Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Teşhirdeki Ürün ile Eve Gelen Ürün Farklı Olur mu?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan sgeeees
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

sgeeees

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
16 Mar 2023
Mesajlar
2
Merhaba Sayın yetkili CarrefourSA online marketinden 20/02/2023 tarihinde 1ad AXEN 50” 126 Ekran Frameless Ultra HD 4K webOS Smart TV AX50FIL242 satın aldım 21/02/2023 tarihinde teslimi ve kurumu yapıldı (yetkili servis tarafından) 3-4 gün renk ayarlamakla geçti fakat tivinin karşısından bakınca kabul edilebilinir diye düşündüm sağ sol 45 dereceden izlenince renkler çok açık tonda olduğunu fark ettim ve bir türlü bu sorunu çözemedim ve hemen CarrefourSA müşteri hizmetlerini arayıp iade talebibde bulundun (site üzerinden iade talebi bulunmamakta) CarrefourSA müşteri yetkilisi Servis iade raporu olmadan hiç bir talebi kabul etmedi servis ve üretici firmayla iletişime geçtim arızalı ürün dışında iade edilebilinir raporu kesinlikle kabul etmiyor her iki tarafla tam 15 gündür görüşüyorum 6502 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanun bana bu hakkı tanımış dememe rağmen hiç dikkate alınmıyor her iki tarafa iade talep dilekçesi iade taahhütlü posta gönderdim e-delet üzerinde CarrefourSA'ya iade talebinde bulundum.Not:Yetkili servisinden verine rapor yetersiz kabul edilemez deniyor.Lütfen bana bu konuda yardımcı olunuz yapılan başvurular yeterlimidir ne yapmalıyı 15 günde psikolojim alt üst oldu.Saygılar iyi günler
Aynı şekilde bende bir haftadır carrefoursa ile yaka pacayım. Raporda aldım . Onuda kabul etmediler. Ben hayatımda bu kadar berbat bir renk görmedim. 17 yıllık lg full hd tv ondan daha iyi görüntü veriyor. Carrefur tam bir hayal kırıklığı. Benim burda Adem beye sormak istediğim bir şey var. Bu tv yi almadan carrefur avmde inceledim . hatta kanalları açtırdım bana yeterli geldi . fakat eve gelen ürünün treşhir ürünle hiç alakası yok . tekrar gittim baktım emin oldum. o panel farklı gibi. Hatta teşhiri bana verin benim tv yi burda teşhir olarak kullanın dedim hiç yanaşmadılar . Farklı panel kullanma durumu olablir mi ?
gerçekten çok çok kötü resim kalitesi :
Bende heyete baş vurdum. Avukatta tutmayı düşünüyorum.
Adem bey ne tv bilgilerinde ne klavuzda ne kutu üzerinde panel bilgisi yok bunu nasıl öğrenebiliriz ben bu panelden iyice şüphelendim
 
Aynı şekilde bende bir haftadır carrefoursa ile yaka pacayım. Raporda aldım . Onuda kabul etmediler. Ben hayatımda bu kadar berbat bir renk görmedim. 17 yıllık lg full hd tv ondan daha iyi görüntü veriyor. Carrefur tam bir hayal kırıklığı. Benim burda Adem beye sormak istediğim bir şey var. Bu tv yi almadan carrefur avmde inceledim . hatta kanalları açtırdım bana yeterli geldi . fakat eve gelen ürünün treşhir ürünle hiç alakası yok . tekrar gittim baktım emin oldum. o panel farklı gibi. Hatta teşhiri bana verin benim tv yi burda teşhir olarak kullanın dedim hiç yanaşmadılar . Farklı panel kullanma durumu olablir mi ?
gerçekten çok çok kötü resim kalitesi :
Bende heyete baş vurdum. Avukatta tutmayı düşünüyorum.
Adem bey ne tv bilgilerinde ne klavuzda ne kutu üzerinde panel bilgisi yok bunu nasıl öğrenebiliriz ben bu panelden iyice şüphelendim
Axen tv leri üreten SUNNY firması panel bilgilerini vermemekte ısrar ediyor, onlar bilgi vermedikçe biz de ürünler,ini önermemekte ve öneri listelerimize dahil etmemekte ısrar ediyoruz.

İşte yaşadığınız olay bizim bu konud aısrarcı olmamızın en haklı sebeplerinden birisi.

Bakınız ben neredeyse 10 seneye yakın zamandır Vestel Panel Bigli hattı olarak açtığım konular ile (Bu konunun fikir babası da, Ülke tarihinde bu konuyu gündeme getiren de, ilk defa açan da benim) sürekli olarak tüketicileri panel konusuna bilgilendiriyorum, peki neden?

1- Tüketici sizin yaşadığınız sorunu yaşamasın ve kendisine uygun OLMAYAN bir paneli gereksiz yere satın ALMASIN diye
2- Firma gereksiz yere değişim iade prosedürleri ile uğraşıp adı şikayetler ile gereksiz yere anılmasın diye.

Demek ki neymiş?

Aslında biz tarafların ikisine de iyilik yapıyormuşuz kaldı ki benim VESTEL ile başlattığım bu uygulamaya daha sonra kendi isteği ile Mehmet Atmaca Elektronik yani ONVO marka yetkilileri de dahil oldu ve bakınız biz panel tipi uygun değilse gönül rahatlığı ile tüketiciye ''O ürünü alma kardeşim' diyebiliyoruz.

Şimdi bugün siz TV üreticisi olsanız, ben sizin ürününüz ile ilgili bir tüketicinize ALMAYIN desem siz aslında bozulursunuz haklı olarak lakin buradaki temel amaç ticrari bir kaygı veya sizi o markadan başka markaya yönlendirmek değil.

Adam Vstel almak istiyorsa yine vestel alsın, ben ona VESTEL ALMA demiyorum, O ÜRÜNÜ ALMA diyorum, neden? Çünkü adamın kullanıcı profiline o panel tipi uygun değil, biz ne yapıyoruz? Sistemden bakıp uygun panel ile üretilmiş modeli tüketiciye bildiriyoruz gidip onu alıyor.

Firma da rahat vatandaş da rahat.

Peki size bir soru, Axen Sunny ısrarla neden panel bilgilerini paylaşmayı reddeder?
 
Peki size bir soru, Axen Sunny ısrarla neden panel bilgilerini paylaşmayı reddeder?
Bu soruyu aynen ben de tekrarlıyorum tv de herşey panel demek en önemli şey niye saklanır hatta pazarlama ürünü olarak kullanuılmaz.
benim bu ürünü almamdaki temel dürtü Carrefoursada satılıyor olması,lg yazılım sistemini kullanması bende bir güven oluşturdu. Birde inceleyip tatmin olunca sipariş verdik hüsran.
Adem bey istanbuldamısınız bilmiyorum . Size uygunsa yasal süreç tamalanırda iade reddedilirse ben tv yi size getirmek isterim acıp bakalım neymiş bu ürün garantisi filan umurumda değil bence full hd bile değil hd bir panelle karşılaşacaığız. Öyle olmas 15 yıllık tv ile kıyaslanırmı ? evde çocuklarla oturduk ikisinede youtupdan aynı videoyu açtık ikiside fabrika ayarlarında eski tv daha iyi renkler doygun ve canlı. biri full hd diğeri 4k olacak şey miİnan size uyarsa getirirm açarsınız panel neymiş veya olmadı ben açarım barkot serşino veya model numarası varsa size gönderirim ne olduğu ortaya çıksın. BU MESELEYE KAFAYI TAKTIM Aşağıdaki iki resme bakınız farkı sizde görecxeksiniz
 

Ekli dosyalar

  • 15 yıllık eski tv görüntüsü.jpeg
    15 yıllık eski tv görüntüsü.jpeg
    83.2 KB · Görüntüleme: 16
  • yeni alına  axen  marka 4k tv görüntüsü.jpeg
    yeni alına axen marka 4k tv görüntüsü.jpeg
    65 KB · Görüntüleme: 15
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri