1 ay önce aldığım TCL 43P735 televizyonda vertical banding sorunu var. Fazla maç izleyen birisi olarak gözüm alışmadı. Alışır sanıyordum. Bu süreçlerle uğraşmak istemiyorum ama müşteri hizmetlerini arayacağım artık. Servis gelince onlara kanıtlamak için maç videosu açacağım. Mesela fotoğraf veya video çekmeleri gerekirse kamera da belli olmuyor bu durum nasıl TCL'e iletilecek yani kanıtlanması nasıl olacak? Ne yapmam gerekiyor bu durumda? Ben televizyondan bu sorun haricinde memnunum. Eğer onaylanırsa değişim talep edeceğim. Değişim olursa yeni gelecek televizyonda başka bir sorun olup olmaması da şüpheli tabi.
Siz değişim talep edeceksiniz
Onlar ''Koşarken belli olmaz'' diyerek reddedecekler
Sİz THH ye şikayet edip talepte bulunacaksınız
Onlar savunmalarında ''tüketici art niyetli'' diyecek reddedecek
Siz Bilirkişi talep edeceksiniz
Bilirkişi işten anlayan birisi ise sizin lehinize rapor dünzeleyecek
THH bilirkişi raporuna istinaden sizin lehinize karar verecek
Onlar size 'Bu modeller artık kalmadı fatura bedeli iade ederiz'' diyecek
Siz fatura bedeli iadesinde zarar edeceğiniz için itiraz edeceksiniz
Onlar işi yokuşa sürecek
Siz Kıymet takdiri için konuyu mahkemeye taşıyaaksınız
Onlar avukatları aracılığı ile itiraz edecek,
Mahkeme bilirkişi atayıp Kıymet takdiri yapuılmasını sağlayacak
Tüm süreç başarılı olursa siz güncel bedelin biraz altında da olsa hakkınız olanı almış olacaksınız
vs vs vs