Bundan 6 önce bir arkadaşımla K.Maraş Medyamatkt mağazasından 2 adet TCL 65 inc C serisi 745 model tv aldik. Benim tv de vertical banding denilen dikey gölgelenmeler vardı. Kaç kez servis çağırmama rağmen yetkili servisin cevabı merkez bize tv de sorun yok diyor oluyordu. Bende Tüketici hakem heyetiine basvurdum ve sonuç 6 ay bekledikten sonra elime ulaştı.
Karar kısmında "ÜRETİCİ VEYA İTHALATÇI MALIN KENDİSİ TARAFINDAN PİYASAYA SÜRÜLMESİNDEN SONRA AYIBIN DOĞDUĞUNU İSPAT ETTİĞİ TAKDİRDE SORUMLU TUTULMAZ HÜKMÜ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLDİĞİNDE TEKNİK SERVİS UYUŞMAZLIĞA TARAF OLAMAYACAGİNDAN BAŞVURUNUN REDDİ UYGUN BULUNMUSTUR yazıyor. Ben Bilkom olarak basvurmustum yanlış mı yaptım arkadaslar. Bundan sonra tekrar Medyamatkt olarak mi basvuru acmaliyim? 6 ay boşuna mi bekledim ben.
Karar kısmında "ÜRETİCİ VEYA İTHALATÇI MALIN KENDİSİ TARAFINDAN PİYASAYA SÜRÜLMESİNDEN SONRA AYIBIN DOĞDUĞUNU İSPAT ETTİĞİ TAKDİRDE SORUMLU TUTULMAZ HÜKMÜ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLDİĞİNDE TEKNİK SERVİS UYUŞMAZLIĞA TARAF OLAMAYACAGİNDAN BAŞVURUNUN REDDİ UYGUN BULUNMUSTUR yazıyor. Ben Bilkom olarak basvurmustum yanlış mı yaptım arkadaslar. Bundan sonra tekrar Medyamatkt olarak mi basvuru acmaliyim? 6 ay boşuna mi bekledim ben.