Ocak 2025’te TCL 55C755 aldım. Kurulumda fark etmediğm bir sorunu fark ettim. Çerçeve ile panel arasında bir ayrılma olduğunu gördüm. Bu durumun üretimden kaynaklandığını düşündüm. Destek için 3 Mayıs 2025’te Bilkom ile iletişime geçtim. Servis ekibi, 5 Mayıs 2025'te geldi. İnceleme ve onarım için paneli alacaklarını söylediler. Taşıma için TV kutusunu verebileceğimi belirttim; ancak gerek olmadığını söylediler ve almadılar. Paneli taşırken bir yerlere vurdular. Yaklaşık bir hafta sonra süreci öğrenmek için Bilkom ile iletişime geçtim. Hem e-posta hem de telefon yoluyla birkaç defa görüştüm. Her seferinde döneceklerini söylediler; ancak aradan geçen süreye rağmen hâlâ bir gelişme olmadı. Dün bir Bilkom'dan cihazın onarımda olduğuna yönelik bir SMS geldi.