsung klima aldık iki tane. Evimiz dubleks en üst kat. Dış üniteler çatıya yapılacaktı. Üst katta yatak odasına takılan klimanın dış ünitesi çatıya kuruldu ancak alt katta salona takılan klimanın dış ünitesi takıldığında tesisatta kaçak var dediler, yani tesisatın komple değişmesi gerekiyor dediler o da çok masraflıymış. klimanın dış ünitesini çatıya değil, dubleks evimizin üst katındaki balkona koyacağız. Bu arada her bir ünitenin 5 mt bakır borusu varmış, kalan boruları almışlar. Şimdi dış üniteyi dış balkona koymaları için tekrar servis kaydı açtık, sonuçta şuan klima çalışmıyor balkona yerleştirecekleri için ek ücret isteyecekler mi? Bakır boru ekstra gerekebilir onun ücreti alınır ama tekrar işçilik ücreti alınır mı? Ve klimaları takmak için tesisatı için duvarı delmek için birini önerdiler o kişiye 5 bin verdik deldi, deldikten sonra sıva fln yapmadı.Babam deliği kapattı sıvaladı sonra klimacılar geldi yok bu açılan olmamış dedi tekrar deldiler, o deldikleri yer halla açık( fotoğraflara ekledim). Bu konuları bilmediğim için ne derece mağdurum bunu da bilmiyorum? Ne yapılması gerekiyor? Lütfen yardımcı olun. Izmir/Menemen Ulukent yetkili servisi kim bilmiyorum ama çok kötü çalıştılar. Klimayı resmen yere 1 my yükseğe taktılar bizim söylememizle yukarıya taktılar .
 

Ekli dosyalar

  • IMG_2425.webp
    IMG_2425.webp
    101.4 KB · Görüntüleme: 295
  • IMG_2424.webp
    IMG_2424.webp
    138.6 KB · Görüntüleme: 120
  • IMG_2423.webp
    IMG_2423.webp
    111.7 KB · Görüntüleme: 125
Merhabalar, geçmiş olsun. Uzun zamandır böyle kötü işçilik görmemiştim. Duvarı kıran ustanın aldığı paranın fazlalığı bir yana, yapılan işçilik de işçilik değil. Fotoğraftan kaynaklı mı emin olamadım ama iç ünite de yamuk montajlanmış gözüküyor. Umarım montaj sonrası, gazı borulara salmadan önce vakum işlemi yapılmıştır. Yapılmadıysa bir kusur da buradan yazabiliriz.

Alt kattaki cihazın montajı tam olarak ne durumda? İç ve dış ünite bir yerlere montajlandıysa ve yer değişikliği için tekrar servis çağıracaksınız ücret istemeleri muhtemel. Cihazın çalışıp çalışmadığına bakacaklarını pek sanmıyorum.

Bence, başınızdan geçen olayları ve yapılan işçilikle ilgili görselleri ilgili markanın müşteri hizmetlerine iletin. Cihazların kurulumunda vakum da yapılmadıysa dış ünitelerinin değişimini veya her iki cihazın da iadesini istediğinizi belirtebilirsiniz.
 
Merhabalar, geçmiş olsun. Uzun zamandır böyle kötü işçilik görmemiştim. Duvarı kıran ustanın aldığı paranın fazlalığı bir yana, yapılan işçilik de işçilik değil. Fotoğraftan kaynaklı mı emin olamadım ama iç ünite de yamuk montajlanmış gözüküyor. Umarım montaj sonrası, gazı borulara salmadan önce vakum işlemi yapılmıştır. Yapılmadıysa bir kusur da buradan yazabiliriz.

Alt kattaki cihazın montajı tam olarak ne durumda? İç ve dış ünite bir yerlere montajlandıysa ve yer değişikliği için tekrar servis çağıracaksınız ücret istemeleri muhtemel. Cihazın çalışıp çalışmadığına bakacaklarını pek sanmıyorum.

Bence, başınızdan geçen olayları ve yapılan işçilikle ilgili görselleri ilgili markanın müşteri hizmetlerine iletin. Cihazların kurulumunda vakum da yapılmadıysa dış ünitelerinin değişimini veya her iki cihazın da iadesini istediğinizi belirtebilirsiniz.
Vakum yapılıp yapılmadığını nasıl öğrenebilirim
 
İki
Merhabalar, geçmiş olsun. Uzun zamandır böyle kötü işçilik görmemiştim. Duvarı kıran ustanın aldığı paranın fazlalığı bir yana, yapılan işçilik de işçilik değil. Fotoğraftan kaynaklı mı emin olamadım ama iç ünite de yamuk montajlanmış gözüküyor. Umarım montaj sonrası, gazı borulara salmadan önce vakum işlemi yapılmıştır. Yapılmadıysa bir kusur da buradan yazabiliriz.

Alt kattaki cihazın montajı tam olarak ne durumda? İç ve dış ünite bir yerlere montajlandıysa ve yer değişikliği için tekrar servis çağıracaksınız ücret istemeleri muhtemel. Cihazın çalışıp çalışmadığına bakacaklarını pek sanmıyorum.

Bence, başınızdan geçen olayları ve yapılan işçilikle ilgili görselleri ilgili markanın müşteri hizmetlerine iletin. Cihazların kurulumunda vakum da yapılmadıysa dış ünitelerinin değişimini veya her iki cihazın da iadesini istediğinizi belirtebilirsiniz.Alt kattaki iç ve dış ünite montajlı ama gaz kaçağı var dediler

merhabalar Samsung klima aldık iki tane. Evimiz dubleks en üst kat. Dış üniteler çatıya yapılacaktı. Üst katta yatak odasına takılan klimanın dış ünitesi çatıya kuruldu ancak alt katta salona takılan klimanın dış ünitesi takıldığında tesisatta kaçak var dediler, yani tesisatın komple değişmesi gerekiyor dediler o da çok masraflıymış. klimanın dış ünitesini çatıya değil, dubleks evimizin üst katındaki balkona koyacağız. Bu arada her bir ünitenin 5 mt bakır borusu varmış, kalan boruları almışlar. Şimdi dış üniteyi dış balkona koymaları için tekrar servis kaydı açtık, sonuçta şuan klima çalışmıyor balkona yerleştirecekleri için ek ücret isteyecekler mi? Bakır boru ekstra gerekebilir onun ücreti alınır ama tekrar işçilik ücreti alınır mı? Ve klimaları takmak için tesisatı için duvarı delmek için birini önerdiler o kişiye 5 bin verdik deldi, deldikten sonra sıva fln yapmadı.Babam deliği kapattı sıvaladı sonra klimacılar geldi yok bu açılan olmamış dedi tekrar deldiler, o deldikleri yer halla açık( fotoğraflara ekledim). Bu konuları bilmediğim için ne derece mağdurum bunu da bilmiyorum? Ne yapılması gerekiyor? Lütfen yardımcı olun. Izmir/Menemen Ulukent yetkili servisi kim bilmiyorum ama çok kötü çalıştılar. Klimayı resmen yere 1 my yükseğe taktılar bizim söylememizle yukarıya taktılar .
 

Ekli dosyalar

  • IMG_2431.webp
    IMG_2431.webp
    45.3 KB · Görüntüleme: 100
  • IMG_2430.webp
    IMG_2430.webp
    47.3 KB · Görüntüleme: 94
Vakum yapılıp yapılmadığını nasıl öğrenebilirim
Aşağıdaki videoda olduğu şekliyle yapılmalı. Vakum pompası, manometre gibi cihazlar olmadan da bu işlemin doğru şekilde yapılması mümkün değildir. Kurulum esnasında böyle bir işlemin yapıldığını görmüş müydünüz?

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
Aşağıdaki videoda olduğu şekliyle yapılmalı. Vakum pompası, manometre gibi cihazlar olmadan da bu işlemin doğru şekilde yapılması mümkün değildir. Kurulum esnasında böyle bir işlemin yapıldığını görmüş müydünüz?

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
Bu işlem yapılmıştı.
 
Bu işlem yapılmıştı.
Bu işlem yapıldıysa tek sıkıntı işçilikle alakalı o zaman. Geriye, yapılan kötü işçiliği bir nebze de olsa toparlayıp cihazları çalışır halde teslim etmeleri kalıyor. Bununla ilgili herhangi bir gelişme oldu mu?
 

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri