Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Tüketici Hakları TCL ve Bilkom

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan MBerkO
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

MBerkO

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
8 Mar 2023
Mesajlar
4
Ocak 2025’te TCL 55C755 aldım. Kurulumda fark etmediğm bir sorunu fark ettim. Çerçeve ile panel arasında bir ayrılma olduğunu gördüm. Bu durumun üretimden kaynaklandığını düşündüm. Destek için 3 Mayıs 2025’te Bilkom ile iletişime geçtim. Servis ekibi, 5 Mayıs 2025'te geldi. İnceleme ve onarım için paneli alacaklarını söylediler. Taşıma için TV kutusunu verebileceğimi belirttim; ancak gerek olmadığını söylediler ve almadılar. Paneli taşırken bir yerlere vurdular. Yaklaşık bir hafta sonra süreci öğrenmek için Bilkom ile iletişime geçtim. Hem e-posta hem de telefon yoluyla birkaç defa görüştüm. Her seferinde döneceklerini söylediler; ancak aradan geçen süreye rağmen hâlâ bir gelişme olmadı. Dün bir Bilkom'dan cihazın onarımda olduğuna yönelik bir SMS geldi.
 
Ocak 2025’te TCL 55C755 aldım. Kurulumda fark etmediğm bir sorunu fark ettim. Çerçeve ile panel arasında bir ayrılma olduğunu gördüm. Bu durumun üretimden kaynaklandığını düşündüm. Destek için 3 Mayıs 2025’te Bilkom ile iletişime geçtim. Servis ekibi, 5 Mayıs 2025'te geldi. İnceleme ve onarım için paneli alacaklarını söylediler. Taşıma için TV kutusunu verebileceğimi belirttim; ancak gerek olmadığını söylediler ve almadılar. Paneli taşırken bir yerlere vurdular. Yaklaşık bir hafta sonra süreci öğrenmek için Bilkom ile iletişime geçtim. Hem e-posta hem de telefon yoluyla birkaç defa görüştüm. Her seferinde döneceklerini söylediler; ancak aradan geçen süreye rağmen hâlâ bir gelişme olmadı. Dün bir Bilkom'dan cihazın onarımda olduğuna yönelik bir SMS geldi.
Servis ürün ile ilgili bir rapor teslim etti mi? Ya da ürünün teslim alındığına dair bir sms geldi mi tarafınıza?
 

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri