Merhabalar.
Öncelikle sizlere selamlarımı iletiyorum.
Yaşadığım Tüketici Hakem Heyeti tecrübem ile ilgili tavsiyenizi rica ediyorum.
Özetle; V***N B***R İnternet satış mağazasından bir Android TV satın aldım. Bu ilk Android TV ‘im oldu. Fakat alışamadım, memnun kalamadım. İade talebinde bulundum.
(İş yoğunluğumdan dolayı 14 günlük süreyi aştım.)
Kutu açılıp kurulum yapıldığı için iade yapılamayacağı cevabını aldım.(14 günlük sürenin geçmesi sorun edilmedi. Sadece kutunun açılıp kurulması problem edildi.)
Tüketici Hakem Heyeti‘ne başvuruda bulundum. Bilirkişi geldi ve incelemede bulundu. Talebim olumsuz sonuçlandı.
Raporda uyuşmazlık konusu Ayıplı Mal/Diğer olarak değerlendirmiş. Oysa ki ben cayma hakkımı kullanmak istemiştim.
Cayma hakkı talebinde bilirkişinin atanması doğru mudur? İllaki TV de bir arıza/ayıp mı olması gereklidir?
Hakem heyetine özellikle cayma hakkımı vurgulayarak tekrar bir talepte bulunabilir miyim?
Saygılarımla.

Öncelikle sizlere selamlarımı iletiyorum.
Yaşadığım Tüketici Hakem Heyeti tecrübem ile ilgili tavsiyenizi rica ediyorum.
Özetle; V***N B***R İnternet satış mağazasından bir Android TV satın aldım. Bu ilk Android TV ‘im oldu. Fakat alışamadım, memnun kalamadım. İade talebinde bulundum.
(İş yoğunluğumdan dolayı 14 günlük süreyi aştım.)
Kutu açılıp kurulum yapıldığı için iade yapılamayacağı cevabını aldım.(14 günlük sürenin geçmesi sorun edilmedi. Sadece kutunun açılıp kurulması problem edildi.)
Tüketici Hakem Heyeti‘ne başvuruda bulundum. Bilirkişi geldi ve incelemede bulundu. Talebim olumsuz sonuçlandı.
Raporda uyuşmazlık konusu Ayıplı Mal/Diğer olarak değerlendirmiş. Oysa ki ben cayma hakkımı kullanmak istemiştim.
Cayma hakkı talebinde bilirkişinin atanması doğru mudur? İllaki TV de bir arıza/ayıp mı olması gereklidir?
Hakem heyetine özellikle cayma hakkımı vurgulayarak tekrar bir talepte bulunabilir miyim?
Saygılarımla.
