- Katılım
- 20 Ocak 2023
- Mesajlar
- 24
- Çözümler
- 1
- Tepki puanı
- 22
- Puanları
- 3
TCL 55c728 Google TV cihazımda aldığım günden beridir hareketli nesnelerde hayalet görüntü problemi ve görüntüde titreme sorunu vardır.
Konu hakkında iki kez yetkili servis gelip bakmış cihaza shock reset atılmış, yeni yazılım yüklenmiş ve hala sorunun çözülmediği panel arızası olduğu servis tarafından teyit edilmiştir.
Hatta bu konu hakkında defalarca müşteri hizmetleri ile de görüştüm ve videoları mail attım.
Tüketici kanununun 10 ve 11. Maddeleri gereği satın alma tarihinden itibaren 6 ay içinde ortaya çıkan arızalarda ürün ayıplı mal kabul edilir ve ayıplı malda, tüketicinin onarım, değişim veya ücret iadesi hakları vardır.
Tüketici bunlardan istediğini seçebilir ve firma kabul etmek zorundadır.
Hal böyleyken talebimin değişim olduğunu iletmeme rağmen servis hizmetlerini yürüten HTS teknik servis tarafından değişim talebim reddedilerek ücret iadesi onayı verilmiştir.
Verilen bu karar hem tüketici olarak beni mağdur etmekte hem de firmanın kendi prestiji açısından mantıksız bir karardır.
Çünkü almış olduğum televizyonu yeniden almaya kalksam şu an 7.000 TL daha fazla ödeyerek 22.000 TL den almam gerekecektir.
Firma açısından düşünecek olursak da firma tüketiciye ürününü kullandırmaya devam etmeyip, ürünü geri almak istemektedir. Servis tarafından verilen bu kararın firma açısından da son derece mantıksız olduğu açıktır.
Ayrıca yine Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmak için servis fişlerini talep etmiştim. Bilkom tarafından servis fişlerine ulaşabileceğimiz linki içeren SMS gönderiliyor fakat bu SMS'lerdeki linklere tıklandığında açılmıyor.
8 gündür her gün arayıp servis fişlerini istiyorum. Her seferinde talebim yetkili birime iletiliyor ama sanırım yetkili birim yıllık izinde.
Konu hakkında iki kez yetkili servis gelip bakmış cihaza shock reset atılmış, yeni yazılım yüklenmiş ve hala sorunun çözülmediği panel arızası olduğu servis tarafından teyit edilmiştir.
Hatta bu konu hakkında defalarca müşteri hizmetleri ile de görüştüm ve videoları mail attım.
Tüketici kanununun 10 ve 11. Maddeleri gereği satın alma tarihinden itibaren 6 ay içinde ortaya çıkan arızalarda ürün ayıplı mal kabul edilir ve ayıplı malda, tüketicinin onarım, değişim veya ücret iadesi hakları vardır.
Tüketici bunlardan istediğini seçebilir ve firma kabul etmek zorundadır.
Hal böyleyken talebimin değişim olduğunu iletmeme rağmen servis hizmetlerini yürüten HTS teknik servis tarafından değişim talebim reddedilerek ücret iadesi onayı verilmiştir.
Verilen bu karar hem tüketici olarak beni mağdur etmekte hem de firmanın kendi prestiji açısından mantıksız bir karardır.
Çünkü almış olduğum televizyonu yeniden almaya kalksam şu an 7.000 TL daha fazla ödeyerek 22.000 TL den almam gerekecektir.
Firma açısından düşünecek olursak da firma tüketiciye ürününü kullandırmaya devam etmeyip, ürünü geri almak istemektedir. Servis tarafından verilen bu kararın firma açısından da son derece mantıksız olduğu açıktır.
Ayrıca yine Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmak için servis fişlerini talep etmiştim. Bilkom tarafından servis fişlerine ulaşabileceğimiz linki içeren SMS gönderiliyor fakat bu SMS'lerdeki linklere tıklandığında açılmıyor.
8 gündür her gün arayıp servis fişlerini istiyorum. Her seferinde talebim yetkili birime iletiliyor ama sanırım yetkili birim yıllık izinde.