Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Tcl ve Bilkom mağdurları

iyadesi yapıldımı televizyonun
bende media marketten aldım 65c725 aldım 1 tane ölü piksel e tozdedi ler 1haftadır toz gitmedi bi kaç televiz yoncuya gösterdim ölü piksel dediler ardım müşteri hizmetlerini servise yönlerdiler servisde merkeze sölemiş merkezden haber bekliyoz deyip dönüş yapmıyorlar teşir ürün iade hakkımız varmı servis teşir ürün iade yapılmaz dedi bende farklı mecralara başvuru yapmak zorunda kalacam dedim adem abim bilgi verir seniz sevinirim
Ürün satışı teşhir kaşesi ile mi yapıldı?
 
WhatsApp Image 2023-03-24 at 14.03.19.jpeg

Ürün satışı teşhir kaşesi ile mi yapıldı?
kaşe felan vurulmaaış yazmıyor teşir ürün diye de yazmıyor
 
Son düzenleme:
WhatsApp Image 2023-03-24 at 14.12.03(1).jpeg
WhatsApp Image 2023-03-24 at 14.12.03.jpeg
WhatsApp Image 2023-03-24 at 14.12.04(1).jpeg
 

Ekli dosyalar

  • WhatsApp Image 2023-03-24 at 14.12.04(2).jpeg
    WhatsApp Image 2023-03-24 at 14.12.04(2).jpeg
    205.7 KB · Görüntüleme: 65
  • WhatsApp Image 2023-03-24 at 14.12.04.jpeg
    WhatsApp Image 2023-03-24 at 14.12.04.jpeg
    230.4 KB · Görüntüleme: 67
  • WhatsApp Image 2023-03-24 at 14.12.05(1).jpeg
    WhatsApp Image 2023-03-24 at 14.12.05(1).jpeg
    168.2 KB · Görüntüleme: 72
  • WhatsApp Image 2023-03-24 at 14.12.05.jpeg
    WhatsApp Image 2023-03-24 at 14.12.05.jpeg
    163.6 KB · Görüntüleme: 79
teşir ürün olarak aldım kontroletmeden aldım fiyat düşmüştü bide eve geldi televizyon kontrol ettirdim servise ölü piksel varmı diye 1 tane bulduk onuda toz dur dedi teşir kaşe felan vurulmadı faturularda teşir ibaresi yazmıyor
 
Tamam eğer faturada veya garanti belgesinde ''Teşhir Ürün Satışıdır' şeklinde kaşe vurulmamışsa ölü pixelden dolayı değişim talep edebilirsiniz.

Yargıtay Ankara 13. Hukuk dairesinin 2013/1750 sayılı emsal kararı doğrultusunda Hakem Heyetine bir dilekçe sunup değişim talep etmeniz yeterlidir.

Önce firmaya bu talebinizi iletin, işi yokuşa sürerlerse hiç canınızı sıkmadan yukarıdaki emsal karar numarasını da yazdığınız bir dilekçeyi heyete teslime din ve tv yi seyretmeye devam edin.

Birkaç ay sürecek olsa da sonuçta isteğiniz yerine gelir.
 
Teşekürler Allah razı olsun ilgilendiğiniz bilgilendir diginiz için işlemler den acemiyim daha önce başıma gelmedi bu ilk oluyor zaten hazır dilekçe varmı acaba nasıl hazirlicam acaba
 
Teşekürler Allah razı olsun ilgilendiğiniz bilgilendir diginiz için işlemler den acemiyim daha önce başıma gelmedi bu ilk oluyor zaten hazır dilekçe varmı acaba nasıl hazirlicam acaba
Bizim Blog bölümümüzde örnek dilekçe yayınlıyorum bazen ama ölü pixel için yazmamış olabilirim.
Bir kontrol edeyim, varsa hemen yapıştırırım buraya linki, yoksa yarın sabah bana hatırlatın sizin için bir taslak yazar siteye girer linkini buradan paylaşırım :ok
 
Bizim Blog bölümümüzde örnek dilekçe yayınlıyorum bazen ama ölü pixel için yazmamış olabilirim.
Bir kontrol edeyim, varsa hemen yapıştırırım buraya linki, yoksa yarın sabah bana hatırlatın sizin için bir taslak yazar siteye girer linkini buradan paylaşırım :ok
Slm hocam ölü piksel için taslak oluşturacak tınız teşekürler
 
Aynı özeni el kol uzunluğunu tüketicinin lehine kullansalar keşke.
 
var etiket bana 2+1 yıl cihaz koruma sigortası yaptırdım kasko da yaptırdım 1yıl lık
 
ardım müşteri hizmetlerrini 27 sinde servis geliyormuş yarın iade talibinde bulunucam memnun kalmadım
 
Yasal haktır değildir kısımlarını geçiyorum, sevgili İlteriş'e ''Aslında bir 735 verip tüketicinin gönlünü alabilrilerdi'' diye belrittim.
Sorun şu ki bunun daha sonraki taleplerin önünü açabileceğini ve önünü bir daha da alamayacaklarınıd üşünüyor olabilirler biz bilemeyiz o kısmını.
Festel efendi bunu geçmiş yıllarda çok yaptı iyi niyetle. Sonra bi baktılar ki yetili servislerin halası teyzesi dayısı yengesi ve hatta yengesinin kızının kocasının askerlik arkadaşına varana kadar üst model ile deişimlerin sonu gelmiyor.

Bir yönetim kararı ile hemen tüm üs model değişimler durduruldu ve sonra bu model kaarlarını TM ye bağladılar.

Amazon Türkiye konusunda olduğu gibi, art niyetli yaklaşanların derdini masumlar çekiyor.

TV yi teslim etmende sakınca yok abi hatta aylarca bekleyeceğine daha kısa da beklerdin eğer 3 hafta tv siz kalmaya razıysan :D Neticede yasal süre diye bir şey var ;)
 
Gelmediler telefonları acmiyolar müşteri hizmetleri habire numara verip o yalıyor lar rezillik bunlar
 
slm adem hocam kolay gelsin tüketici hakem heyetin başvurmuş olduğum şikayet sunçlandı davayı kazandım ne yapmam gerekiyor iyade talebinde bulunmuştum
 

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri