Merhaba yaklaşık 3-4 ay önce THH'ne şikayet ettiğim ürüne Ret kararı verildi.
Üründeki arıza cihaz yerinde duruyor başlat dediğimde standtan çıktığı gibi kapanıyor standın üstünde çalışıyor sadece.
Robot süpürgeyi servise gönderdiğimde servisin verdiği cevap "Cihazınızın pil döngüsü aşılmıştır. Cihazınızın onarımı Garanti harici pil değişim ile sağlanmaktadır." 2653 TL ücret çıkartıyorlar. İşlemsiz şekilde geri gönderildi ve THH'ne yazdım.
Forumda önceden gördüğüm hazır metin ile birlikte aradaki boşlukları kendi sorunum olan şekilde değiştirerek böyle bir Thhine şikayette bulundum ve gelen cevap bu şekilde.
15 Günlük itiraz sürecine mi gitmem gerekir tekrardan yeni şikayet oluşturmak mı ? Tekrar nasıl bir sonuç alabilirim yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Üründeki arıza cihaz yerinde duruyor başlat dediğimde standtan çıktığı gibi kapanıyor standın üstünde çalışıyor sadece.
Robot süpürgeyi servise gönderdiğimde servisin verdiği cevap "Cihazınızın pil döngüsü aşılmıştır. Cihazınızın onarımı Garanti harici pil değişim ile sağlanmaktadır." 2653 TL ücret çıkartıyorlar. İşlemsiz şekilde geri gönderildi ve THH'ne yazdım.
Forumda önceden gördüğüm hazır metin ile birlikte aradaki boşlukları kendi sorunum olan şekilde değiştirerek böyle bir Thhine şikayette bulundum ve gelen cevap bu şekilde.
15 Günlük itiraz sürecine mi gitmem gerekir tekrardan yeni şikayet oluşturmak mı ? Tekrar nasıl bir sonuç alabilirim yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.