Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Tcl ve Bilkom mağdurları

Öncelikle şikayetiniz ile iligli bir gelişme (Uzlaşma vs) olduğunda bunu bir ek dilekçe ile heyete bildiriyorsunuz.
Firma sizin sorununuzu çözdü ve siz de heyete uzlaşma dilekçesi (iki satır yazı) verdiniz ise konu kapanmıştır.
Heyet uzlaşma olarak dosyayı kapatır.

O aşama Heyet ile siz değil, Vatan ile siz arasındaki durumdur artık.
 
İyi günler Adem abi değişim sürecini yazmak istedim çok uğraştırdılar 40 kere aramışımdır 20 günde bilkom u sonunda 3 cü cihaz tcl merkezden üst modeli ile değişimi gerçekleşti eve geldi 3 gün oldu deneme aşamasındayım 65c725 vardı 3 kere değişim oldu 3 cü cihaz 65c735 ile değişimini sağladılar Adem abi çok tv den anlamam 3. gününde bu cihazda gün içinde 2 kere donma ve sonrası kapatıp açtı kendini takip ediyorum bu normal bir durummu TV'lerde yada tcl markasında kronik bir sordunmu acaba tv görüntü olarak iyi ses olarakta iyi ama 3 cü cihazda 2 kere donma kapanıp açma kafama takıldı 2 ci cihazda da aynı sorundan servise gitmişti ana kart arızası demişlerdi kafam karıştı iyice bu işler şans işiyse bizde nasıl bir şans var anlamadım :giggle: :ROFLMAO::bilmiyom
 
İyi günler Adem abi değişim sürecini yazmak istedim çok uğraştırdılar 40 kere aramışımdır 20 günde bilkom u sonunda 3 cü cihaz tcl merkezden üst modeli ile değişimi gerçekleşti eve geldi 3 gün oldu deneme aşamasındayım 65c725 vardı 3 kere değişim oldu 3 cü cihaz 65c735 ile değişimini sağladılar Adem abi çok tv den anlamam 3. gününde bu cihazda gün içinde 2 kere donma ve sonrası kapatıp açtı kendini takip ediyorum bu normal bir durummu TV'lerde yada tcl markasında kronik bir sordunmu acaba tv görüntü olarak iyi ses olarakta iyi ama 3 cü cihazda 2 kere donma kapanıp açma kafama takıldı 2 ci cihazda da aynı sorundan servise gitmişti ana kart arızası demişlerdi kafam karıştı iyice bu işler şans işiyse bizde nasıl bir şans var anlamadım :giggle: :ROFLMAO::bilmiyom
Şimdi ben ister istemez bu sefer düşünüyorum acaba servis tespitleri doğru mu diye çünkü bazı markalarda tv nin kurulduğu ilk 1-2 gün bu geri dönüşleri alıyoruz yıllardır, tv ler ilk kurulduğunda normal çalışma faaliyetleri haricinde arka planda yoğun güncelelmee tarama vs faaliyetleri de yapılıyor, işte bu ram bellek konusuna bu nedenle biz biraz kafayı takıyoruz. Firmalar şöyle 3 kuruşun muhabbetini yapmasa, 1.25gb ram nedir yahu veya 1.5gb ram nedir kardeşim takın şuraya 2gb ram adam gibi rahat rahat çalışsın işte, kasmasın donmasın kilitlenmesin, her sıkıştığında gözüne far tutulmuş tavşan gibi kalmasın, bu kadar saçma değişimler yapmayın vs vs

Biz teste gelen ürünlerde bilerek seri komutlar veririz ilk kurulumu bitirdikten sonra. Hangisi hangi konularda daha rahat çalışır bakarız ona her zaman.

Bu sorunları defalarca ama defalarca tespit ettik bildirdik, mühendisleri bunun yeterli olduğunu söylüyormuş, biz sadece inceleyen ve eleştiren, yayınlayan konumda olduğumuz için etkimiz de olmuyor doğal olarak.
 
Yok zaten bahsettiğim başka marka ürünler şimdi marka yazsak olmaz, konu dışı.
 
Dün başka bir konuda yazmıştım , ticari kaygılar olmadan tüketici memnuniyeti odaklı en az 3 model üretmelerini sağlayabiliriz önerilerimiz ile ama işlerine gelmez.
 
Teşekkür ederiz Adem abi bizleri bu şekilde özveriyle ilgilendirdiği için ?
Abi ne demek, Deprem nedeniyle sakin kalıyoruz şu sıra, beklemede olan birçok mağduriyet içeriği var, hepimiz yastayken bunlara odaklanmayalım diye ara vermiştik kayıtlara ancak başlayacağız artık.

Biz susmayız ulusal bir durum olmadıkça.
 
Tam karar veriyorum bu paylaşımları görüyorum vazgeçiyorum ya.
 
Genele bilgi yazalım.

Yayınladığımız video kaynaklı oluşan söz hakları doğrultusunda firma bize ulaştı ve kendi cephelerinden de konuyu izah etti, Onları da dinledik ve sözlerine yer vermemenin etik olmayacağına karar verdik.

Videoyu geçici olarak gizli konuma aldım. Ya video üzerinde altyazılı düzenleme gireceğim ya da yeniden çekeceğim dostlar bilginiz olsun.

Şimdi bir tarafın sesi olurken diğer tarafı görmezden duymazdan gelmek olmaz.
 
Bu kısmı videoda da belirtmiştim Hukuki olarak haklı oldukları kısım, senin eşdeğer ürün olarak 728 yerine 735 belirleyip değişimi onunla istemen kısmı.
Bu nedenle THH kararı bekleme yoluna gidildiği beyanı var. Ayrıca benim işim burada ''o sana onu dedi, bu sana bunu dedi'' demek değil biliyorsun. Bunlar firma ile sizin aranızda çözmeniz gereken hususlar. Biz burada vatandaşa yaşananları aktarıyoruz, tüketici tarafı olarak sizin hiç bi ryerde duyuramadığınız sesinizi duyurma gayreti içerisindeyiz, yine de bu demek değil ki şikayet edilen tarafa hiç söz vermemeliyiz değil mi?

Daha önce de bu tarz durumları yaşadık, Yine bir tüketici şikayeti sonrası firma irtibat sağladı, kendi cephesinden konuyu anlattı, biz orta yolu bulduk sorun çözüldü konu kapandı.
Bunlar ilk defa yaşanan durumlar değil malum. Burada da senin dilinden anlattığımız içeriğe firma tarafından sergilenen bir yaklaşım var.

Bizim ne bağcı ile ne de üzüm ile işimiz yok, istiyoruz ki bağcı dayak yemeden herkes tatlı bir üzüm yesin :)
 
20 bin tl verip işimin bu kadar şansa dayalı olması mantığıma sığmıyor şikayet var da geziyorum bir sürü gönderi açılmış he geneli p serisi ile ilgili ama yine de emin olamıyorum bilsem ki 1 ay sonra iade çıktı diğer tvler çok oynamayacak yine deneyeyim C735 e bakıyorum 2 günde 2 bin tl zam geldi Amazon da.

Yerine düşündüğüm mode Pus8807 e onlar da iyi değil ki hem panelin sıkıntılı çıkma şansı hem servisi yine şansa dayalı,

Samsung da Q80b uyuyor kriterlerime ama hem bütçe aşıyor hem işletim sistemi uymuyor bana.
 
Şikayet var

20 bin tl verip işimin bu kadar şansa dayalı olması mantığıma sığmıyor şikayet var da geziyorum bir sürü gönderi açılmış he geneli p serisi ile ilgili ama yine de emin olamıyorum bilsem ki 1 ay sonra iade çıktı diğer tvler çok oynamayacak yine deneyeyim C735 e bakıyorum 2 günde 2 bin tl zam geldi Amazon da.

Yerine düşündüğüm mode Pus8807 e onlar da iyi değil ki hem panelin sıkıntılı çıkma şansı hem servisi yine şansa dayalı,

Samsung da Q80b uyuyor kriterlerime ama hem bütçe aşıyor hem işletim sistemi uymuyor bana.
Q80B C728 8807 BU8000 vs vs o kadar çok tv satın aldırdım ki insanlara, her birinin özeliklerine uygun ve mümkün olan en az üzecek ürünler ile buluşmalarını sağlamaya çalışıyoruz.

Dikkat ederseniz ilginç bir cümle var yukarıda ''mümkün olan en az üzecek''

Yani ''Sizi hiç üzmeyecek'' diyemiyoruz.

''Benim televizyonum kusursuz'' diyecek insan bulursunuz ancak aslında kusursuz tv bulamazsınız :D
 
Q80B C728 8807 BU8000 vs vs o kadar çok tv satın aldırdım ki insanlara, her birinin özeliklerine uygun ve mümkün olan en az üzecek ürünler ile buluşmalarını sağlamaya çalışıyoruz.

Dikkat ederseniz ilginç bir cümle var yukarıda ''mümkün olan en az üzecek''

Yani ''Sizi hiç üzmeyecek'' diyemiyoruz.

''Benim televizyonum kusursuz'' diyecek insan bulursunuz ancak aslında kusursuz tv bulamazsınız :D
Kesinlikle doğru, bu modellerle ilgili senin tüm yorumlarını okudum ve herkese aynı modeli önermediğinizi gördüm zaten bekletilerimin farkındayım bu modeller performans olarak üzmez beni ama, beğendiğim 2 modelin mantığıma uyup ssh yüzünden bile bile lades olma çekincesi.
Fiyatı az daha inip Android olsa Samsung alıp geçecem de işte ?
 
Aslında firmayı haklı çıkartmaktan ziyade adamların cevap haklarını kullanmalarına izin verme durumu söz konusu.

Sen istiyorsun ki burada hep beraber firmayı yerden yere vuralım, sürekli bunu yapalım, başka da bir şey yapmayalım.

Eğer firmayı haklı çıkartma çabamız olsa her tv öneri başlığı altına gelip ''Sakın TCL almayın yoksa sizin de başınıza bunlar gelir'' demene izin vermezdik.

Senin tüm şikayetlerini her tv öneri konusunda dile getirmen nasıl ki tüketici olarak hakkın ise, karşı tarafın da ''Evet ama bir de şu var'' demesi de onların hakkı değil mi? Olmamalı mı?

Senin yazdığın yazıyı video çekerek okudum, kendin belirtmişsin 728 yerine 735 eşdeğer değişimi diye, vidoda bu yazıyı okurken de burada bir şerh koydum bunun dile gelmesinde nasıl bir sakınca gördün ki? İki ifaden var yazında da belirtmişsin, 728 yerine 735 eşdeğer veya eşdeğer.

Bugüne kadar TCL ile ilgili kaç olumsuz video yayınladım, kaçında firma benimle irtibat kurup buna itiraz etti mesela?

Philips ile ilgili olumsuz video yayınladım, konuya muhatap yetkili servis aradı ve kendi cephesinden konuyu anlattı, mevcut videoyu kaldırıp yeniden video çektim.

Bir panel firması ile ilgili video çektim yayınladım, firm abenimle irtibat kurdu, kendi cephelerinden konuyu anlattı aynı şekild eyeniden cevap verilmiş hali ile video çektim yayınladım bu sana özel bir durum değil.
 
Sevgimiz karşılılı kardeşim.
Orta yolu bulabilmek adına görüşmelerimiz devam ediyor halen.
Az çok bizi tanıdın ise kimse üzülmesin, kimseye haksızlık olmasın ve sulh yolu bulunsun diye uğraşıyoruz.
 
iyadesi yapıldımı televizyonun
bende media marketten aldım 65c725 aldım 1 tane ölü piksel e tozdedi ler 1haftadır toz gitmedi bi kaç televiz yoncuya gösterdim ölü piksel dediler ardım müşteri hizmetlerini servise yönlerdiler servisde merkeze sölemiş merkezden haber bekliyoz deyip dönüş yapmıyorlar teşir ürün iade hakkımız varmı servis teşir ürün iade yapılmaz dedi bende farklı mecralara başvuru yapmak zorunda kalacam dedim adem abim bilgi verir seniz sevinirim
 

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri