Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Vatan Bilgisayar, Horoz Lojistik ve Philips Türkiye'ye Teşekkürler (86PUS8807)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan mrplt
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

mrplt

İnce Eleyen
Gold Üye
Katılım
7 Mar 2023
Mesajlar
306
Merhabalar,

Uzun araştırmalar sonucu ilk defa İnternetten bir televizyon aldım (Philips 86PUS8807). Daha önce projektör kullanılan bir odada kullanılacağı için 86 inç almaya karar verdik, ve 120Hz istediğimiz için en makul seçeneklerden biri bu Philips idi.
Televizyonun siparişi Cumartesi günü verildi, Vatan Bilgisayar da Pazartesi günü Horoz Lojistik'e televizyonu teslim etti. Salı günü yani bugün Horoz Lojistik çalışanları televizyonu teslim etti. Operasyonel ekiplerine hızlı teslimattan dolayı, teslimat ekibine de emeklerinden dolayı teşekkür ediyorum. Televizyonun kutusu fazlasıyla kalın ve büyük, 53 kilogram gibi de bir ağırlığı var.

Philips Türkiye'yi kurulum için aradığımızda 2 saate gelip kurulumunu yapabileceklerini söylediler. Geldiler, bizim aldığımız askı aparatının 85 inç'e kadar uygun olduğunu (bunu bilerek almıştık), ve kendilerinin kesinlikle 86 inç'e uygun olan bir askı aparatını önerdiklerini söylediler. Kurulumu onlar yapacağı için ve televizyon fazlasıyla ağır olduğu için kabul ettik ve 400 liraya onların getirdiği askı aparatını satın aldık. Başka bir ürün satmaya çalışmadılar.

İnternetten ürün alırken beklemeye alışığım, fakat Vatan Bilgisayar'dan yaptığım bu alışveriş beni fazlasıyla mutlu etti. İşler tam olması gerektiği gibi gitti. Umuyorum ki bu hizmet standartını bozmazlar.

Not: Cumartesi verilen siparişleri Pazar günü teslim alıp Pazartesi teslim eden Kolay Gelsin'e ve Pazartesi teslim alıp Salı günü teslim eden MNG Kargo'ya da teşekkürler.



WhatsApp Image 2023-03-07 at 08.01.06.jpg
 
güle güle kullanın. horoz lojistik ve vatan sanırım bize çalışmıyor. 28 şubatta verdiğim sipariş hala gelecek. deve ile nakliye yapıyorlar sanırım :)
 
Merhabalar,

Uzun araştırmalar sonucu ilk defa İnternetten bir televizyon aldım (Philips 86PUS8807). Daha önce projektör kullanılan bir odada kullanılacağı için 86 inç almaya karar verdik, ve 120Hz istediğimiz için en makul seçeneklerden biri bu Philips idi.
Televizyonun siparişi Cumartesi günü verildi, Vatan Bilgisayar da Pazartesi günü Horoz Lojistik'e televizyonu teslim etti. Salı günü yani bugün Horoz Lojistik çalışanları televizyonu teslim etti. Operasyonel ekiplerine hızlı teslimattan dolayı, teslimat ekibine de emeklerinden dolayı teşekkür ediyorum. Televizyonun kutusu fazlasıyla kalın ve büyük, 53 kilogram gibi de bir ağırlığı var.

Philips Türkiye'yi kurulum için aradığımızda 2 saate gelip kurulumunu yapabileceklerini söylediler. Geldiler, bizim aldığımız askı aparatının 85 inç'e kadar uygun olduğunu (bunu bilerek almıştık), ve kendilerinin kesinlikle 86 inç'e uygun olan bir askı aparatını önerdiklerini söylediler. Kurulumu onlar yapacağı için ve televizyon fazlasıyla ağır olduğu için kabul ettik ve 400 liraya onların getirdiği askı aparatını satın aldık. Başka bir ürün satmaya çalışmadılar.

İnternetten ürün alırken beklemeye alışığım, fakat Vatan Bilgisayar'dan yaptığım bu alışveriş beni fazlasıyla mutlu etti. İşler tam olması gerektiği gibi gitti. Umuyorum ki bu hizmet standartını bozmazlar.

Not: Cumartesi verilen siparişleri Pazar günü teslim alıp Pazartesi teslim eden Kolay Gelsin'e ve Pazartesi teslim alıp Salı günü teslim eden MNG Kargo'ya da teşekkürler.



Ekli dosyayı görüntüle 934
Sizlerin bu mutluluk geri dönüşleri gerçekten bizleri de çok mutlu ediyor. Aynı zamanda deneyimlerin gerçek kullanıcılardan potansiyel kullanıcılara aktarılması kadar kıymetli bilgi yok bana göre.

Özel olmazsa merakımdan soruyorum, forumumuzu nasıl buldunuz? TV araştıırken mi yoksa teşekkür etmek için bakınırken mi?

Sevgili @İlteriş Yılmaz ile bu teşekkür konusuna dair bir proje var aklımızda o nedenle sordum :ok
 
Öncelikle iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
Sizlerin bu mutluluk geri dönüşleri gerçekten bizleri de çok mutlu ediyor. Aynı zamanda deneyimlerin gerçek kullanıcılardan potansiyel kullanıcılara aktarılması kadar kıymetli bilgi yok bana göre.

Özel olmazsa merakımdan soruyorum, forumumuzu nasıl buldunuz? TV araştıırken mi yoksa teşekkür etmek için bakınırken mi?

Sevgili @İlteriş Yılmaz ile bu teşekkür konusuna dair bir proje var aklımızda o nedenle sordum :ok
Adem Bey, sizi YouTube bir seneden uzun süredir takip ediyorum. Zaten pozitif geri dönüşleri de görmek istediğiniz için buraya yazmak istedim. Forumu da bir süredir takip ediyordum fakat üye olmamıştım.
 
Sizin bu yazıları gördükçe gülüyorum hakikaten :kiskis
horoz lojistik öyle komik ki. bugün aradım gün içinde evde olmayacağım için hangi şehirde ne zaman gelir diye dediler ki dün akşam istanbuldan yola çıkmış. yani izmirden önce istanbula gidiyor sonra oradan aktarım oluyor. horoz lojistik iç anadolu bölgesini sevmiyor sanırım sahilden nakliye yapıyor :haha
 
Öncelikle iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

Adem Bey, sizi YouTube bir seneden uzun süredir takip ediyorum. Zaten pozitif geri dönüşleri de görmek istediğiniz için buraya yazmak istedim. Forumu da bir süredir takip ediyordum fakat üye olmamıştım.
Var olunuz, hakikaten çok önemli bu geri dönüşleriniz zira tüketici elektroniği konusunda artık güzelleme sanatı ile prim kapmak için insanımıza olur olmaz her şeyi aldıran oluşumlardan vatandaşımızı kurtarabilmek ve gerçek bilgilerin sunulmasına zorlamak için büyük bir kitleye ulaşmayı hedefliyoruz.

İçerik herkes paylaşsın elbette ancak vatandaşa doğru bilgi paylaşılsın istiyoruz.

Hatta müsaadeniz olursa sizin adınıza bir teşekkür içeriği olarak bunu da youtube da paylaşabilirim.

Bunu yapmayı isterim çünkü Philips markasına karşı antipati besliyorum zannediliyor ki ilgisi yok, benim antipati beslediğim Philips markası değil TPV nin SSH politikalarıdır.

İşini iyi yapanları da takdir etmeyi öğrenmeliyiz. Adamlar sizi mutlu etmişse biz de mutluyuz demektir konu kapanmıştır :ok
 
Var olunuz, hakikaten çok önemli bu geri dönüşleriniz zira tüketici elektroniği konusunda artık güzelleme sanatı ile prim kapmak için insanımıza olur olmaz her şeyi aldıran oluşumlardan vatandaşımızı kurtarabilmek ve gerçek bilgilerin sunulmasına zorlamak için büyük bir kitleye ulaşmayı hedefliyoruz.

İçerik herkes paylaşsın elbette ancak vatandaşa doğru bilgi paylaşılsın istiyoruz.

Hatta müsaadeniz olursa sizin adınıza bir teşekkür içeriği olarak bunu da youtube da paylaşabilirim.

Bunu yapmayı isterim çünkü Philips markasına karşı antipati besliyorum zannediliyor ki ilgisi yok, benim antipati beslediğim Philips markası değil TPV nin SSH politikalarıdır.

İşini iyi yapanları da takdir etmeyi öğrenmeliyiz. Adamlar sizi mutlu etmişse biz de mutluyuz demektir konu kapanmıştır :ok
Adem Bey tabi ki müsaade sizin. Televizyon almak için önce elektronik zincir marketlere gittim, dediğiniz gibi bazı çalışanlar prim aldıkları (veya elemanı oldukları) firmanın ürününü överken diğerlerini yerden yere vuruyor. Bazı insanlar da maalesef kendi mallarını internette öve öve bitiremiyor. Bu yüzden dediğiniz gibi objektif bilgiye ulaşmak çok zor. Videolarınızdaki teknik bilgileri başka yerlerde bulmak mümkün değil. Sayenizde internetten veya bir dükkandan televizyon alırken nelere dikkat edilmesi gerektiğini öğrendik. Kendimizi en kötü senaryoya hazırlıyoruz, işler yolunda gittiği zaman şaşırıp mutlu oluyoruz :)

TPV ile ilgili videolarınızı da izlemiştim, çok haklısınız "revize" parçalar hakkında. Olur da servis çağırmam gerekirse neler yaşarım göreceğiz.
 
Adem Bey tabi ki müsaade sizin. Televizyon almak için önce elektronik zincir marketlere gittim, dediğiniz gibi bazı çalışanlar prim aldıkları (veya elemanı oldukları) firmanın ürününü överken diğerlerini yerden yere vuruyor. Bazı insanlar da maalesef kendi mallarını internette öve öve bitiremiyor. Bu yüzden dediğiniz gibi objektif bilgiye ulaşmak çok zor. Videolarınızdaki teknik bilgileri başka yerlerde bulmak mümkün değil. Sayenizde internetten veya bir dükkandan televizyon alırken nelere dikkat edilmesi gerektiğini öğrendik. Kendimizi en kötü senaryoya hazırlıyoruz, işler yolunda gittiği zaman şaşırıp mutlu oluyoruz :)

TPV ile ilgili videolarınızı da izlemiştim, çok haklısınız "revize" parçalar hakkında. Olur da servis çağırmam gerekirse neler yaşarım göreceğiz.
Yıllar boyunca servis yüzü görmemeniz dileklerimizle desek sizin için gayet uygun dua olacaktır bence :D
Hakikaten televizyonunuzu güzel günlerde mutlu mesut kullanmanızı diliyoruz.

Eğer sakıncası olmazsa belli bir süre kullanım sonrası çok önem verdiğimiz gerçek kullanıcı deneyimlerinizi sizden sonra ürün araştırması yapacak olanlar için paylaşırsanız yürekten seviniriz :ok
 
Şaşırarak okudum. Sonunda alarm çaldı uykudan uyandım yazacaksınız sandım zira; Vatan-Horoz-Philips bermuda şeytan üçgeni gibi çok fazla şikayet var :)
 
Yeter ki firmalar vatandaşı mutlu etmeyi başarsın.
Biz teşekkür de eder, reklamlarını da yaparız. :ok

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
Abi benimde tcl bilkom ile ilgili olan mağduriyetimi sana DETAYLI VE AÇIKLAYICI bir şekilde yazıp göndereyim.
(MARKANIN İYİ YANLARINI'DA YAZACAĞIM BU NEDENLE BİLKOM'DAN SANA BASKI BİLE GELMEYECEK.)

Ancak DEĞİŞİM vermemesini'de dile getireceğim.

Marka orta olasılıkta iyi görünecek ancak tüketici seçimlilik haklarını yok saydığı için eleştirilecek. Sorun çözüldüğünde ise TEŞEKKÜR videosunu'da bir borç biliriz o ayrı bir konu.

Eğer böyle bir video çekip benim sesimi duyurmak istersen bana bi ses ver abi. :))

Kötüleme amaçlı değil sesimi duyurmak istiyorum.

EĞER UYGUN GÖRÜRSEN ÇOK DETAYLI BİR AÇIKLAMA MESAJINI TARAFINA İLETEYİM VE BUNU BİR DEĞERLENDİR. CEVAP BEKLİYORUM ABİ. :) @Adem Helvacı
Bana herhangi bir firmanın herhangi bir baskısından hiç tedirgin olmadım, korkarak hareket etmedim bugüne kadar.
Bu nedenle yaşadığın olayı birebir ve saygı çerçevesi içerisinde bana aktar, senin süreci de çekip yayınlayalım kardeşim :ok

Yayınladığımız videolardan hareketle vatandaşı sıkacak kadar uzun olmamasını rica ediyorum sadece :ok
 
Kesinlikle hakaret söz konusu değildir abi. :)) Kesinlikle korkak olmadığı biliyorum ama işte senide düşünmem lazım hiçbir yerden benim yüzümden size veya sizlere laf gelmesini kesinlikle istemem o yüzden öyle yazdım sakın yanlış anlama abi. Seni biliyoruz zaten cansın. :)))

nereden ileteyim abi? @Adem Helvacı metin hazır :D
[email protected]

Bu arada Araştırmacı olmuşsun tebrik ederim :ok
 
İşini iyi yapanları takdir etmek,kötü yapanları eleştirmek gerekir ki insanları iyiye,doğruya yönlendirelim.İşini iyi yapan kazansın,kötü yapan kaybetsin. :ok :clap2
 
İşini iyi yapanları takdir etmek,kötü yapanları eleştirmek gerekir ki insanları iyiye,doğruya yönlendirelim.İşini iyi yapan kazansın,kötü yapan kaybetsin. :ok :clap2
Bu tarz yazdığımda biraz itici olabiliyor farkındayım lakin Ülkede HUKUK işlemeyince, Yasa ve Yönetmelikler tüketici koruma konusunda yetersiz ve eksik kalınca, THH lerde görev alanların büyük çoğunluğu işten anlamayınca, Bilirkişi(!) ler işi bilmeyince ne yazık ki vatandaşın hakkını sosyal medya baskısı ile arayabilmek gibi bir çözüm geldi aklıma ve birkaç yıldır bu yolu kullanıyorum.

Belki bir nev-i Don Kişot ve Yel değirmenleri ironisi olabilir ancak en azından safımız belli :ok
 
Eğer sakıncası olmazsa belli bir süre kullanım sonrası çok önem verdiğimiz gerçek kullanıcı deneyimlerinizi sizden sonra ürün araştırması yapacak olanlar için paylaşırsanız yürekten seviniriz :ok
Adem Bey, aslen yurtdışında yaşadığım için ve televizyonu ailem kullandığı için hemen olmasa da en kısa sürede paylaşacağım.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri