Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Ses Çıkaran Mouse İçin Tüketici Hakem Heyetine Gidilebilir mi?

YokediciEfekan

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
25 Mar 2023
Mesajlar
116
İyi forumlar, geçen yıl almış olduğum Logitech M650 L model mouse'ın tekerleği ciddi anlamda ses çıkarmaya başladı.

Mouse'ın tüm internet sitelerindeki başlığında "sessiz" ibaresi geçiyor ve yine özelliklerinde sessizliği vurgulanıyor. Yakın zamanda garantiye göndermeyi düşünüyorum ama olumlu sonuç alabileceğime çok ihtimal vermiyorum.

Böyle bir durumda konuyu tüketici hakem heyetine götürme şansım var mıdır? İşlev kaybı yok fakat özellikle kütüphane ya da gece çalışırken çıkan ses çok rahatsız edici.
@Adem Helvacı
 
İyi forumlar, geçen yıl almış olduğum Logitech M650 L model mouse'ın tekerleği ciddi anlamda ses çıkarmaya başladı.

Mouse'ın tüm internet sitelerindeki başlığında "sessiz" ibaresi geçiyor ve yine özelliklerinde sessizliği vurgulanıyor. Yakın zamanda garantiye göndermeyi düşünüyorum ama olumlu sonuç alabileceğime çok ihtimal vermiyorum.

Böyle bir durumda konuyu tüketici hakem heyetine götürme şansım var mıdır? İşlev kaybı yok fakat özellikle kütüphane ya da gece çalışırken çıkan ses çok rahatsız edici.
@Adem Helvacı
Logitech bu konularda pek sorun çıkarmıyor. Arkadaşımda Logitech F710 kablosuz gamepad vardı. Analog tuşları bozulmuştu. Logitech Destek'le online yazışma gerçekleştirdi adamlar yurt dışından sıfır F710 gönderdiler. Siteyi unuttum ama yabancıydı. Garantisi varsa cihazın deneyin derim.
 
Logitech bu konularda pek sorun çıkarmıyor. Arkadaşımda Logitech F710 kablosuz gamepad vardı. Analog tuşları bozulmuştu. Logitech Destek'le online yazışma gerçekleştirdi adamlar yurt dışından sıfır F710 gönderdiler. Siteyi unuttum ama yabancıydı. Garantisi varsa cihazın deneyin derim.
Söylediğiniz siteyi buldum.

Şu ana kadar garantilik durum yaşamamış olsamda gerek internetten ve gerekte çevremdeki yaşanan sorunlardan dolayı sürünmeye razıydım.

"https://support.logi.com/hc/tr " adresinden canlı sohbete bağlandım. Öncelikle ingilizceye ihtiyacınız yok, canlı sohbet uygulaması otomatik olarak çeviri yapıyor ve gayet başarılı olduğunu söylebilirim.

Temsilci bende sorunun ne olduğunu ve sorunla alakalı videoyu talep etti. Sohbet uygulaması üzerinden 25MB boyuta kadar her dosya gönderilebiliyor. Konuşmanın devamında faturamın mevcut olduğunu ve 2024 Ağustos'a kadar garantisinin devam ettiğini belirttim. Bunun üzerine faturayı da talep etti.

Ardından ad, soyad, numara, adres vs. bilgileri aldı. En son temsilci 3 günlük bir onay süreci olduğu ve onaylanması halinde kargolanacağını belirten otomatik bir mesaj yolladı.

Umarım onaylanır, süreç fazla olumlu geçti şaşırdım. Bunun sebebi olarakta direkt yurt dışı ile bağlantı kurmak olduğunu düşünüyorum.

Onaylansa bile yinede eğerki durumun THH'ye gitmesi durumunda böyle bir şikayetle dava kazanılır mı merak ettim.
Gelişme olursa sonradan bakacaklar için buraya tekrar yazarım.
 
Söylediğiniz siteyi buldum.

Şu ana kadar garantilik durum yaşamamış olsamda gerek internetten ve gerekte çevremdeki yaşanan sorunlardan dolayı sürünmeye razıydım.

"https://support.logi.com/hc/tr " adresinden canlı sohbete bağlandım. Öncelikle ingilizceye ihtiyacınız yok, canlı sohbet uygulaması otomatik olarak çeviri yapıyor ve gayet başarılı olduğunu söylebilirim.

Temsilci bende sorunun ne olduğunu ve sorunla alakalı videoyu talep etti. Sohbet uygulaması üzerinden 25MB boyuta kadar her dosya gönderilebiliyor. Konuşmanın devamında faturamın mevcut olduğunu ve 2024 Ağustos'a kadar garantisinin devam ettiğini belirttim. Bunun üzerine faturayı da talep etti.

Ardından ad, soyad, numara, adres vs. bilgileri aldı. En son temsilci 3 günlük bir onay süreci olduğu ve onaylanması halinde kargolanacağını belirten otomatik bir mesaj yolladı.

Umarım onaylanır, süreç fazla olumlu geçti şaşırdım. Bunun sebebi olarakta direkt yurt dışı ile bağlantı kurmak olduğunu düşünüyorum.

Onaylansa bile yinede eğerki durumun THH'ye gitmesi durumunda böyle bir şikayetle dava kazanılır mı merak ettim.
Gelişme olursa sonradan bakacaklar için buraya tekrar yazarım.
Bence olumlu olma ihtimali yüksek. Bende Webcam'i mi değiştireyim demiştim garantisinin 1 ayla bitmesiyle kaçmıştı.
 
Çok uzun zamandır geri dönüş gelmeyince olmadı sanmıştım ama UPS'den mail geldi, ürünü kargoya vermişler. Ankara yerine Ankaya yazmışlar, müşteri hizmetlerini arayıp söylerim artık.
 
Logitech MK295 kullanıcısıyım ve bu modeli zaten Silent Touch özelliği nedeniyle almıştım zira geceleri evde yazarken o standart klavye sesi makineli tüfek gibi oluyordu gece sessizliğinde. İlk birkaç hafta iyi olmakla birlikte SPACE tuşu hemen şak şak diye ses çıkartmaya başladı. Firmay ayazdım durumu, ''Yollayın kontrol edelim'' türevi bir şey yazdılar, o yazının içeriğindeki bazı detaylardan anladığım kadarıyla standart bir yollayın bakalım sonra bir şey yok diyerek iade edelim'' yaklaşımı olduğunu anlayınca boşver dedim yollamadım halen boşluk tuşu şak şak eder şekilde kullanıyorum ama mouse kısmında sorun yaşamadım.

Sizin ürüne gelince, bahsettiğiniz tarzda bariz bir ses varsa size tavsiyem, dilekçenizi elden teslim edin Hakem Heyetine ve dilekçeyi götürürken ürünü de yanınızda götürüp dilekçeyi teslime ttiğiniz kişiye ürünün çıkardığı sesi dinletin. O her ne kadar ''Bizimle ilgisi yok, komisyon karar veriyor'' dese de bakma sen ona, muhtemelen senin dosyayı zaten o dilekçeyi verdiğin raportör arkadaş yazacak o nedenle onun o sesi çıkardığını görüp duyması yeterli :)
Kendisi yazmasa dahi, dosyayı yazacak kişiye söyler zaten ''ben gördüm, ürün sorunlu'' gibi bir şey.
 
Logitech MK295 kullanıcısıyım ve bu modeli zaten Silent Touch özelliği nedeniyle almıştım zira geceleri evde yazarken o standart klavye sesi makineli tüfek gibi oluyordu gece sessizliğinde. İlk birkaç hafta iyi olmakla birlikte SPACE tuşu hemen şak şak diye ses çıkartmaya başladı. Firmay ayazdım durumu, ''Yollayın kontrol edelim'' türevi bir şey yazdılar, o yazının içeriğindeki bazı detaylardan anladığım kadarıyla standart bir yollayın bakalım sonra bir şey yok diyerek iade edelim'' yaklaşımı olduğunu anlayınca boşver dedim yollamadım halen boşluk tuşu şak şak eder şekilde kullanıyorum ama mouse kısmında sorun yaşamadım.

Sizin ürüne gelince, bahsettiğiniz tarzda bariz bir ses varsa size tavsiyem, dilekçenizi elden teslim edin Hakem Heyetine ve dilekçeyi götürürken ürünü de yanınızda götürüp dilekçeyi teslime ttiğiniz kişiye ürünün çıkardığı sesi dinletin. O her ne kadar ''Bizimle ilgisi yok, komisyon karar veriyor'' dese de bakma sen ona, muhtemelen senin dosyayı zaten o dilekçeyi verdiğin raportör arkadaş yazacak o nedenle onun o sesi çıkardığını görüp duyması yeterli :)
Kendisi yazmasa dahi, dosyayı yazacak kişiye söyler zaten ''ben gördüm, ürün sorunlu'' gibi bir şey.
Adem Abi siz galiba Türkiyedeki müşteri hizmetleri ile görüşmüşsünüz. Ben "https://support.logi.com/hc/tr" bu sitedeki canlı sohbet özelliği ile yurt dışındaki bir temsilciyle görüştüm. Yurt dışı olduğu için haliyle ürünü gönderin bakalım diyecek halleri yok. Mouse'ın ses çıkardığına dair video ve garanti belgesini attım. Yaklaşık 20 gün içinde yenisini göndermişler. Şuan mouse İstanbula ulaşmış ve gümrükte bekliyor. UPS gümrükten geçmesi için yetki belgesi adında bir form doldurmamı istedi. Gün içinde mail adresime gelecek onu bekliyorum.
Değişim mi olmuş
Yurtdışından sıfır mouse gönderdiler, elimdekide bana kaldı. Daha önceden yine forumlarda böyle yeni gönderim olduğu zaman eski ürünün imha edildiğini gösteren bir video istenildiğini farklı markalarda okumuştum. Tabi ne kadar doğru bilmiyorum. Özetle eski mouse elimde kaldığı gibi yeniside yolda.
 
Adem Abi siz galiba Türkiyedeki müşteri hizmetleri ile görüşmüşsünüz. Ben "https://support.logi.com/hc/tr" bu sitedeki canlı sohbet özelliği ile yurt dışındaki bir temsilciyle görüştüm. Yurt dışı olduğu için haliyle ürünü gönderin bakalım diyecek halleri yok. Mouse'ın ses çıkardığına dair video ve garanti belgesini attım. Yaklaşık 20 gün içinde yenisini göndermişler. Şuan mouse İstanbula ulaşmış ve gümrükte bekliyor. UPS gümrükten geçmesi için yetki belgesi adında bir form doldurmamı istedi. Gün içinde mail adresime gelecek onu bekliyorum.

Yurtdışından sıfır mouse gönderdiler, elimdekide bana kaldı. Daha önceden yine forumlarda böyle yeni gönderim olduğu zaman eski ürünün imha edildiğini gösteren bir video istenildiğini farklı markalarda okumuştum. Tabi ne kadar doğru bilmiyorum. Özetle eski mouse elimde kaldığı gibi yeniside yolda.
Servis konusunda HP de çok başarılı, HP nin bir mouse vardı bende takılmalar oluyordu, 2 defa aynı ürünün sıfırını koşulsuz gönderdiler, yine takılma çıkınca seride hata olduğu için daha üst mouse yi gönderdiler toplam 3 defa sıfır ürün geldi, eskiler bende kaldı, ama imha edin veya geri gönderin gibi bir durum olmadı.
 
Adem Abi siz galiba Türkiyedeki müşteri hizmetleri ile görüşmüşsünüz. Ben "https://support.logi.com/hc/tr" bu sitedeki canlı sohbet özelliği ile yurt dışındaki bir temsilciyle görüştüm. Yurt dışı olduğu için haliyle ürünü gönderin bakalım diyecek halleri yok. Mouse'ın ses çıkardığına dair video ve garanti belgesini attım. Yaklaşık 20 gün içinde yenisini göndermişler. Şuan mouse İstanbula ulaşmış ve gümrükte bekliyor. UPS gümrükten geçmesi için yetki belgesi adında bir form doldurmamı istedi. Gün içinde mail adresime gelecek onu bekliyorum.

Yurtdışından sıfır mouse gönderdiler, elimdekide bana kaldı. Daha önceden yine forumlarda böyle yeni gönderim olduğu zaman eski ürünün imha edildiğini gösteren bir video istenildiğini farklı markalarda okumuştum. Tabi ne kadar doğru bilmiyorum. Özetle eski mouse elimde kaldığı gibi yeniside yolda.
Evet abi ben de her Türk tüketicisinin yaptığı hatayı yapıp İNSAN yerine koyup buradakilerle muhatap oldum :D
 
Evet abi ben de her Türk tüketicisinin yaptığı hatayı yapıp İNSAN yerine koyup buradakilerle muhatap oldum :D
Ülke sınırları içine giren her firma ülke genelindeki firmalara er geç 1yıl içinde benziyor abi ?
Logitech te eski zaten çoktan kurumsal lıktan çıkmıştır
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri